Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Świstak
2018-10-31, 09:38
stopień wejsciowy Thule
Autor Wiadomość
OMEGA 
weteran

Twój sprzęt: CARTHAGO C-LINIE 4,9
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lip 2007
Piwa: 40/52
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: 2018-08-23, 17:43   stopień wejsciowy Thule

Czy ktoś z kolegów może mi powiedzieć jak jest sterowany wyłącznik krańcowy w stopniu wejściowym Thule ,

czegoś mi tu brakuje , jakiegoś elementu który dociska do wyłącznika krańcowego i następuje wyłączenie piszczałki alarmowej że stopień jest wysunięty ,po naciśnięciu palcem piszczałki milkną.
Może ktoś ma podobny stopień wejściowy i może mi zrobić zdjęcie albo jakiś link podesłać .
Może ktoś miał podobny problem i go rozwiązał.

Na załączonym zdjęciu brakuje osłon ale są zdemontowane

IMG_7510.JPG
strzałka wskazuje wyłącznik o którym piszę , stopień jest w pozycji schowanej.
Plik ściągnięto 3108 raz(y) 44,98 KB

_________________
Marian

za stary by pracować , za młody by umierać , za to akurat do podróży bliskich i dalekich.
http://www.camperteam.pl/...pic.php?t=10387
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Flag
weteran


Twój sprzęt: Transit jumbo
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Lis 2016
Piwa: 33/10
Wysłany: 2018-08-23, 20:45   

po złożeniu calkowitym ten czarny płaskownik naciska na przycisk, nieczego nie brakuje.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Comsio 
Kombatant
weteran cepek

Twój sprzęt: Ducato II 2,5 tdi 670 Eura Mobil
Nazwa załogi: COMSIOWIE
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Lut 2013
Piwa: 85/405
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-08-23, 20:48   

:ok o
_________________
Całe życie mówię , że do flaszki trza dwojga.
Asia i Wiesław pozdrawiają.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
OMEGA 
weteran

Twój sprzęt: CARTHAGO C-LINIE 4,9
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lip 2007
Piwa: 40/52
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: 2018-08-23, 21:23   

Też tak myślałem ale nic z tego.

To czarne jest metal , stopień jest całkowicie schowany a ten metal nie dochodzi do przycisku nawet ręcznie próbowałem , dalej nie idzie go wsunąć brakuje ok 5 cm.
_________________
Marian

za stary by pracować , za młody by umierać , za to akurat do podróży bliskich i dalekich.
http://www.camperteam.pl/...pic.php?t=10387
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
StasioiJola 
Kombatant


Twój sprzęt: Fiat Bürstner
Nazwa załogi: StasioiJola
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Piwa: 81/283
Skąd: Gąbin
Wysłany: 2018-08-23, 21:58   

A może przez to zabezpieczenie opaską metal nie dochodzi wyżej .???? :spoko
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Flag
weteran


Twój sprzęt: Transit jumbo
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Lis 2016
Piwa: 33/10
Wysłany: 2018-08-23, 22:18   

StasioiJola napisał/a:
A może przez to zabezpieczenie opaską metal nie dochodzi wyżej .???? :spoko


Nie, zabezpieczenie wyciagasz jak silnik nawali i potrzebujesz recznie zlozyc. Jezeli nie dochodzi to schodek jest albo źle złożony albo dostał strzała.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
koko 
Kombatant


Twój sprzęt: CARTHAGO C-LINE 4.8 I
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Sty 2007
Piwa: 70/31
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-08-23, 22:21   

Marian ta tyrtytka została zaciśnięta po to żeby płaskownik trzymał się na kwadracie bolca może przeskoczyło o 90 st na napędzie kwadratowym.
zdejm tyrtytkę i pokombinuj z płaskownikiem i napędem możę przełóż napęd tak żeby płaskownik doszedł do wyłącznika (stopień bardziej się schował)
_________________
KoKo
Piszę tylko merytorycznie.
Mądrzy ludzie wiedzą przed a nie po
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Flag
weteran


Twój sprzęt: Transit jumbo
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Lis 2016
Piwa: 33/10
Wysłany: 2018-08-23, 22:31   

koko napisał/a:
Marian ta tyrtytka została zaciśnięta po to żeby płaskownik trzymał się na kwadracie bolca może przeskoczyło o 90 st na napędzie kwadratowym.
zdejm tyrtytkę i pokombinuj z płaskownikiem i napędem możę przełóż napęd tak żeby płaskownik doszedł do wyłącznika (stopień bardziej się schował)


tam brakuje klika stopni, jak by obrocic o 90 to plaskownik wbija sie w podłoge
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Flag
weteran


Twój sprzęt: Transit jumbo
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Lis 2016
Piwa: 33/10
Wysłany: 2018-08-23, 22:34   

Napisz prosze jak teraz zatrzymujesz ten schodek, skad wiesz kiedy jest zamkniety? Normalnie to ten przysck przerywa obwod i cykl zamykania sie automatycznie konczy, jak to działą teraz u ciebie?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
duende 
zaawansowany

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Gru 2016
Piwa: 48/62
Skąd: ..
Wysłany: 2018-08-24, 08:49   

Schemat pozycji stopnia prawidłowo złożonego, ze zdjęcia wynika jak sugeruje Flag, że stopień nie jest prawidłowo schowany i niczego nie brakuje, wydaje mi się :?: że trzeba obrócić sworzeń o 1 ząbek, sworzeń ma 8 ząbków czyli 1 to 45 stopni, chyba że coś innego blokuje, schematy znajdziesz w G wpisując najlepiej po angielsku "Thule single step (model) scheme" w zakładce "grafika".
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
koko 
Kombatant


Twój sprzęt: CARTHAGO C-LINE 4.8 I
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Sty 2007
Piwa: 70/31
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-08-24, 12:23   

Flag napisał/a:
koko napisał/a:
Marian ta tyrtytka została zaciśnięta po to żeby płaskownik trzymał się na kwadracie bolca może przeskoczyło o 90 st na napędzie kwadratowym.
zdejm tyrtytkę i pokombinuj z płaskownikiem i napędem możę przełóż napęd tak żeby płaskownik doszedł do wyłącznika (stopień bardziej się schował)


tam brakuje klika stopni, jak by obrocic o 90 to plaskownik wbija sie w podłoge

generalnie błąd jest w napędzie jest to przekładnia ślimakowa a więc stopien nie może obrócić silnika pokombinuj z tym bolcem przenoszącym nap
_________________
KoKo
Piszę tylko merytorycznie.
Mądrzy ludzie wiedzą przed a nie po
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
OMEGA 
weteran

Twój sprzęt: CARTHAGO C-LINIE 4,9
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lip 2007
Piwa: 40/52
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: 2018-08-24, 12:23   

koko napisał/a:
Marian ta tyrtytka została zaciśnięta po to żeby płaskownik trzymał się na kwadracie bolca może przeskoczyło o 90 st na napędzie kwadratowym.
zdejm tyrtytkę i pokombinuj z płaskownikiem i napędem możę przełóż napęd tak żeby płaskownik doszedł do wyłącznika (stopień bardziej się schował)


Konrad o 90 stopni nie można obrócić na kwadracie , tak jak pisze Flag płaskownik wbije się w podłogę.
Jedno jest pewne że nastąpiło gdzieś przestawienie podejrzewam że w przekładni , przeskok o kilka ząbków.
_________________
Marian

za stary by pracować , za młody by umierać , za to akurat do podróży bliskich i dalekich.
http://www.camperteam.pl/...pic.php?t=10387
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
OMEGA 
weteran

Twój sprzęt: CARTHAGO C-LINIE 4,9
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lip 2007
Piwa: 40/52
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: 2018-08-24, 12:31   

Flag napisał/a:
Napisz prosze jak teraz zatrzymujesz ten schodek, skad wiesz kiedy jest zamkniety? Normalnie to ten przysck przerywa obwod i cykl zamykania sie automatycznie konczy, jak to działą teraz u ciebie?


Ten przycisk krańcowy służy tylko i wyłącznie do wyłączania piszczka kiedy się wsuną schody po odpaleniu silnika.

Schody zamykają się normalnie przez wyłącznik przy drzwiach lub kierownicy, tu się nic nie zmieniło , natomiast odłączyłem jeden przewód krańcówce jak na zdjęciu i piszczek przestał przeraźliwie nadawać.
Sterowanie schodkiem następuje w zespole silnik przekładnia i tam są krańcówki sterujące.
_________________
Marian

za stary by pracować , za młody by umierać , za to akurat do podróży bliskich i dalekich.
http://www.camperteam.pl/...pic.php?t=10387
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
OMEGA 
weteran

Twój sprzęt: CARTHAGO C-LINIE 4,9
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lip 2007
Piwa: 40/52
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: 2018-08-24, 12:34   

koko napisał/a:
Flag napisał/a:
koko napisał/a:
Marian ta tyrtytka została zaciśnięta po to żeby płaskownik trzymał się na kwadracie bolca może przeskoczyło o 90 st na napędzie kwadratowym.
zdejm tyrtytkę i pokombinuj z płaskownikiem i napędem możę przełóż napęd tak żeby płaskownik doszedł do wyłącznika (stopień bardziej się schował)


tam brakuje klika stopni, jak by obrocic o 90 to plaskownik wbija sie w podłoge

generalnie błąd jest w napędzie jest to przekładnia ślimakowa a więc stopien nie może obrócić silnika pokombinuj z tym bolcem przenoszącym nap



tu się z Tobą zgadzam że błąd jest w napędzie na trybach coś gdzieś przeskoczyło i się do końca nie zamyka.
_________________
Marian

za stary by pracować , za młody by umierać , za to akurat do podróży bliskich i dalekich.
http://www.camperteam.pl/...pic.php?t=10387
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
SlawekEwa 
Kombatant
Slawek Dehler


Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Piwa: 213/479
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2018-08-24, 12:35   

Schodek powinin zamykać się sam po włączeniu "zapłonu"
_________________
Nie chcem, ale muszem :-{
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***