Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup Kampera po wypadku
Autor Wiadomość
Budynn 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Eura Mobil IL 720 qb
Dołączył: 06 Cze 2017
Otrzymał 3 piw(a)
Skąd: Norymberga Niemcy
Wysłany: 2018-02-27, 19:34   Zakup Kampera po wypadku

Witam wszystkich,
Prosze o porade
Mam okazje kupic Kampera po wypadku integra z rozbitym przodem. Do wymiany na pewno jest maska, lampy, szyba przednia i dwie boczne przednie oraz jak to nazwac blotniki przednie lewy i prawy. Sprzedawca twierdzi ze po placu jezdzi ten Carthago C-Tourer i 143. No i na pewno beda do wymiany chlodnice wszystkie. I teraz pytanie do was fachowcow czy jest sens sie pchac w takie cos czy dac spokuj. Poniewaz nie posiadalem do tej pory swojego Kampera jeszcze tylko wypozyczalismy od czasu do czasu tak ze jestem w tym zielony. Chodzi mi tez o to czy znacie jakies warsztaty ktore sie specjalizuja w naprawach powypadkowych Kamperow jak rowniez wyglada sytuacja z czesciami do Kamperow. Za wszystkie rady z gory dziekuje.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
DC 
zaawansowany


Twój sprzęt: Rimor XGO Family 103
Nazwa załogi: Pingwiny
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Lip 2015
Piwa: 15/18
Skąd: Lniska
Wysłany: 2018-02-27, 19:46   

Powiem Ci szczerze że jeśli piszesz że jesteś zielony to na twoim miejscu bym sobie odpuścił. Temat kamperów jest mi znany od kilkunastu lat, uszkodzone, rozbite, różne cuda się oglądało i robiło, znam ludzi i warsztaty i wierz mi że w takie rozbitki pchają się często właśnie laicy bo nie znają realiów związanych z kosztami napraw. Zawodowcy chłodno kalkulują i za kilkuletniego rozbita nie dadzą więcej niż 10 tyś. eu . :spoko
_________________
Living a Boys Adventure Tale
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bazyli 
Kombatant
+125 punktów do życia po odpaleniu kampera