|
|
Antena |
Autor |
Wiadomość |
VincentVan
doświadczony pisarz

|
Wysłany: 2018-02-28, 13:24 Antena
|
|
|
Jako, że mój kamper będzie również office vanem, będzie bardzo istotne, żebym miał w nim w miarę szybki Internet. Szukam odpowiedniej anteny w zakresie od 3g do LTE. Czy możecie coś polecić?
Oraz jeszcze jedno pytanie. Jestem totalnym laikiem, więc może okazać się, że pytanie nie ma sensu, ale zaryzykuję...
Na dachu będę miał platformę na panele słoneczne, to jest jakieś 3.5 metra na 1.8 metra stali nierdzewnej. Czy taka konstrukcja zbiera jakieś fale? Czy jest sens i istnieje możliwość podłączyć taką platformę do anteny? Jeśli tak, to jak to zrobić? |
|
|
|
 |
Hercer
stary wyga Adam

Twój sprzęt: .
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Mar 2009 Piwa: 32/9 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-03-01, 07:55
|
|
|
wszystko zależy gdzie będziesz wojażował bo w wielu miejscach naszego i nie tylko naszego kraju należy zapomnieć o LTE jak najsłabszy działa to jest dobrze !!!
pozdrowionka z Wrocka |
_________________ nieznajomość terminu śmierci umożliwia życie |
|
|
|
 |
wirefree
stary wyga
Twój sprzęt: EuraMobil
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Lis 2016 Otrzymał 11 piw(a) Skąd: internet
|
Wysłany: 2018-03-01, 08:21 Re: Antena
|
|
|
VincentVan napisał/a: | Jako, że mój kamper będzie również office vanem, będzie bardzo istotne, żebym miał w nim w miarę szybki Internet. Szukam odpowiedniej anteny w zakresie od 3g do LTE. Czy możecie coś polecić?
Oraz jeszcze jedno pytanie. Jestem totalnym laikiem, więc może okazać się, że pytanie nie ma sensu, ale zaryzykuję...
Na dachu będę miał platformę na panele słoneczne, to jest jakieś 3.5 metra na 1.8 metra stali nierdzewnej. Czy taka konstrukcja zbiera jakieś fale? Czy jest sens i istnieje możliwość podłączyć taką platformę do anteny? Jeśli tak, to jak to zrobić? |