Silnik drzwi przesuwnych - polecam! |
Autor |
Wiadomość |
Flag
weteran
Twój sprzęt: Transit jumbo
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Lis 2016 Piwa: 33/10
|
Wysłany: 2017-06-08, 13:55
|
|
|
krzlac napisał/a: | Flag napisał/a: |
Grubosc ktorej skrzynki ? |
Tej z napędem- silniczkami. Muszę wiedzieć czy mi wejdzie pomiędzy drzwi a szafkę kuchenną. |
mierząc na zamknietych drzwiach od powierzchni drzwi (tej samej do ktorej jest przykrecona listwa zebata to jakies 8cm ale zdejmujac obudowe napędu mozesz zejsc do 7-7,5 |
|
|
|
|
Flag
weteran
Twój sprzęt: Transit jumbo
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Lis 2016 Piwa: 33/10
|
Wysłany: 2017-06-08, 13:56
|
|
|
krzlac napisał/a: | vIrek napisał/a: | (poczta + urząd celny). |
Czyli VAT trzeba doliczyć? |
na każde wydane 100euro ogolnie mozesz liczyc 100PLN oplat u nas |
|
|
|
|
OldPiernik
stary wyga
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Gru 2008 Piwa: 50/19 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-06-08, 16:35
|
|
|
A jak wygląda awaryjne otwarcie drzwi w momencie padniętego akumulatora albo (co nie daj Boże) wypadku? |
_________________ Życie jest za krótkie na siedzenie w domu i zazdroszczenie innym. |
|
|
|
|
Flag
weteran
Twój sprzęt: Transit jumbo
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Lis 2016 Piwa: 33/10
|
Wysłany: 2017-06-08, 16:41
|
|
|
OldPiernik napisał/a: | A jak wygląda awaryjne otwarcie drzwi w momencie padniętego akumulatora albo (co nie daj Boże) wypadku? |
Na silniku jest duza czerwona wajcha trzeba ją przesunąc wtedy silnik oddala sie od listwy i recznie mozesz otworzyć drzwi. ( to jest w komplecie)
Mozna tez dokupic zewnetrzą mechaniczna awaryjną wajche ale trzeba robic duża dziure w drzwiach. |
|
|
|
|
krzlac
Kombatant
Twój sprzęt: EBAC Traveler na Boxerze L3H2 2,2 120KM
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Paź 2011 Piwa: 100/5 Skąd: Gowarzewo k/Poznania
|
Wysłany: 2017-06-08, 18:57
|
|
|
Flag napisał/a: | 8cm ale zdejmujac obudowe napędu mozesz zejsc do 7-7,5 |
Wejdzie. Mam 4 cm, wytnę otwór w sciance szafki, będzie dodatkowo 16 mm (grubość sklejki),
za scinką jest jeszcze do zlewozmwwaka kolejne 4 cm. To razem 9,6 cm. Będzie robota na najbliższą zimę. Dzięki za informacje. |
_________________ WYPRAWY NIE TYLKO WĘDKARSKIE
http://www.wilex.com.pl
|
|
|
|
|
sławek w.
stary wyga
Twój sprzęt: Fiat Ducato III
Nazwa załogi: Sławek W
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Sty 2010 Piwa: 10/1 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-03-21, 08:11
|
|
|
W styczniu zamówiłem w Modifero kpl. tzn.
Napęd dwusilnikowy z pilotem, który jest przypisany do niego oraz dwie dodatkowe opcje:
1. Sterowanie napędem za pomocą klamki zewnętrznej,
2. Sterowanie za pomocą oryginalnego pilota.
Po prawie dwóch miesiącach otrzymałem przesyłkę. W przesyłce jest to co na zdjęciu nr 1. Zdjęcie nr 2 nie przypomina mi niczego co jest na ich stronie internetowej jako opcje, podejrzewam, że jest to sterowanie za pomocą klamki – podłącza się chyba do sprężynki bo jak pociągnie się za sprężynkę to zapala się czerwona dioda w tym pudełeczku/centralce oraz w centralce głównej – gdzie to przymocować i jak to dalej podłączyć nie wiem bo brakuje malutkiej wtyczki do drugiego złącza, chyba, że łączy się bezprzewodowo z centralką. Gdzie jest natomiast sterowanie za pomocą oryginalnego pilota? – już wmontowane w centralkę? Ponadto przysłali mi listwę do wersji angielskiej – kontaktron umieszczony w napędzie po spotkaniu z magnesem umieszczonym na listwie powoduje zatrzymanie drzwi po otwarciu, magnes ten powinien być z lewej strony na listwie, jednakże jest zamontowany z prawej strony – będę musiał przerobić. Wysłałem maila do firmy z zapytaniem, odpowiedział mi następnego dnia, że jest poza firmą ale jak jutro wróci to da mi odpowiedź, „jutro” minęło parę dni temu a odpowiedzi brak – akcja z ubiegłego tygodnia. Kilkukrotne rozmowy/ponaglenia telefoniczne spowodowały, że wreszcie przysłał mi maila z załącznikami montażu, które są na ich stronie, jednakże to co jest na stronie nijak ma się do tego co otrzymałem. Jeden z plików (częściowo uszkodzony) przedstawia montaż centralki do instalacji przy słupku pasażera jednakże brakuje kilku zdjęć. Nie odniósł się do centralki ze sprężynką. Jedyna zgodna instrukcja to mechaniczna, instrukcji elektrycznych brak. TUREK udaje GREKA. Kontakt z nim beznadziejny. Wysłałem kolejnego maila i czekam na odpowiedź.
Wykonałem próby na stole – napęd dział po naciśnięciu przycisku oraz za pomocą pilota Modifero, natomiast z pilota Ducato nie działa, jak również nie działa ta mała centralka ze sprężynką.
Mam pytania do kolegów montujących elektryczne zamykanie drzwi. Czy otrzymaliście instrukcje elektryczne czy może sami dochodziliście do tego jak to podłączyć elektrycznie. Może szybciej od Was otrzymam pomoc niż od Turka.
1.jpg
|
|
Plik ściągnięto 22 raz(y) 1,45 MB |
2_240.jpg
|
|
Plik ściągnięto 13 raz(y) 756,42 KB |
|
|
|
|
|
amples
Kombatant
Twój sprzęt: Master III
Pomógł: 13 razy Dołączył: 28 Lut 2013 Piwa: 129/18 Skąd: UE
|
Wysłany: 2018-03-21, 09:19
|
|
|
sławek w. napisał/a: | Gdzie jest natomiast sterowanie za pomocą oryginalnego pilota? |
Np druga sprężynka lub przekaźnik do siłownika centralnego w drzwiach .
sławek w. napisał/a: | brakuje malutkiej wtyczki do drugiego złącza, |
A zasilanie ? bo na zdjęciu nie widać. |
|
|
|
|
vIrek
zaawansowany
Twój sprzęt: Ducato 3.0 L3H2 automat
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Lut 2012 Piwa: 17/10 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 2018-03-21, 10:09
|
|
|
Sławek - ja miałem gorzej bo jeszcze nie było "poczytajek" na stronie i nie mogąc się doczekać odpowiedzi podłączałęm na podstawie kolorów:). Jakieś szczątkowe instrukcje dostałem jak już miałem wszystko zamontowane.
Po mojemu to jak podłączysz tą sprężynkę do siłownika od centralnego w drzwiach to będziesz miał otwieranie z oryginalnego pilota (tak jak pisze amples).
Tutaj
https://www.dropbox.com/s...e01_02.pdf?dl=0
jest instalowany ten moduł w wersji z listwą bezpieczeństwa na krawędzi drzwi.
Zaglądnij do tego modułu, może tam jest jakieś zasilanie bateryjką.
Schowek01.jpg Mnie przysłał taki schemat elektryczny, ale chyba na niewiele Ci się to przyda. |
|
Plik ściągnięto 17 raz(y) 117,02 KB |
|
_________________ vIrek |
|
|
|
|
|
amples
Kombatant
Twój sprzęt: Master III
Pomógł: 13 razy Dołączył: 28 Lut 2013 Piwa: 129/18 Skąd: UE
|
Wysłany: 2018-03-21, 11:43
|
|
|
napisał/a: | miał otwieranie z oryginalnego pilota |
Tylko to nie ma sensu , odmykając auto od razu się otwierają
potrzeba by uruchamiać z trzeciego przycisku jeśli go masz i jest aktywny . |
|
|
|
|
Flag
weteran
Twój sprzęt: Transit jumbo
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Lis 2016 Piwa: 33/10
|
Wysłany: 2018-03-21, 12:30
|
|
|
796912543 - chcesz to zadzwon juz to mam opanowane.
Z kluczyka zacznie dzialac w momencie podlaczenie 2 kabli do zamka centralnego.
Ja zamawialem dokladnie to co Ty i dostalem dokladnie takie cos, dodatkowo listwe zabezpieczajacą na kant drzwi.
Listwe zabezpieczająca mozesz tanio sam zrobic bo widze ze masz czujnik cisnienia w komplecie.
Sprawdź czy metalowa rama do ktorej sa przykrecone silniki jest idelanie równa, u mnie byla troce zwichrowana przez spawanie i trzeba bylo naprostowac
Wszystkie instrukcje sa na stronie |
|
|
|
|
|
vIrek
zaawansowany
Twój sprzęt: Ducato 3.0 L3H2 automat
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Lut 2012 Piwa: 17/10 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 2018-03-21, 12:42
|
|
|
W moim oryginalny pilot ma właśnie 3 przyciski. Osobno są przednie drzwi, a tył i boczne na osobnym przycisku. Ale przy otwartych drzwiach bocznych to chyba siłownik centralnego zamka w tych drzwiach nie ma zasilania i nie będzie możliwe zamykanie drzwi przyciskiem pilota.
Ja mam pilota od drzwi dopiętego do kluczyka jak breloczek i jest OK. |
_________________ vIrek |
|
|
|
|
Flag
weteran
Twój sprzęt: Transit jumbo
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Lis 2016 Piwa: 33/10
|
Wysłany: 2018-03-21, 14:14
|
|
|
przy montażu tego napędu zamkni i siłowniki są usunięte z dzrzwi |
|
|
|
|
vIrek
zaawansowany
Twój sprzęt: Ducato 3.0 L3H2 automat
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Lut 2012 Piwa: 17/10 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 2018-03-21, 15:20
|
|
|
Nie usuwałem ani zamka ani siłownika. Odkręciłem tylko zaczep zamka ze słupka. W razie awarii zamykania elektrycznego 2 minuty zajmuje mi przywrócenie normalnego zamykania. |
_________________ vIrek |
|
|
|
|
sławek w.
stary wyga
Twój sprzęt: Fiat Ducato III
Nazwa załogi: Sławek W
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Sty 2010 Piwa: 10/1 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-03-21, 22:10
|
|
|
Dziękuję Wam za pomoc.
Flag napisał/a: | Listwe zabezpieczająca mozesz tanio sam zrobic bo widze ze masz czujnik cisnienia w komplecie.
Sprawdź czy metalowa rama do ktorej sa przykrecone silniki jest idelanie równa, u mnie byla troce zwichrowana przez spawanie i trzeba bylo naprostowac
Wszystkie instrukcje sa na stronie |
Z czego zrobić taką listwę, nie pomyślałem o tym.
Rama faktycznie jest zwichrowana, nie zwróciłem na to uwagi - tak to jest jak nie spawa się w przyrządach
Na stronie są instrukcje montażu mechanicznego, elektrycznych brak. |
|
|
|
|
|
sławek w.
stary wyga
Twój sprzęt: Fiat Ducato III
Nazwa załogi: Sławek W
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Sty 2010 Piwa: 10/1 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2018-03-21, 22:36
|
|
|
vIrek, amples- Po mojemu to jak podłączysz tą sprężynkę do siłownika od centralnego w drzwiach to będziesz miał otwieranie z oryginalnego pilota (tak jak pisze amples). - chyba macie rację.
Flag - co do tych kabli to Turek przysłał mi plik - dopiero syn informatyk otworzył go ale nie jest pełny. Są czarny i czerwony (wiadomo - i +) oraz dwa żółte i jeden cienki czarny. Te żółte do centralnego a do czego ten cienki czarny?. Czy dostęp do przewodów od centralnego jest tylko na słupku czy jeszcze gdzieś bo rozbieranie zabudowanego słupka będzie mało przyjemne.
Dzisiaj wieczorem Turek przysłał mi maila, że jutro odpowie mi na wszystkie pytania jakie mu zadałem i pomoże rozwiązać problemy - zobaczymy.
vIrek - dobry pomysł z zaczepem, jakby co to można wrócić do punku wyjścia.
IMG_20180320_080222.jpg Komplet przewodów do podłączenia |
|
Plik ściągnięto 18 raz(y) 1,61 MB |
ignition_key_opening_recovered.pdf Turek przysłał mi pdf. |
Pobierz Plik ściągnięto 445 raz(y) 1,01 MB |
|
|
|
|
|
|
|