Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik drzwi przesuwnych - polecam!
Autor Wiadomość
Flag
weteran


Twój sprzęt: Transit jumbo
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Lis 2016
Piwa: 33/10
Wysłany: 2017-06-08, 13:55   

krzlac napisał/a:
Flag napisał/a:

Grubosc ktorej skrzynki ?


Tej z napędem- silniczkami. Muszę wiedzieć czy mi wejdzie pomiędzy drzwi a szafkę kuchenną.


mierząc na zamknietych drzwiach od powierzchni drzwi (tej samej do ktorej jest przykrecona listwa zebata to jakies 8cm ale zdejmujac obudowe napędu mozesz zejsc do 7-7,5
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Flag
weteran


Twój sprzęt: Transit jumbo
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Lis 2016
Piwa: 33/10
Wysłany: 2017-06-08, 13:56   

krzlac napisał/a:
vIrek napisał/a:
(poczta + urząd celny).


Czyli VAT trzeba doliczyć?


na każde wydane 100euro ogolnie mozesz liczyc 100PLN oplat u nas
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
OldPiernik 
stary wyga


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Gru 2008
Piwa: 50/19
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-06-08, 16:35   

A jak wygląda awaryjne otwarcie drzwi w momencie padniętego akumulatora albo (co nie daj Boże) wypadku?
_________________
Życie jest za krótkie na siedzenie w domu i zazdroszczenie innym.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Flag
weteran


Twój sprzęt: Transit jumbo
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Lis 2016
Piwa: 33/10
Wysłany: 2017-06-08, 16:41   

OldPiernik napisał/a:
A jak wygląda awaryjne otwarcie drzwi w momencie padniętego akumulatora albo (co nie daj Boże) wypadku?


Na silniku jest duza czerwona wajcha :) trzeba ją przesunąc wtedy silnik oddala sie od listwy i recznie mozesz otworzyć drzwi. ( to jest w komplecie)

Mozna tez dokupic zewnetrzą mechaniczna awaryjną wajche :) ale trzeba robic duża dziure w drzwiach.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
krzlac 
Kombatant


Twój sprzęt: EBAC Traveler na Boxerze L3H2 2,2 120KM
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Paź 2011
Piwa: 100/5
Skąd: Gowarzewo k/Poznania
Wysłany: 2017-06-08, 18:57   

Flag napisał/a:
8cm ale zdejmujac obudowe napędu mozesz zejsc do 7-7,5


Wejdzie. Mam 4 cm, wytnę otwór w sciance szafki, będzie dodatkowo 16 mm (grubość sklejki),
za scinką jest jeszcze do zlewozmwwaka kolejne 4 cm. To razem 9,6 cm. Będzie robota na najbliższą zimę. Dzięki za informacje.
_________________
WYPRAWY NIE TYLKO WĘDKARSKIE
http://www.wilex.com.pl
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
sławek w. 
stary wyga


Twój sprzęt: Fiat Ducato III
Nazwa załogi: Sławek W
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2010
Piwa: 10/1
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-03-21, 08:11   

W styczniu zamówiłem w Modifero kpl. tzn.
Napęd dwusilnikowy z pilotem, który jest przypisany do niego oraz dwie dodatkowe opcje:
1. Sterowanie napędem za pomocą klamki zewnętrznej,
2. Sterowanie za pomocą oryginalnego pilota.
Po prawie dwóch miesiącach otrzymałem przesyłkę. W przesyłce jest to co na zdjęciu nr 1. Zdjęcie nr 2 nie przypomina mi niczego co jest na ich stronie internetowej jako opcje, podejrzewam, że jest to sterowanie za pomocą klamki – podłącza się chyba do sprężynki bo jak pociągnie się za sprężynkę to zapala się czerwona dioda w tym pudełeczku/centralce oraz w centralce głównej – gdzie to przymocować i jak to dalej podłączyć nie wiem bo brakuje malutkiej wtyczki do drugiego złącza, chyba, że łączy się bezprzewodowo z centralką. Gdzie jest natomiast sterowanie za pomocą oryginalnego pilota? – już wmontowane w centralkę? Ponadto przysłali mi listwę do wersji angielskiej – kontaktron umieszczony w napędzie po spotkaniu z magnesem umieszczonym na listwie powoduje zatrzymanie drzwi po otwarciu, magnes ten powinien być z lewej strony na listwie, jednakże jest zamontowany z prawej strony – będę musiał przerobić. Wysłałem maila do firmy z zapytaniem, odpowiedział mi następnego dnia, że jest poza firmą ale jak jutro wróci to da mi odpowiedź, „jutro” minęło parę dni temu a odpowiedzi brak – akcja z ubiegłego tygodnia. Kilkukrotne rozmowy/ponaglenia telefoniczne spowodowały, że wreszcie przysłał mi maila z załącznikami montażu, które są na ich stronie, jednakże to co jest na stronie nijak ma się do tego co otrzymałem. Jeden z plików (częściowo uszkodzony) przedstawia montaż centralki do instalacji przy słupku pasażera jednakże brakuje kilku zdjęć. Nie odniósł się do centralki ze sprężynką. Jedyna zgodna instrukcja to mechaniczna, instrukcji elektrycznych brak. TUREK udaje GREKA. Kontakt z nim beznadziejny. Wysłałem kolejnego maila i czekam na odpowiedź.
Wykonałem próby na stole – napęd dział po naciśnięciu przycisku oraz za pomocą pilota Modifero, natomiast z pilota Ducato nie działa, jak również nie działa ta mała centralka ze sprężynką.
Mam pytania do kolegów montujących elektryczne zamykanie drzwi. Czy otrzymaliście instrukcje elektryczne czy może sami dochodziliście do tego jak to podłączyć elektrycznie. Może szybciej od Was otrzymam pomoc niż od Turka.

1.jpg
Plik ściągnięto 22 raz(y) 1,45 MB

2_240.jpg
Plik ściągnięto 13 raz(y) 756,42 KB

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
amples 
Kombatant

Twój sprzęt: Master III
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 28 Lut 2013
Piwa: 129/18
Skąd: UE
Wysłany: 2018-03-21, 09:19   

sławek w. napisał/a:
Gdzie jest natomiast sterowanie za pomocą oryginalnego pilota?

Np druga sprężynka lub przekaźnik do siłownika centralnego w drzwiach .
sławek w. napisał/a:
brakuje malutkiej wtyczki do drugiego złącza,

A zasilanie ? bo na zdjęciu nie widać.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
vIrek 
zaawansowany

Twój sprzęt: Ducato 3.0 L3H2 automat
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lut 2012
Piwa: 17/10
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2018-03-21, 10:09   

Sławek - ja miałem gorzej bo jeszcze nie było "poczytajek" na stronie i nie mogąc się doczekać odpowiedzi podłączałęm na podstawie kolorów:). Jakieś szczątkowe instrukcje dostałem jak już miałem wszystko zamontowane.
Po mojemu to jak podłączysz tą sprężynkę do siłownika od centralnego w drzwiach to będziesz miał otwieranie z oryginalnego pilota (tak jak pisze amples).
Tutaj
https://www.dropbox.com/s...e01_02.pdf?dl=0
jest instalowany ten moduł w wersji z listwą bezpieczeństwa na krawędzi drzwi.
Zaglądnij do tego modułu, może tam jest jakieś zasilanie bateryjką.

Schowek01.jpg
Mnie przysłał taki schemat elektryczny, ale chyba na niewiele Ci się to przyda.
Plik ściągnięto 17 raz(y) 117,02 KB

_________________
vIrek
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
amples 
Kombatant

Twój sprzęt: Master III
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 28 Lut 2013
Piwa: 129/18
Skąd: UE
Wysłany: 2018-03-21, 11:43   

napisał/a:
miał otwieranie z oryginalnego pilota

Tylko to nie ma sensu , odmykając auto od razu się otwierają
potrzeba by uruchamiać z trzeciego przycisku jeśli go masz i jest aktywny .
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Flag
weteran


Twój sprzęt: Transit jumbo
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Lis 2016
Piwa: 33/10
Wysłany: 2018-03-21, 12:30   

796912543 - chcesz to zadzwon juz to mam opanowane.

Z kluczyka zacznie dzialac w momencie podlaczenie 2 kabli do zamka centralnego.

Ja zamawialem dokladnie to co Ty i dostalem dokladnie takie cos, dodatkowo listwe zabezpieczajacą na kant drzwi.

Listwe zabezpieczająca mozesz tanio sam zrobic bo widze ze masz czujnik cisnienia w komplecie.

Sprawdź czy metalowa rama do ktorej sa przykrecone silniki jest idelanie równa, u mnie byla troce zwichrowana przez spawanie i trzeba bylo naprostowac

Wszystkie instrukcje sa na stronie
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
vIrek 
zaawansowany

Twój sprzęt: Ducato 3.0 L3H2 automat
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lut 2012
Piwa: 17/10
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2018-03-21, 12:42   

W moim oryginalny pilot ma właśnie 3 przyciski. Osobno są przednie drzwi, a tył i boczne na osobnym przycisku. Ale przy otwartych drzwiach bocznych to chyba siłownik centralnego zamka w tych drzwiach nie ma zasilania i nie będzie możliwe zamykanie drzwi przyciskiem pilota.
Ja mam pilota od drzwi dopiętego do kluczyka jak breloczek i jest OK.
_________________
vIrek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Flag
weteran


Twój sprzęt: Transit jumbo
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Lis 2016
Piwa: 33/10
Wysłany: 2018-03-21, 14:14   

przy montażu tego napędu zamkni i siłowniki są usunięte z dzrzwi
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
vIrek 
zaawansowany

Twój sprzęt: Ducato 3.0 L3H2 automat
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lut 2012
Piwa: 17/10
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 2018-03-21, 15:20   

Nie usuwałem ani zamka ani siłownika. Odkręciłem tylko zaczep zamka ze słupka. W razie awarii zamykania elektrycznego 2 minuty zajmuje mi przywrócenie normalnego zamykania.
_________________
vIrek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
sławek w. 
stary wyga


Twój sprzęt: Fiat Ducato III
Nazwa załogi: Sławek W
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2010
Piwa: 10/1
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-03-21, 22:10   

Dziękuję Wam za pomoc.
Flag napisał/a:
Listwe zabezpieczająca mozesz tanio sam zrobic bo widze ze masz czujnik cisnienia w komplecie.

Sprawdź czy metalowa rama do ktorej sa przykrecone silniki jest idelanie równa, u mnie byla troce zwichrowana przez spawanie i trzeba bylo naprostowac

Wszystkie instrukcje sa na stronie


Z czego zrobić taką listwę, nie pomyślałem o tym.
Rama faktycznie jest zwichrowana, nie zwróciłem na to uwagi - tak to jest jak nie spawa się w przyrządach
Na stronie są instrukcje montażu mechanicznego, elektrycznych brak.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
sławek w. 
stary wyga


Twój sprzęt: Fiat Ducato III
Nazwa załogi: Sławek W
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2010
Piwa: 10/1
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-03-21, 22:36   

vIrek, amples- Po mojemu to jak podłączysz tą sprężynkę do siłownika od centralnego w drzwiach to będziesz miał otwieranie z oryginalnego pilota (tak jak pisze amples). - chyba macie rację.
Flag - co do tych kabli to Turek przysłał mi plik - dopiero syn informatyk otworzył go ale nie jest pełny. Są czarny i czerwony (wiadomo - i +) oraz dwa żółte i jeden cienki czarny. Te żółte do centralnego a do czego ten cienki czarny?. Czy dostęp do przewodów od centralnego jest tylko na słupku czy jeszcze gdzieś bo rozbieranie zabudowanego słupka będzie mało przyjemne.
Dzisiaj wieczorem Turek przysłał mi maila, że jutro odpowie mi na wszystkie pytania jakie mu zadałem i pomoże rozwiązać problemy - zobaczymy.
vIrek - dobry pomysł z zaczepem, jakby co to można wrócić do punku wyjścia.

IMG_20180320_080222.jpg
Komplet przewodów do podłączenia
Plik ściągnięto 18 raz(y) 1,61 MB

ignition_key_opening_recovered.pdf
Turek przysłał mi pdf.
Pobierz Plik ściągnięto 445 raz(y) 1,01 MB

  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***