Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
W jakim miejscu wpiąć się do pompy paliwa w Renault Trafic
Autor Wiadomość
Harry 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Renault Trafic Long własna zabudowa
Dołączył: 18 Cze 2014
Piwa: 9/5
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-12-22, 21:16   

Grzegorz fest leniwy napisał/a:
Renault jednoznacznie zaleca a raczej obliguje zabudowców do wpięcia się trójnikiem w powrót.

Aha no to jak tak Renault każe to luz :) . Jak rozpoznam powrót ?
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
rob14 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: FIAT DUCATO BENIMAR
Dołączył: 18 Gru 2014
Skąd: WARSZAWA-REMBERTÓW
Wysłany: 2019-12-23, 09:35   

Zdecydowanie zrobić osobny pobór paliwa z modułu pompy wkładanego w zbiornik ,masz go od góry pod wykładziną.Jest nawet króciec plastikowy wystający wystarczy przewiercić.Powrót jak i zasilenie paliwa się do tego nie nadaje ponieważ zasilenie pompa elektryczna a powrót za wysoko lustra paliwa
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Harry 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Renault Trafic Long własna zabudowa
Dołączył: 18 Cze 2014
Piwa: 9/5
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-12-23, 10:34   

rob14 napisał/a:
Zdecydowanie zrobić osobny pobór paliwa z modułu pompy wkładanego w zbiornik ,masz go od góry pod wykładziną.Jest nawet króciec plastikowy wystający wystarczy przewiercić.Powrót jak i zasilenie paliwa się do tego nie nadaje ponieważ zasilenie pompa elektryczna a powrót za wysoko lustra paliwa

Ale to chyba nie w Renault Trafic ? Podoga jest pełna nie ma dojścia od środka. Brak dodatkowego króćca. Wczesnej kolega pisał, powrót dochodzi to samego dna.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
rob14 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: FIAT DUCATO BENIMAR
Dołączył: 18 Gru 2014
Skąd: WARSZAWA-REMBERTÓW
Wysłany: 2019-12-23, 15:16   

Przepraszam pomyliłem z MASTEREM
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
marcin traker 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Ducato Hymer 91/Hobby460 /Peugeot Concorde
Dołączył: 14 Sty 2012
Piwa: 3/1
Skąd: Piekary Śl
Wysłany: 2019-12-23, 22:09   

Nie martw się o wyciągnięcie paliwa do zera przez ogrzewanie ...chyba że jedziesz gdzieś w dzicz na 5 dni z pięcioma litrami paliwa w baku i zimową pogodą ...raczej mało prawdopodobne
Webasto zużywa tak małe ilości że raczej z powodu niego w drodze nie staniesz
Pytanie -po co powrót?...mnie trochę zaskoczyło...
Sprawdż sobie jak kiedyś gdzieś jak działa pompa paliwowa jaką ma wydajność i jakie ciś generuje...zapewniam że starczyło by nawet na zasilenie w mgłę wtryskową nawet okrętu jeśli chodzi o ilość podawanego paliwa...
Twe auto tyle nie pali napewno dlatego potrzebujesz powrotu czy raczen twón silnik
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
rob14 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: FIAT DUCATO BENIMAR
Dołączył: 18 Gru 2014
Skąd: WARSZAWA-REMBERTÓW
Wysłany: 2019-12-23, 23:06   

Jeżeli jest elektryczna pompa paliwa w zbiorniku to tylko usobne ujęcie wchodzi w grę ,jeżeli pompy nie ma to trójnik na zasilaniu pompy wtryskowej
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Harry 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Renault Trafic Long własna zabudowa
Dołączył: 18 Cze 2014
Piwa: 9/5
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-12-24, 09:49   

Wcześniej kolega pisał by instalować na powrocie trójnikiem bo tak zaleca Renault. Zakładam że jak tak zalecają to będzie to dobrze działało tak jak z osobnego nowego odprowadzenia.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Harry 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Renault Trafic Long własna zabudowa
Dołączył: 18 Cze 2014
Piwa: 9/5
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-12-24, 09:53   

marcin traker napisał/a:
Nie martw się o wyciągnięcie paliwa do zera przez ogrzewanie ...chyba że jedziesz gdzieś w dzicz na 5 dni z pięcioma litrami paliwa w baku i zimową pogodą ...raczej mało prawdopodobne
Webasto zużywa tak małe ilości że raczej z powodu niego w drodze nie staniesz
Pytanie -po co powrót?...mnie trochę zaskoczyło...
Sprawdż sobie jak kiedyś gdzieś jak działa pompa paliwowa jaką ma wydajność i jakie ciś generuje...zapewniam że starczyło by nawet na zasilenie w mgłę wtryskową nawet okrętu jeśli chodzi o ilość podawanego paliwa...
Twe auto tyle nie pali napewno dlatego potrzebujesz powrotu czy raczen twón silnik

Ok dzięki. Tak tez myślałem a raczej w takich warunkach z pustym bakiem się nie ustawie :)
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
yaroda 
początkujący forumowicz

Dołączył: 03 Gru 2015
Skąd: UK
Wysłany: 2021-09-30, 11:59   

Witam. Odgrzebię temat może ktoś skorzysta. Oryginalna instrukcja montażu Webasto do Renault Master mówi, że jeśli w aucie jest ręczna pompka to można się wpiąć na zasilaniu a jeśli mamy pompkę w zbiorniku to trzeba się zasilić w zbiorniku. Poniżej link do instrukcji. Odpowiednio strony 22-23.

https://manualzz.com/doc/20322943/air-heater-installation-documentation-renault-master---op...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***