Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Adria Matrix 670
Autor Wiadomość
suzu4x4 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Dethleffs T 7057
Dołączył: 07 Wrz 2019
Piwa: 4/1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-12-10, 22:08   Re: informacje dla suzu4x4

Socale napisał/a:
suzu4x4 napisał/a:
...
Stanęło na półintegrze długość 7.4 łóżko stałe 210x210 łóżko opuszczane 140x200.


Zamówiony/kupiony/wyszukany/zaliczkowany/poszukiwany???*

.
.
.
*Niepotrzebne skreślić ;)


kupiony/zważony/opity

Dethleffs Trend T 7057 EB , podwozie Citroen , silnik 163 PS ,

waga po doposażeniu w markizę , klimę , butlę stalową , pół zbiornika paliwa , dwa foteliki z dwójką moich dzieci wyniosła 3040 kg , więc nie ma tragedii .

Co do łóżka to tak jak koledzy pisali łóżko ma różne konfigurację podobnie jak w omawianej tu Adrii tyle że jest trochę dłuższe i środkowe wypełnienie kończy się "na równo" więc po rozłożeniu całości faktycznie ma ponad dwa metry wzdłuż i wszerz ;)

omawiana tu Adria też była brana pod uwagę ale po pierwsze nasz jedyny diler w Pl mnie olał (do dziś nie przesłał mi oferty , pozdrawiam serdecznie :spoko )

a po drugie jak weszliśmy do Dethleffsa to nie było już tematu Adrii :mrgreen:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Socale 
Kombatant


Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sty 2012
Piwa: 285/421
Skąd: Gubin
Wysłany: 2019-12-11, 22:40   

Oczywiście!!! Gratulacje. Decyzja Twoja i wara nam do tego.
Ja Detha dopiero co sprzedałem ale nie miałem do niego uwag, bezwadliwy był. Tektura tylko powszechna jak wszędzie, nabrał życia, kochaliśmy się w nim - więc i w nim :diabelski_usmiech
Pieruńsko wysoki był, sporo radochy nam dał, ale człowiek głupieje i szuka fascynacji, temu padło na Adrię bom wcześniej na kampie taką oglądał.
Mogę bez szczegółów usprawiedliwić Dilera Adrii: smutna rzeczywistość życiowa trochę wyhamowała aktywność - dotyczy każdego.
Nie jest to jedyny diler Adrii w PL :mrgreen:
_________________
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
suzu4x4 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Dethleffs T 7057
Dołączył: 07 Wrz 2019
Piwa: 4/1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-12-11, 23:19   

ponoć w internetach piszą że jedyny w Polsce :

https://polskicaravaning.pl/artykuly/grupa-elcamp-jedynym-oficjalnym-przedstawicielem-marek-adria-i-sunliving-w-polsce,53947

a jeśli miałeś na myśli tego dilera ze Szczecina (który ponoć już nie jest dilerem Adrii) to nigdy nawet dodzwonić mi się do niego nie udało więc ofert żadnych mi nie obiecywał ;)

za to jak ktoś będzie kupował Adrię to polecam zakupy u naszych zachodnich sąsiadów mają 67 dilerów Adrii, tam jest tam normalna obsługa, a przyczepy i kampery można obejrzeć na żywo w chyba każdym możliwym układzie a nie tylko na papierze, ponadto dla wielu z nas do najbliższego serwisu bliżej niż w PL :spoko

20191128_113112_resized_1.jpg
Plik ściągnięto 4 raz(y) 645,39 KB

20191128_120341_resized_1.jpg
Plik ściągnięto 3 raz(y) 252,15 KB

20191128_120357_resized_1.jpg
Plik ściągnięto 2 raz(y) 292,45 KB

  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
mireks5013 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Adria 600 stp family
Dołączył: 14 Wrz 2017
Otrzymał 3 piw(a)
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-12-12, 09:55   

suzu4x4 napisał/a:
.......

a jeśli miałeś na myśli tego dilera ze Szczecina (który ponoć już nie jest dilerem Adrii) to nigdy nawet dodzwonić mi się do niego nie udało więc ofert żadnych mi nie obiecywał ;) ......


Nieprawda. Zawsze się dodzwoniłem. albo diler natychmiast odpowiadał na moje pytania dopóty, dopóki nie wpłaciłem całości. Potem już miał mnie głęboko w d...pie. Nie otrzymałem instrukcji w języku polskim , nie zaznajomił mnie z obsługą podstawowych urządzeń, nie wiedział jak odpala się webasto na ciepłą wodę, panel słoneczny zamontował tragicznie jakby nie znał zasady działania. Samochód otrzymałem z kilku tysięcznym przebiegiem (sprowadził go z fabryki na kołach) , a w czasie podróży kierowca zdjął folie z łóżka bo korzystał z kampera jakby to była jego własność. Na brakujące kołpaki czekałem kilka miesięcy. Zgłoszoną awarie kranu nie naprawia od pół roku.Pierwszy płatny przegląd gwarancyjny po roku wykonał w 5 minut.
Reasumując: jako potencjalny nabywca byłem traktowany jak król, po zapłaceniu jak intruz i wróg.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
BOGI 
trochę już popisał

Twój sprzęt: Weinsberg 601MQH (dawniej JOINT E33)
Dołączył: 25 Paź 2008
Piwa: 4/5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-12-12, 19:42   kamper suzu 4x4

Jakoś się nie odzywa suzu 4x4, może dlatego, że niezbędna jest parapetówa po zakupie "chałupy". Zobaczymy. A do "pumar" rozumiem, że twoja Adria 670sl jest na Citroenie, z silnikiem 2.0 Euro6, tylko czy wymiana oleju co 3500 km to nie za często?! Ja wymieniam olej co dwa lata, niezależnie od przebiegu, a przebieg mam nie większy niż maks.3-4 tyś.km rocznie (bez krytyki, wiem, że mało). U mnie w Citroenie silnik 2.2 HDi 130 KM PUMA2 (niestety, bo czytałem same złe opinie, głównie że tłok wypala się po 100 tyś. km). Jak dotąd była jedynie wymiana u Wasia w serwisie Forda kompletu świec żarowych (bo wyszło na komputerze przy zakupie, że źle pali na II cyl.) i oprócz podstawowego serwisu, czyli sprawdzenia hamulców, wymiany filtrów i oleju póki co jest ok, a przejechałem przez dwa lata niecałe 10 tyś. km, auto ma teraz 45 tyś. Ciekawi mnie jaki olej jest u ciebie preferowany, bo w moim Total 5W30 INEO ECS. Czy może ktoś może doradzić czy nie przejść na 5W40 lub inny. Będę wdzięczny, bo na wiosnę będę zmieniać olej. Ten, jaki wlałem jest preferowany przez Citroena i Forda do tego silnika. W poprzednim Jointcie E-33 był silnik Fiata 2.0 84 KM i jeździłem na Mobil1 Turbo Diesel 0W50. Było wszystko prawidłowo, oleju grama nie ubywało, zmiany też co dwa lata, przejechałem 50 tys.km przez 8 lat. Tak się zastanawiam, że obecne silniki z dedykowanymi materiałami eksploatacyjnymi są chyba taki, aby właściciel wydawał więcej kasy i nic samemu nie zrobił przy serwisowaniu. Kiedyś do Fiata benzyniaka kupowałem Selektor Specjal, ale ten do diesla, bo miał więcej dodatków i był jakościowo lepszy i grała muzyka. Teraz aby coś zrobić trzeba kończyć materiałoznawstwo i budowę maszyn na Politechnice. Co za czasy nastały Panowie i Panie oczywista. "Pumar" jak będziesz na serwisie poproś aby sprawdzili styki z masą na rozruszniku i na silniku. Oczyścić, nasmarować, dokręcić i żyć szczęśliwie w kraju i za granicą. U mnie nie było dobrego takiego styku na rozruszniku i straciłem całe popołudnie na możliwość odjechania z Chojnic, bo nie chciał zapalić po postoju na rynku. Pozdrawiam wszystkich i czekamy niecierpliwie na odzew "suzu 4x4"
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
suzu4x4 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Dethleffs T 7057
Dołączył: 07 Wrz 2019
Piwa: 4/1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-12-12, 20:02   

ale z czym mam się jeszcze odezwać ? wszystko już opisałem powyżej ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Socale 
Kombatant


Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sty 2012
Piwa: 285/421
Skąd: Gubin
Wysłany: 2019-12-12, 20:27   

A powiedz nam Suzu, co masz na kokpicie? Jakie radio dał Dethleffs, climatronic czy manual? Połysk czy mat? Masz alupodobne wywiewy?
Mój był taki biedny z fabryki, że sam go wzbogaciłem i sprzedałem z wysokim prestiżem.
_________________
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
suzu4x4 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Dethleffs T 7057
Dołączył: 07 Wrz 2019
Piwa: 4/1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-12-12, 20:38   

zwykłe zegary bez ramek, czarne wyloty ,fabrycznie brak radia, kierownica bez przycisków do sterowania radiem.

Jest tempomat, są ledy w przednich lampach, jest klimatronik połysk, dołożona stacja multimedialna z kamerą cofania (też połysk więc pasuje do climatronika, wrzucałem foty w Twoim temacie od radia).

Kilka dni temu dołożyłem wideorejestrator tu wrzuciłem foty :
https://www.camperteam.pl...pic.php?t=33850
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Socale 
Kombatant


Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sty 2012
Piwa: 285/421
Skąd: Gubin
Wysłany: 2019-12-12, 20:48   

Aaa... trudno wszystkie posty ogarnąć. No to pupil/pulpit masz lux jak dla mnie. A Adrii mam te skórki i chromki, ale bieda manualklima, więc komu po co ten idiotyczny pakiet. I nic z tym nie zrobię, mogę panel pod gałkami wymienić na połysk + radio połysk ale to nie climatronic więc gałki mi zostaną i tak.
Pytałem o aluramki nawiewów bo...
Kretyn to wymyślił i zamierzam to wywalić albo prysnę czymś czarnym matowym bo niemal pod każdym kątem do słońca, wali odbiciem po oczach jak patrzę w swoje lusterko, a te też młondże "przemyślane" przez pijanego idiotę +przysłonięte poprzeczką pionową :gwm
_________________
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
BOGI 
trochę już popisał

Twój sprzęt: Weinsberg 601MQH (dawniej JOINT E33)
Dołączył: 25 Paź 2008
Piwa: 4/5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-12-12, 20:57   auto suzu 4x4

Mnie idzie nie o chwalenie się ale kiedy organizujesz party, czyli bankiet w krzakach w celu oblewania kampera, czyli jak napisałem "parapetówkę", bo to nowy Twój dom przecie.
A teraz na poważnie, jeśli zamierzasz z tym zakupem, czyli wideo rejestratorem wjechać choćby do Austrii, to nie radzę. Otrzymasz mandat na bank. Ja nie używam, bo jeżdżę spokojnie na tyle, że nie wkurza mnie żaden wariat i frustrat na drodze, olewam takich kiedy się napatoczą, bo przecież mam mieć przyjemność z podróży a nie nerwy. To ma być relaks i nawet pogoda nie jest w stanie mnie wkurzać...
Ze spokojem pozdrawiam
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
suzu4x4 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Dethleffs T 7057
Dołączył: 07 Wrz 2019
Piwa: 4/1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-12-12, 21:14   

nawiewy mam czarne bez aluminium, myślałem że alu ramki zegarów są w komplecie a alu nawiewami , ale patrze teraz po zdjęciach że kolega ma w Adrii aluramki zegarów a nawiewy ma czarne bez alu więc pewnie były różne opcje ;)

u mnie na razie pełne zadowolenie choć odkryłem jeden minus:
- zasłonki przeciwsłoneczne kolidują z roletą przedniej szyby (Remis) i nie da się odchylić daszka tak żeby zasłaniał boczne okno (dla mnie to spory minus i będę musiał coś wymyślić na boczne okna na czas jazdy)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
marcincin 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Benimar Tessoro 442 NK - 2019
Nazwa załogi: MIK
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Sty 2013
Piwa: 27/9
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-12-12, 21:24   Re: kamper suzu 4x4

BOGI napisał/a:
A do "pumar" rozumiem, że twoja Adria 670sl jest na Citroenie, z silnikiem 2.0 Euro6, tylko czy wymiana oleju co 3500 km to nie za często?! Ja wymieniam olej co dwa lata, niezależnie od przebiegu, a przebieg mam nie większy niż maks.3-4 tyś.km rocznie (bez krytyki, wiem, że mało).

Pumar napisał że wymiana po 3500 km (po dotarciu) a nie co 3500 km - a to robi różnicę :)
_________________
Marcincin
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
suzu4x4 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Dethleffs T 7057
Dołączył: 07 Wrz 2019
Piwa: 4/1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-12-12, 21:26   Re: auto suzu 4x4

BOGI napisał/a:
Mnie idzie nie o chwalenie się ale kiedy organizujesz party, czyli bankiet w krzakach w celu oblewania kampera, czyli jak napisałem "parapetówkę", bo to nowy Twój dom przecie.
A teraz na poważnie, jeśli zamierzasz z tym zakupem, czyli wideo rejestratorem wjechać choćby do Austrii, to nie radzę. Otrzymasz mandat na bank. Ja nie używam, bo jeżdżę spokojnie na tyle, że nie wkurza mnie żaden wariat i frustrat na drodze, olewam takich kiedy się napatoczą, bo przecież mam mieć przyjemność z podróży a nie nerwy. To ma być relaks i nawet pogoda nie jest w stanie mnie wkurzać...
Ze spokojem pozdrawiam


parapetówka już była tylko nie wszyscy się załapali :mrgreen:
ale jak się spotkam w realu z kimś z forum to zawsze można powtórzyć ;)

co do rejestratora to byłem z nim już w Austrii wiele razy i mam pełną świadomość że tam nie można nagrywać bo kary są liczone w tyś € więc wystarczy pamiętać żeby go odłączyć przed granicą, samo posiadanie nie jest karane, kontrolę miałem nie jedną i żadnego mandatu nigdy nie dostałem ;)

edit : A i co ma wideorejestrator do nerwów na wakacjach ??
jadąc kamperem wiozę rodzinę z dwójką maluchów a kamper przy kolizji składa się jak domek z tektury polecam filmy z crastestów camperów więc wiadomo że kamper nie służy do wyścigów
za to nagrania z wakacji bezcenne, właśnie sobie przypomniałem że ze dwa lata temu celowo złamałem prawo , nagrałem przejazd z przyczepą przez Glockgrosnerstrasse :bigok

następne cele do nagrania: Transalpina, Transfogarska, Przełęcz Stelvio , Kanion Verdon i parę jeszcze innych tras w planach ;)
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
BOGI 
trochę już popisał

Twój sprzęt: Weinsberg 601MQH (dawniej JOINT E33)
Dołączył: 25 Paź 2008
Piwa: 4/5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-12-14, 13:28   

Dzięki suzu4x4 za propozycje spotkania, jak będzie okazja to jasne, że pogadamy, a żeby nie zasychało gardło od tego gadania, będziemy je "nawadniać".
Powracając do oleju w silniku, fakt nie przeczytałem, że to była pierwsza zmiana po fabryce (kłania się czytanie ze zrozumieniem, a może już Alzheizmer!!!!). Też tak robię w swoich autach, po 1500 do 2000 km wymieniam olej fabryczny, wiem, że nie muszę, ale to stara "szkoła szoferska" i tak mi zostało. Wiem też, że zbyt częsta wymiana oleju również nie jest wskazana. Czyli najlepiej po mojemu co dwa lata i nie dalej niż 15 tyś.km. Szkoda, że masz najnowszy silnik Citroena Euro 6 2,0 (170 KM ?) w tej Adrii (Forda czy Fiata?), bo nie wymienimy tu uwag. Jak wspomniałem u mnie jest Citroen ale 2,2 HDi (fordowski PUMA2). Ale może ktoś ma taki silnik i przekaże swoje spostrzeżenia i uwagi.
Ze swoich doświadczeń od razu przekazuję, że powinieneś zamontować chlapacze na tylne koła. Ja tak straciłem niepotrzebnie kasę na naprawę podłogi w poprzedniej plastikowej budzie. Dopiero przy naprawie (parę tysiaków, bo zauważyłem jak już miałem wodę wewnątrz zgniłej i dziurawej podłogi z tyłu) dowiedziałem się, że, że gdy nie ma chlapaczy, to żwir i piasek jak szlifierka ścierają warstwę zabezpieczającą a woda spod kół pod ciśnieniem robi swoje w drewnianych elementach nadbudowy. To był też i jeden z powodów, że kupiłem blaszaka (oczywiście poprzednia alkowa sprzedana została po naprawie).
Następną sprawą, o której się dowiedziałem przy okazji tej naprawy plastikowej zabudowy było, że co dwa lata powinno się podokręcać wkręty do drewna na połączeniu dachu ze ścianami, a maksymalnie co 5 lat wymienić maskującą te wkręty listwę plastikową, która od słońca traci elastyczność. Ponoć od wstrząsów te wkręty się luzują i zaczyna tamtędy przenikać woda. Nie wiem na ile to prawda ale robota niewielka a może być wielce przydatna.
Życzę bezpiecznych i fajnych podróży oraz machania na powitanie przy mijaniu się, coraz mniej widzę w trasie ten gest, kiedyś obowiązkowy przecież...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
suzu4x4 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Dethleffs T 7057
Dołączył: 07 Wrz 2019
Piwa: 4/1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-12-14, 14:51   

dzięki za informacje ale że tak powiem byłem już przygotowany do tematu ;)

chlapacze posiadam a o podłogę martwić się nie muszę gdyż konstrukcja ta jest pozbawiona drewna. Wzmocnienia drewniane zostały zastąpione wstawkami z twardego poliuretanu , sklejka podłogi zastąpiona płytą GFK a pomiędzy wewnętrzną za zewnętrzną warstwą podłogi jest warstwa XPS .

Dokładną konstrukcję widać na stronie producenta:
https://www.dethleffs.co..../lifetime-plus/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***