Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Targi Touristik & Caravaning 2017 w Lipsku
Autor Wiadomość
cirrustravel 
weteran
CB RADIO - 26


Twój sprzęt: Chausson S697 GA
Nazwa załogi: NICKT
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Gru 2010
Piwa: 82/76
Skąd: świętokrzyskie
Wysłany: 2017-11-28, 16:23   Targi Touristik & Caravaning 2017 w Lipsku

Zapraszam do lektury mojej relacji z targów oraz obejrzenia prawie 200 zdjęć:
https://polskicaravaning.pl/dzial/56-targi/artykuly/targi-touristik-caravaning-w-lipsku-nasza-relacja-,52827

DSC_0801 [HDTV (1080)].JPG
Plik ściągnięto 29 raz(y) 1,7 MB

_________________
Mariusz

www.cirrus-travel.pl
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Endi 
Kombatant


Twój sprzęt: LaLunia II / Mobilvetta K-yacht MH 85
Nazwa załogi: PaPi Team
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Piwa: 315/481
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2017-12-10, 18:26   

John Wayne napisał/a:
Przyszłość to elektryczne Campery bez akcyzy jest infrastruktura na każdym campingu wtyczka z prądem to jest to,tylko czekać jak Hobby zrobi pierwszego elektrycznego Campera a może Ursus i Niewiadów :roll:


Pierwszy już jest - Dethleffs na podwoziu Iveco, pokazał go w Dusseldorfie i teraz w Lipsku.

Elektryczny kamper – Dethleffs e.home atr. ze strony CaqmRest.

Podczas targów CARAVAN SALON w Lipsku przedstawiciele marki Dethleffs zaprezentowali wynik dwuletnich prac nad pojazdem przyszłości. E.Home, bo tak nazywa się koncept, jest na pierwszy rzut oka masywnym kamperem na bazie pojazdu Iveco Daily Electric.
Koordynatorzy projektu podczas konferencji podkreślili, że chcą być pionierami i zastosować technologie dotychczas w tej branży nie stosowane. Nieco ponad 31 metrów kwadratowych specjalnej maty (a raczej folii) solarnej charakteryzuje się sprawnością w sumie 3000 Watt i ma być źródłem energii dla ogrzewania, kuchenki i lodówki.
Zwłaszcza w zakresie ogrzewania Dethleffs poradził sobie w sposób sprytny: producent stosuje we wnętrzu płyty, które magazynują ciepło i oddają je do otoczenia w przypadku spadku temperatury.
Sterowanie urządzeniami wewnątrz odbywa się przy użyciu tabletu i aplikacji, w tym także za pomocą zintegrowanego modułu sterowania głosem ALEXA firmy Amazon (światła, ściemniacze, odbiorniki prądu).

https://www.dethleffs.de/...ile-2018/ehome/



DSCN4761.JPG
Plik ściągnięto 29 raz(y) 1,21 MB

DSCN4763.JPG
Plik ściągnięto 33 raz(y) 1,2 MB

_________________
Najpiękniejsze hobby świata !
Ostatnio zmieniony przez Endi 2017-12-10, 18:37, w całości zmieniany 2 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Endi 
Kombatant


Twój sprzęt: LaLunia II / Mobilvetta K-yacht MH 85
Nazwa załogi: PaPi Team
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Piwa: 315/481
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2017-12-10, 18:32   

A tu ze strony NAOSI art o IVECO...

Z okazji 19. edycji Ecomondo — targów poświęconych ekologicznej gospodarce — IVECO wprowadza na rynek europejski ekskluzywny model ekologicznego pojazdu. Po wielkim sukcesie Nowego Daily, który zdobył prestiżowy tytuł „Międzynarodowego Samochodu Dostawczego Roku 2015”, IVECO prezentuje wyjątkowy na światową skalę, nowy model Daily Electric. Premiera modelu miała miejsce na Ecomondo — targach poświęconych gospodarce ekologicznej i obiegowej, które odbyły się w dniach od 3 do 6 listopada w Rimini. Nowy IVECO Daily Electric to stuprocentowo elektryczny, bezemisyjny pojazd, gwarantujący maksymalną zgodność z zasadami zrównoważonego rozwoju. Samochód ten charakteryzuje się najwyższym poziomem niezawodności i idealnie sprawdza się w mieście, na przykład w dystrybucji przesyłek kurierskich lub przewozach pasażerskich. W modelu tym wprowadzono szereg nowych rozwiązań w porównaniu z jego poprzednikiem. Zużycie energii obniżono dzięki zastosowaniu wysokowydajnych i lekkich podzespołów układu elektrycznego, zaś czas działania akumulatorów wydłużył się nawet o 20 procent. Ponadto ładowność Nowego Daily Electric wzrosła o około 100 kilogramów. Parametry akumulatorów, które w całości nadają się do recyklingu, zoptymalizowano pod kątem eksploatacji w każdych warunkach pogodowych i temperaturowych.
Opatentowany przez IVECO elastyczny system ładowania akumulatorów umożliwia uzupełnianie zapasu energii na stacjach publicznych i prywatnych. Ładowanie Nowego Daily w trybie szybkim trwa średnio tylko dwie godziny. Nowy Daily Electric oferuje najlepszą w swojej klasie efektywność energetyczną. Zasięg samochodu w konfiguracji z trzema akumulatorami, mierzony zgodnie ze standardem NEDC (New European Driving Cycle), wynosi 280 kilometrów. Kierowca ma do wyboru dwa tryby jazdy: Eco i Power. W trybie Eco moment obrotowy silnika jest regulowany pod kątem jak najmniejszego zużycia energii, jednak bez ograniczania maksymalnej prędkości pojazdu. W trybie Power kierowca ma do dyspozycji pełnię osiągów silnika elektrycznego. Układ hamulcowy z systemem odzyskiwania energii to kolejne ważne rozwiązanie zastosowane w Nowym Daily Electric. Kierowca pojazdu może zdecydować, z której metody hamowania chce korzystać w czasie jazdy. W zależności od specyfiki drogi i natężenia ruchu może on wybrać optymalny tryb hamowania, ograniczając zużycie energii bez uszczerbku dla właściwości jezdnych i przyjemności z jazdy.
Dzięki najbogatszej ofercie w branży, obejmującej zarówno furgony, jak i kabiny z podwoziem przy dopuszczalnej masie całkowitej do 5,6 tony i kubaturze przestrzeni ładunkowej do 19,6 m3, Nowy Daily Electric, oparty na sprawdzonej i uniwersalnej konstrukcji Nowego Daily, doskonale radzi sobie w różnych warunkach eksploatacji — od transportu w centrach miast, poprzez przewozy wahadłowe, po transport rekreacyjny. Niemal bezgłośna jazda przyczynia się do ograniczenia hałasu i umożliwia realizację nocnych dostaw w miastach. Ponadto Nowy Daily Electric jest standardowo wyposażony w akustyczny system ostrzegania pieszych, który uruchamia się automatycznie przy prędkości od 0 do 30 km/h.
Gwarancją wytrzymałości i solidności pojazdu jest podwozie ramowe skonstruowane z profili o przekroju „C” — jedna z najwyżej cenionych cech konstrukcyjnych Nowego Daily. Profile o takim przekroju, wykonane z wysoko wytrzymałej stali, zapewniają maksymalną trwałość i elastyczność wykorzystania pojazdu. Wnętrze Nowego Daily Electric wyposażono w 7-calowy odłączany tablet i elektroniczną deskę rozdzielczą oraz najdoskonalszą w tej klasie technologię nawigacji opartą na systemie TomTom® Bridge, zaadaptowaną na potrzeby pojazdu marki IVECO. Unikatowy system nawigacji przeznaczony do Nowego Daily Electric został opracowany wspólnie przez firmy TomTom® i IVECO z myślą o zawodowych kierowcach. Stacja dokująca, częściowo zintegrowana z deską rozdzielczą, zapewnia wygodę korzystania z wbudowanego systemu i elastyczność typową dla urządzenia przenośnego. Firma IVECO zaprojektowała i wyprodukowała pierwszy model Daily z napędem elektrycznym już w 1986 roku. Pojazd ten był prekursorem kolejnych modeli z silnikami elektrycznymi. Później ofertę rozszerzono o furgony i miejskie mikrobusy.

DSCN4762.JPG
Silnik IVECO
Plik ściągnięto 27 raz(y) 968,33 KB

_________________
Najpiękniejsze hobby świata !
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl szczegóły
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***