Ford Transit historia |
Autor |
Wiadomość |
f68
weteran
Twój sprzęt: Dethleffs Globethrotter A520
Nazwa załogi: f68
Dołączył: 08 Paź 2007 Piwa: 5/6 Skąd: 3city
|
Wysłany: 2008-12-27, 16:37
|
|
|
i jeszcze 2
ford_transit_sky_high_monster_truck.jpg
|
|
Plik ściągnięto 6012 raz(y) 21,7 KB |
007.jpg
|
|
Plik ściągnięto 6012 raz(y) 105,75 KB |
|
|
|
|
|
jarymi
stary wyga
Twój sprzęt: Ford Transit MK2 1980r. (po reanimacji)
Nazwa załogi: Jagoda, Ryszard
Dołączył: 02 Gru 2007 Otrzymał 4 piw(a) Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 2009-01-07, 20:45
|
|
|
Ciekawi mnie kto jeszcze na CT ma i użytkuje MK I lub MK II - można by wymienić doświadczenia |
_________________ Pozdrawiam Jarymi
i zapraszam do odwiedzenia
forum "Water Camper Team"
i "OldCamperTeam - Klub Dorosłego Kampera"
|
|
|
|
|
AUTOJUR
Kombatant
Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Cze 2007 Piwa: 9/1 Skąd: Poznań okolica
|
Wysłany: 2009-01-07, 21:16
|
|
|
Wszystkie Transity do 2000r maja bardzo dużo elementów takich samych lub bardzo podobnych |
|
|
|
|
robert_smoldzino
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: LR i namiot
Dołączył: 01 Sty 2009 Otrzymał 4 piw(a) Skąd: Smoldzino
|
Wysłany: 2009-01-08, 11:29
|
|
|
Ja mam z Mk3 najbardziej zywotna jego czesc czyli silnik w LR. I nie zamienie na zaden inny wolnossacy diesel o pojemnosci 2,5, ten jest niezniszczalny. Widzialem kiedys takie co 600kkm przejechaly bez remontow silnika i to jako sluzbowe, czyli bezlitosnie. |
_________________ www.podlasem.org |
|
|
|
|
AUTOJUR
Kombatant
Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Cze 2007 Piwa: 9/1 Skąd: Poznań okolica
|
Wysłany: 2009-01-08, 11:42
|
|
|
Dokładnie tak |
|
|
|
|
AUTOJUR
Kombatant
Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Cze 2007 Piwa: 9/1 Skąd: Poznań okolica
|
Wysłany: 2009-01-08, 13:22
|
|
|
Tylko Ford
88424.jpg
|
|
Plik ściągnięto 5872 raz(y) 97 KB |
|
|
|
|
|
Aulos
weteran
Twój sprzęt: Bürstner Solano na Ducato
Nazwa załogi: SOKOŁY
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Lut 2007 Piwa: 62/37 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2009-01-09, 10:39
|
|
|
Zaczynam być dumny z tego,że mam Forda |
_________________ "Nosiciel nieuleczalnej kamperomanii"
|
|
|
|
|
Skorpion
Kombatant Normalny inaczej wariatek stary wyga
Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 228/1175 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-01-09, 12:33
|
|
|
tylko nikt nie napisal ile km ma ten fordzik na zdjeciu powyzej ma silnik o mocy oklo 900KM |
_________________
Tadeusz
Byle do przodu
|
|
|
|
|
AUTOJUR
Kombatant
Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Cze 2007 Piwa: 9/1 Skąd: Poznań okolica
|
Wysłany: 2009-01-09, 13:03
|
|
|
To już przemilczałem Camper wyścigowy |
|
|
|
|
Arturo
stary wyga
Twój sprzęt: caravana ;)
Dołączył: 05 Sie 2008 Piwa: 2/1 Skąd: niedaleko W-wy
|
Wysłany: 2009-01-09, 13:11
|
|
|
A ile sekund rozpędza się do 100km/h?
Jaką ma zabudowę? |
_________________ Arturo |
|
|
|
|
Skorpion
Kombatant Normalny inaczej wariatek stary wyga
Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 228/1175 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-01-09, 20:48
|
|
|
silnik zostal przeniesiony centralnie i napedza wszystkie kola z tego co wiem to ma okolo 5,6 do 100 |
_________________
Tadeusz
Byle do przodu
|
|
|
|
|
AUTOJUR
Kombatant
Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Cze 2007 Piwa: 9/1 Skąd: Poznań okolica
|
Wysłany: 2009-01-09, 21:12
|
|
|
Skorpion przesadziłeś
Jedną z najciekawszych zaprezentowanych wersji był Ford Transit WRT w barwach zespołu Ford Martini World Rally. Samochód ten napędzany jest seryjnym turbodoładowanym silnikiem diesla z wtryskiem bezpośrednim o pojemności 2.4 l, zmieniono jedynie oprogramowanie sterujące pracą silnika i zwiększono ciśnienie doładowania, przez co otrzymano moc 180 KM. Moment obrotowy wzrósł do 400 Nm przy 2500 obr/min. Zastosowano samonośne nadwozie o stalowej konstrukcji, z usztywnioną klatką kabiny kierowcy. Przedni i tylny spojler wykonane są z włókna węglowego, zaś przedni zderzak o zmienionym profilu, z dodatkowymi otworami wlotu powietrza, połączony jest z kratą wlotu powietrza. Z przodu zastosowano niezależne zawieszenie z kolumnami MacPhersona, sprężyny śrubowe o zwiększonej sztywności, stabilizator przechyłów nadwozia i amortyzatory gazowe. Tylne zawieszenie to oś sztywna wsparta na pojedynczych resorach piórowych. Na przednich kołach zamontowano hamulce tarczowe, z tarczami wentylowanymi, klocki węglowo-metalowe oraz wzmocnione elastyczne przewody hamulcowe. Z tyłu zastosowano hamulce tarczowe, z tarczami wentylowanymi oraz zaciskiz pojedynczym tłoczkiem. Na wyposażeniu standardowym tej wersji znajdują się specjalne wieloramienne obręcze 18 x 8 cali, wykonane z lekkiego stopu magnezu. Wnętrze Forda Transit WRT zostało zmodyfikowane w porównaniu do wersji drogowej – dwa sportowe fotele kubełkowe z włókna węglowego wraz z w pełni regulowanymi wyczynowymi pasami bezpieczeństwa.W miejscu standardowej kierownicy zamontowano kierownicę wyczynową Alcantara z przełącznikami, na desce rozdzielczej umieszczono ciekłokrystaliczny wyświetlacz informacyjny. Ponadto samochód ten wyposażony jest w klimatyzację, szyby boczne sterowane elektrycznie, immobilizer (w załączeniu pełna specyfikacja Forda Transit WRT oraz pozostałych adaptacji Forda Transit prezentowanych podczas Pikniku). |
|
|
|
|
AUTOJUR
Kombatant
Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Cze 2007 Piwa: 9/1 Skąd: Poznań okolica
|
Wysłany: 2009-01-09, 21:13
|
|
|
Skorpion napisał/a: | silnik zostal przeniesiony centralnie i napedza wszystkie kola z tego co wiem to ma okolo 5,6 do 100 |
|
|
|
|
|
Skorpion
Kombatant Normalny inaczej wariatek stary wyga
Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 228/1175 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-01-10, 08:35
|
|
|
moze nie ten co na zdjeciu ale jest taki egzemplarz ktory ma zamontowany silnikl F1 centralnie i przystosowany do wyscigow na torach |
_________________
Tadeusz
Byle do przodu
|
|
|
|
|
AUTOJUR
Kombatant
Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Cze 2007 Piwa: 9/1 Skąd: Poznań okolica
|
Wysłany: 2009-01-10, 09:39
|
|
|
Chodziło ci o model Supervan 3 lub 4 Dokładnych danych brak silnik 2.9 lub 3.2
supervan3.jpg
|
|
Plik ściągnięto 190 raz(y) 88,73 KB |
|
|
|
|
|
|