Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Trojaczki - jaki silnik?
Autor Wiadomość
Zbynek 
zaawansowany


Twój sprzęt: Był: Knaus Boxstar 600
Dołączył: 22 Kwi 2017
Otrzymał 8 piw(a)
Skąd: Białystok
Wysłany: 2019-08-14, 21:11   

Bajaga napisał/a:
W przypadku kampera silnik jest niezbyt istotny bo nigdy nie zrobi on 20 proc. przebiegu przewidzianego przez producenta.
Więc szukaj auta w jak najlepszym stanie i tyle.
A najlepszy silnik tak w ogóle? Fiat/Iveco 3.0.


Ale nie chodzi mi o wytrzymałość, a o to,jak dany silnik radzi sobie z masą 3500kg na autostradzie, w górach itp. Wiadomo że 3.0 będzie najszybszy, ale ciekawe jakim kosztem (spalanie w stosunku do mniejszych silników)...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
zbyszekwoj 
Kombatant


Twój sprzęt: Rapido 707F
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Kwi 2013
Piwa: 330/221
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-08-15, 08:47   

Zbynek napisał/a:
akim kosztem (spalanie w stosunku do mn


1l diesla.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kimtop 
Kombatant

Twój sprzęt: Dethleffs Esprit RT na auto s pici na kapotou
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 18 Wrz 2007
Piwa: 139/44
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2019-08-15, 20:34   

zbyszekwoj napisał/a:
1l diesla.
mniej ,ze wskazaniem na 3.0
_________________
Pozdrawiam.
Polak gorszego sortu

Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Bajaga 
Kombatant

Nazwa załogi: FiveStars
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lut 2012
Piwa: 108/7
Wysłany: 2019-08-15, 21:40   

Zbynek napisał/a:

Ale nie chodzi mi o wytrzymałość, a o to,jak dany silnik radzi sobie z masą 3500kg na autostradzie, w górach itp. Wiadomo że 3.0 będzie najszybszy, ale ciekawe jakim kosztem (spalanie w stosunku do mniejszych silników)...


To jest pomijalne. Jak się uda to brać 3.0. Jak się nie uda to brać to co jest w rozsądnym stanie technicznym. W kamperze 20 koni w tą czy tamtą nie jest tak istotne. Każdy który ma ponad 100 koni da radę wszelkim wakacyjnym wyzwaniom (małe górki itp).
A spalanie zależy od nogi kierownika a nie od silnika. 2.0 może spalić tyle co 3.0 i odwrotnie.
_________________
Pozdrawiam,

Bajaga&Instruktori
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***