Ford transit - Burstner |
Autor |
Wiadomość |
miloszsuro
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Jeszcze nie mam :)
Dołączył: 19 Maj 2018 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-05-31, 14:23 Ford transit - Burstner
|
|
|
Szukałem na forum i nie znalazłem.
Czy ktoś może widział tego kampera?
http://allegro.pl/ford-tr...7368281836.html
Znajomy mnie bardzo zniechęcił bo to Ford transit i są duże problemy z silnikiem.
Za to układ idealny dla mnie.
Pomocy!!! |
|
|
|
|
slawwoj
Kombatant
Twój sprzęt: Laika x695 Ford
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Sie 2012 Piwa: 141/299 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2018-05-31, 14:29
|
|
|
Zdjęcia mokrego - stary patent handlarzy |
|
|
|
|
miloszsuro
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Jeszcze nie mam :)
Dołączył: 19 Maj 2018 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-05-31, 14:34
|
|
|
slawwoj napisał/a: | Zdjęcia mokrego - stary patent handlarzy |
Niby ze umyty?
Jak sprzedawałem swój samochód to przed zdjęciami tez go umyłem
A handlarzem nie jestem
Chodziło mi o sam samochód
Dzieki |
|
|
|
|
janusz
Kombatant Szeryf
Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Sty 2007 Piwa: 411/147 Skąd: Pajęczno, łódzkie
|
Wysłany: 2018-05-31, 15:23
|
|
|
miloszsuro napisał/a: | Znajomy mnie bardzo zniechęcił bo to Ford transit i są duże problemy z silnikiem. |
Tak konkretnie to nie są problemy konkretnie Forda z tym silnikiem tylko silnika 2,2.
Ten silnik po przejechaniu 100 tyś ulega uszkodzeniu bez względu na to w jakim jest samochodzie a montowany jest w wielu. Naprawa, remont kosztuje około 5000 złotych i później już podobno jest OK. Można zapobiec awarii przez naprawę przed uszkodzeniem. Polega to na wymianie tłoków na trwalsze zanim ulegną uszkodzeniu. |
_________________ Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy! |
|
|
|
|
|
79pawlo
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Ford Carado
Nazwa załogi: Paweł, Marzena, Martynka, Amelia
Dołączył: 25 Maj 2018 Postawił 5 piw(a) Skąd: Gorzkie Pole
|
Wysłany: 2018-05-31, 15:30
|
|
|
Witam a ile kosztuje wymiana tłoków przed uszkodzeniem.? |
|
|
|
|
janusz
Kombatant Szeryf
Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Sty 2007 Piwa: 411/147 Skąd: Pajęczno, łódzkie
|
Wysłany: 2018-05-31, 15:41
|
|
|
Nie wiem, ja przerabiałem wersję z naprawą uszkodzonego silnika. Tłoki z pierścieniami kosztują około 500-600 złotych za sztukę w detalu. |
_________________ Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy! |
|
|
|
|
LukF
Kombatant
Twój sprzęt: CARTHAGO MALIBU I 440 QB
Pomógł: 11 razy Dołączył: 31 Sty 2017 Piwa: 442/327 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2018-05-31, 16:21
|
|
|
Mój pierwszy kamper to był taki Transit z 2007r. Silnik 2.2 130KM, przy przebiegu około 110 000km musiałem wymienić wszystkie 4 wtryskiwacze bo "lały" i pojawiła się kontrolka "check". Kupiłem regenerowane bo są dostepne. Krótko potem sprzedałem tego kampera i kupiłem na bazie nowego Ducato. Awari silnika nie doczekałem
Z drugiej strony jak auto Ci pasuje, i od razu przyjmujesz, że zainwestujesz w nowe tłoki to potem masz na lata spokój. Więc warto kupić. A może sprzedasz i wymienisz na coś innego przed przebiegiem 100000km. Wtedy też warto kupić i nie inwestować w naprawę. Sam zadecyduj co zrobić w tej sytuacji. I ile będziesz trzymał to auto. |
|
|
|
|
|
Wyświetl szczegóły |
|
miloszsuro
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Jeszcze nie mam :)
Dołączył: 19 Maj 2018 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-05-31, 16:54
|
|
|
LukF napisał/a: | Mój pierwszy kamper to był taki Transit z 2007r. Silnik 2.2 130KM, przy przebiegu około 110 000km musiałem wymienić wszystkie 4 wtryskiwacze bo "lały" i pojawiła się kontrolka "check". Kupiłem regenerowane bo są dostepne. Krótko potem sprzedałem tego kampera i kupiłem na bazie nowego Ducato. Awari silnika nie doczekałem
Z drugiej strony jak auto Ci pasuje, i od razu przyjmujesz, że zainwestujesz w nowe tłoki to potem masz na lata spokój. Więc warto kupić. A może sprzedasz i wymienisz na coś innego przed przebiegiem 100000km. Wtedy też warto kupić i nie inwestować w naprawę. Sam zadecyduj co zrobić w tej sytuacji. I ile będziesz trzymał to auto. |
Dzięki. To zawsze jakiś argument do negocjacji. |
|
|
|
|
DC
zaawansowany
Twój sprzęt: Rimor XGO Family 103
Nazwa załogi: Pingwiny
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Lip 2015 Piwa: 15/18 Skąd: Lniska
|
Wysłany: 2018-05-31, 18:45
|
|
|
Jeśli jesteś na etapie szukania to omijaj silniki 2.2 ,montowany tak samo w fordzie jak i ducato. Awaryjny silnik, są leprze w fordzie 2.4 tddi ale to początek lat 2000, a fiat to 2,3 ;2.8 i jego nowsza wersja 3.0 |
_________________ Living a Boys Adventure Tale |
|
|
|
|
janusz
Kombatant Szeryf
Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Sty 2007 Piwa: 411/147 Skąd: Pajęczno, łódzkie
|
Wysłany: 2018-05-31, 19:22
|
|
|
DC napisał/a: | to omijaj silniki 2.2 |
Nie demonizowałbym, to jest bardzo fajny silnik, oszczędny, cichy. Z dosyć dużym momentem obrotowym i mocą. Auto z tym silnikiem fajnie jeździ. W kamperze i to szczególnie prywatnym, od naprawy głównej do naprawy pojeździ z 10 lat. Mój padł po 10 latach i 119 tysiącach kilometrów. Przy średnim zużyciu paliwa poniżej 10l/100 km. Bez żadnej potrzeby dolewania oleju przez cały czas jego życia. Myślę, że zaoszczędził na naprawę. |
_________________ Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy! |
|
|
|
|
79pawlo
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Ford Carado
Nazwa załogi: Paweł, Marzena, Martynka, Amelia
Dołączył: 25 Maj 2018 Postawił 5 piw(a) Skąd: Gorzkie Pole
|
Wysłany: 2018-05-31, 19:36
|
|
|
Dzięki za odpowiedz trzeba będzie sie głęboko zastanowić. Pozdrawiam. |
|
|
|
|
79pawlo
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Ford Carado
Nazwa załogi: Paweł, Marzena, Martynka, Amelia
Dołączył: 25 Maj 2018 Postawił 5 piw(a) Skąd: Gorzkie Pole
|
Wysłany: 2018-06-01, 07:25
|
|
|
To rozumiem ze silniki2.4 to dużo lepsza opcja bo znalazłem taką ofertę z tym silnikiem ale ma już trochę km przejechane |
|
|
|
|
79pawlo
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Ford Carado
Nazwa załogi: Paweł, Marzena, Martynka, Amelia
Dołączył: 25 Maj 2018 Postawił 5 piw(a) Skąd: Gorzkie Pole
|
|
|
|
|
Roberto
weteran
Twój sprzęt: EuraMobil 555 + Jumper H3L3 (w budowie)
Nazwa załogi: techserwis
Pomógł: 8 razy Dołączył: 25 Lip 2013 Piwa: 68/30 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2018-06-01, 07:31
|
|
|
79pawlo napisał/a: | To rozumiem ze silniki2.4 to dużo lepsza opcja bo znalazłem taką ofertę z tym silnikiem ale ma już trochę km przejechane |
Nie dość, że zdecydowanie lepszy silnik, to jeszcze bardzo dobra marka zabudowy.
Jeśli tylko jest suchy i zadbany, to dobra propozycja za rozsądne pieniążki
Ten tekst "...ale ma już trochę km przejechane" - to chyba żart |
_________________ pozdrawiam
Robert
PS.
Używajcie polskich znaków !! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE...
|
|
|
|
|
|
79pawlo
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Ford Carado
Nazwa załogi: Paweł, Marzena, Martynka, Amelia
Dołączył: 25 Maj 2018 Postawił 5 piw(a) Skąd: Gorzkie Pole
|
Wysłany: 2018-06-01, 09:43
|
|
|
Dzięki bo myślałem że też są problemy z tym silnikiem jak w 2.2. |
|
|
|
|
|