Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Ford Transit historia
Autor Wiadomość
f68 
weteran


Twój sprzęt: Dethleffs Globethrotter A520
Nazwa załogi: f68
Dołączył: 08 Paź 2007
Piwa: 5/6
Skąd: 3city
Wysłany: 2008-12-27, 16:37   

i jeszcze 2

ford_transit_sky_high_monster_truck.jpg
Plik ściągnięto 6012 raz(y) 21,7 KB

007.jpg
Plik ściągnięto 6012 raz(y) 105,75 KB

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
jarymi 
stary wyga


Twój sprzęt: Ford Transit MK2 1980r. (po reanimacji)
Nazwa załogi: Jagoda, Ryszard
Dołączył: 02 Gru 2007
Otrzymał 4 piw(a)
Skąd: Ostrów Wlkp
  Wysłany: 2009-01-07, 20:45   

Ciekawi mnie kto jeszcze na CT ma i użytkuje MK I lub MK II - można by wymienić doświadczenia
_________________
Pozdrawiam Jarymi
i zapraszam do odwiedzenia
forum "Water Camper Team"
i "OldCamperTeam - Klub Dorosłego Kampera"
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
AUTOJUR 
Kombatant


Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Cze 2007
Piwa: 9/1
Skąd: Poznań okolica
Wysłany: 2009-01-07, 21:16   

Wszystkie Transity do 2000r maja bardzo dużo elementów takich samych lub bardzo podobnych
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
robert_smoldzino 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: LR i namiot
Dołączył: 01 Sty 2009
Otrzymał 4 piw(a)
Skąd: Smoldzino
Wysłany: 2009-01-08, 11:29   

Ja mam z Mk3 najbardziej zywotna jego czesc czyli silnik w LR. I nie zamienie na zaden inny wolnossacy diesel o pojemnosci 2,5, ten jest niezniszczalny. Widzialem kiedys takie co 600kkm przejechaly bez remontow silnika i to jako sluzbowe, czyli bezlitosnie.
_________________
www.podlasem.org
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
AUTOJUR 
Kombatant


Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Cze 2007
Piwa: 9/1
Skąd: Poznań okolica
Wysłany: 2009-01-08, 11:42   

Dokładnie tak :bylo
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
AUTOJUR 
Kombatant


Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Cze 2007
Piwa: 9/1
Skąd: Poznań okolica
Wysłany: 2009-01-08, 13:22   

Tylko Ford

88424.jpg
Plik ściągnięto 5872 raz(y) 97 KB

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Aulos 
weteran


Twój sprzęt: Bürstner Solano na Ducato
Nazwa załogi: SOKOŁY
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Piwa: 62/37
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2009-01-09, 10:39   

Zaczynam być dumny z tego,że mam Forda :wyszczerzony:
_________________
"Nosiciel nieuleczalnej kamperomanii"
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Skorpion 
Kombatant
Normalny inaczej wariatek stary wyga


Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Piwa: 228/1175
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-09, 12:33   

tylko nikt nie napisal ile km ma ten fordzik na zdjeciu powyzej ma silnik o mocy oklo 900KM
_________________


Tadeusz
Byle do przodu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
AUTOJUR 
Kombatant


Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Cze 2007
Piwa: 9/1
Skąd: Poznań okolica
Wysłany: 2009-01-09, 13:03   

To już przemilczałem :spoko Camper wyścigowy
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Arturo 
stary wyga


Twój sprzęt: caravana ;)
Dołączył: 05 Sie 2008
Piwa: 2/1
Skąd: niedaleko W-wy
Wysłany: 2009-01-09, 13:11   

A ile sekund rozpędza się do 100km/h?
Jaką ma zabudowę? ;)
_________________
Arturo
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Skorpion 
Kombatant
Normalny inaczej wariatek stary wyga


Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Piwa: 228/1175
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-09, 20:48   

silnik zostal przeniesiony centralnie i napedza wszystkie kola z tego co wiem to ma okolo 5,6 do 100
_________________


Tadeusz
Byle do przodu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
AUTOJUR 
Kombatant


Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Cze 2007
Piwa: 9/1
Skąd: Poznań okolica
Wysłany: 2009-01-09, 21:12   

Skorpion przesadziłeś :haha:
Jedną z najciekawszych zaprezentowanych wersji był Ford Transit WRT w barwach zespołu Ford Martini World Rally. Samochód ten napędzany jest seryjnym turbodoładowanym silnikiem diesla z wtryskiem bezpośrednim o pojemności 2.4 l, zmieniono jedynie oprogramowanie sterujące pracą silnika i zwiększono ciśnienie doładowania, przez co otrzymano moc 180 KM. Moment obrotowy wzrósł do 400 Nm przy 2500 obr/min. Zastosowano samonośne nadwozie o stalowej konstrukcji, z usztywnioną klatką kabiny kierowcy. Przedni i tylny spojler wykonane są z włókna węglowego, zaś przedni zderzak o zmienionym profilu, z dodatkowymi otworami wlotu powietrza, połączony jest z kratą wlotu powietrza. Z przodu zastosowano niezależne zawieszenie z kolumnami MacPhersona, sprężyny śrubowe o zwiększonej sztywności, stabilizator przechyłów nadwozia i amortyzatory gazowe. Tylne zawieszenie to oś sztywna wsparta na pojedynczych resorach piórowych. Na przednich kołach zamontowano hamulce tarczowe, z tarczami wentylowanymi, klocki węglowo-metalowe oraz wzmocnione elastyczne przewody hamulcowe. Z tyłu zastosowano hamulce tarczowe, z tarczami wentylowanymi oraz zaciskiz pojedynczym tłoczkiem. Na wyposażeniu standardowym tej wersji znajdują się specjalne wieloramienne obręcze 18 x 8 cali, wykonane z lekkiego stopu magnezu. Wnętrze Forda Transit WRT zostało zmodyfikowane w porównaniu do wersji drogowej – dwa sportowe fotele kubełkowe z włókna węglowego wraz z w pełni regulowanymi wyczynowymi pasami bezpieczeństwa.W miejscu standardowej kierownicy zamontowano kierownicę wyczynową Alcantara z przełącznikami, na desce rozdzielczej umieszczono ciekłokrystaliczny wyświetlacz informacyjny. Ponadto samochód ten wyposażony jest w klimatyzację, szyby boczne sterowane elektrycznie, immobilizer (w załączeniu pełna specyfikacja Forda Transit WRT oraz pozostałych adaptacji Forda Transit prezentowanych podczas Pikniku).
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
AUTOJUR 
Kombatant


Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Cze 2007
Piwa: 9/1
Skąd: Poznań okolica
Wysłany: 2009-01-09, 21:13   

Skorpion napisał/a:
silnik zostal przeniesiony centralnie i napedza wszystkie kola z tego co wiem to ma okolo 5,6 do 100
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Skorpion 
Kombatant
Normalny inaczej wariatek stary wyga


Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Piwa: 228/1175
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-10, 08:35   

moze nie ten co na zdjeciu ale jest taki egzemplarz ktory ma zamontowany silnikl F1 centralnie i przystosowany do wyscigow na torach
_________________


Tadeusz
Byle do przodu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
AUTOJUR 
Kombatant


Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Cze 2007
Piwa: 9/1
Skąd: Poznań okolica
Wysłany: 2009-01-10, 09:39   

Chodziło ci o model Supervan 3 lub 4 :?: Dokładnych danych brak silnik 2.9 lub 3.2

supervan3.jpg
Plik ściągnięto 190 raz(y) 88,73 KB

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***