Master obrócona panewka silnik 2,8 DTI i co dalej. |
Autor |
Wiadomość |
majsterus
zaawansowany
Twój sprzęt: Ahorn 610, T5, Hymer S700
Dołączył: 04 Sie 2008 Otrzymał 8 piw(a) Skąd: wielkopolskie
|
Wysłany: 2018-08-15, 07:50
|
|
|
Wniosek jest taki, aby unikać łoplów
PSA jest jednak bardziej niezawodne. |
|
|
|
|
kimtop
Kombatant
Twój sprzęt: Dethleffs Esprit RT na auto s pici na kapotou
Pomógł: 14 razy Dołączył: 18 Wrz 2007 Piwa: 139/44 Skąd: Opoczno
|
Wysłany: 2018-08-15, 09:28
|
|
|
Mnie, kilka lat temu,oberwała się świeca płomieniowa w iveco daily 2,8jtd.
W efekcie pękła tuleja cylindra.Kupiłem nowy słupek silnika,zrobiłem głowicę,przerzuciłem osprzęt i od tej pory silnik przeleciał ok.250 tyś.km |
_________________ Pozdrawiam.
Polak gorszego sortu
Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko. |
|
|
|
|
Viper
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Master 2,8 TD
Nazwa załogi: Viper
Dołączył: 18 Maj 2011 Piwa: 2/10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-08-16, 13:35
|
|
|
Obawiam się że u mnie może być to samo co na zdjęciach pokazanych przez kolegę.
Po odpaleniu silnika stukot moim zdaniem był słyszalny u góry. |
_________________ Pozdrawiamy
Iwonka & Tadeusz
Noclegi w Polsce |
|
|
|
|
Viper
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Master 2,8 TD
Nazwa załogi: Viper
Dołączył: 18 Maj 2011 Piwa: 2/10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-08-17, 18:36
|
|
|
tom-cio napisał/a: | Przerabialem to u siebie w zeszlym roku u mnie tratatatat i kupa dymu,rozebralem ten siknik i okazalo sie ze upalilo zawor a ten wpadl do cylindra a tlok go wbil w glowice z ktorej to plyn chlodniczy dostal sie do cylindra i poztawil wspomniana zaslone dymna.Panewki w tych silnikach sa niezniszczalne. |
Być może i u mnie jest tak samo. |
_________________ Pozdrawiamy
Iwonka & Tadeusz
Noclegi w Polsce |
|
|
|
|
|
Viper
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Master 2,8 TD
Nazwa załogi: Viper
Dołączył: 18 Maj 2011 Piwa: 2/10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-11-21, 19:09
|
|
|
Tak samo stało się i u mnie, tylko jeszcze wtrysk uszkodziło. Nie do wykręcenia.
Drugi silnik założony. Przejechałem na nim 6 tysięcy i chyba będę zmuszony go wymienić
na inny. |
_________________ Pozdrawiamy
Iwonka & Tadeusz
Noclegi w Polsce |
|
|
|
|
|
silny
Kombatant czlonek KBP
Twój sprzęt: był Jumper slideout , Hymerb524 , jest PILOTE
Pomógł: 10 razy Dołączył: 07 Wrz 2011 Piwa: 51/50 Skąd: PSL z nad Warty
|
Wysłany: 2018-11-21, 22:07
|
|
|
Nie lepiej wyremontować skoro już trochę przeszedłeś z silnikiem, kupisz złom po kurierze albo firmie budowlanej |
_________________ ----------------------------------------------------------
gazuuuu , muszę się pośpieszyć żeby mieć więcej czasu na dalszy pośpiech........
--------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
tom-cio
weteran
Twój sprzęt: samoróbka kamper na blaszaczku
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Sty 2014 Piwa: 68/144 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2018-11-21, 22:26
|
|
|
No ja mialem to szczescie, ze silnik dostalem(kupilem) od Kolegi z tego forum, za co jeszcze raz kolejny mu dzieki, od wymiany ma teraz 50tysiecy przejechane w rok i 5miesiecy.dziala super, tylkonpompe musialem zmienic |
_________________ moja budowa http://www.camperteam.pl/...hlight=bud%BFet |
|
|
|
|
Viper
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Master 2,8 TD
Nazwa załogi: Viper
Dołączył: 18 Maj 2011 Piwa: 2/10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-11-21, 22:28
|
|
|
Silny.
Zaufałem mechanikowi dał półroczną gwarancję.
Może ktoś z szanownych kolegów podpowie jaki jest koszt remontu silnika. |
_________________ Pozdrawiamy
Iwonka & Tadeusz
Noclegi w Polsce |
|
|
|
|
|
Gewehr
weteran
Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 219/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2018-11-21, 22:34
|
|
|
Tak na tip-top, trzeba liczyć 8-10tys. |
|
|
|
|
Viper
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Master 2,8 TD
Nazwa załogi: Viper
Dołączył: 18 Maj 2011 Piwa: 2/10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-11-21, 22:40
|
|
|
tom-cio napisał/a: | No ja mialem to szczescie, ze silnik dostalem(kupilem) od Kolegi z tego forum, za co jeszcze raz kolejny mu dzieki, od wymiany ma teraz 50tysiecy przejechane w rok i 5miesiecy.dziala super, tylkonpompe musialem zmienic |
Nigdy się na mechaniku do tej pory nie zawiodłem.
Tym razem zabrakło szczęścia, a szkoda szybki jest. |
_________________ Pozdrawiamy
Iwonka & Tadeusz
Noclegi w Polsce |
|
|
|
|
tom-cio
weteran
Twój sprzęt: samoróbka kamper na blaszaczku
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Sty 2014 Piwa: 68/144 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2018-11-21, 22:44
|
|
|
Viper, a moze napisz co go boli, bo czasem drobnostka moze naprawde uprzykrzac zycie inwydaje sie ze caly silnik. Przecie wiesz ze tu fachowcy sa naprawde, Gewehr niejednemu juz lomogl wylezc z opresji(mnie tez ) |
_________________ moja budowa http://www.camperteam.pl/...hlight=bud%BFet |
|
|
|
|
Viper
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Master 2,8 TD
Nazwa załogi: Viper
Dołączył: 18 Maj 2011 Piwa: 2/10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-11-21, 22:49
|
|
|
Gewehr napisał/a: | Tak na tip-top, trzeba liczyć 8-10tys. |
Pompę i wtryski mam ok jutro odbieram go z serwisu w Ożarowie. Jutro będę wiedział więcej, podobno na 1 cylindrze jest słabiej. Nie wiem jeszcze wszystkiego dokładnie, podobno może być skrzywiony korbowód.
A jaki koszt za sam słupek ?. |
_________________ Pozdrawiamy
Iwonka & Tadeusz
Noclegi w Polsce |
|
|
|
|
Gewehr
weteran
Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 219/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2018-11-21, 22:54
|
|
|
Pewnie ze 4 koła.
Nie chce pisać tu cen, bo zaraz się znajdzie jakiś "komentator" co on by ze szwagrem taniej zrobił |
|
|
|
|
Wyświetl szczegóły |
|
Viper
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Master 2,8 TD
Nazwa załogi: Viper
Dołączył: 18 Maj 2011 Piwa: 2/10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-11-21, 23:07
|
|
|
tom-cio napisał/a: | Viper, a moze napisz co go boli, bo czasem drobnostka moze naprawde uprzykrzac zycie inwydaje sie ze caly silnik. Przecie wiesz ze tu fachowcy sa naprawde, Gewehr niejednemu juz lomogl wylezc z opresji(mnie tez ) |
Na zimnym silniku jest nie równa praca i dymi na niebiesko, po rozgrzaniu pracuje prawie idealnie.
Pompa i wtryskiwacze pracują prawidłowo. Ale dopiero jutro wszystkiego się dowiem. |
_________________ Pozdrawiamy
Iwonka & Tadeusz
Noclegi w Polsce |
|
|
|
|
tom-cio
weteran
Twój sprzęt: samoróbka kamper na blaszaczku
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Sty 2014 Piwa: 68/144 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2018-11-21, 23:11
|
|
|
No to moj tez, nie pracuje Ci przyspieszacz kąta na pompie a Ty chcesz dobry silnik zmieniac, zobacz czybpracuje ciegno przyspieszacza, taka wajha pod linka od gazu. Z tym da sie zyc
Dobra, edytije bo doczytalem ze pompa sprawdzona, ale na moje to dalej na przyspieszacz wyglada |
_________________ moja budowa http://www.camperteam.pl/...hlight=bud%BFet |
|
|
|
|
|
|