Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Jerzy
2009-01-18, 11:52
Mercedes sprinter jako camper
Autor Wiadomość
Lorry
początkujący forumowicz

Dołączył: 03 Sty 2009
Postawił 2 piw(a)
Wysłany: 2009-01-04, 10:45   Mercedes sprinter jako camper

Witam wszystkich .Jestem kompletnie zielony w temacie.Z samochodami typu camper nie maiłem wiele do czynienia.Zawsze się nimi fascynowałem jednak z racji że nie maiłem pieniędzy na taki samochód i z tego ze myślałem że na to trzeba specjalne prawo jazdy nie interesowałem się kupnem.Do tego lata kiedy to znajomy sprowadził sobie 23 letnie ducato typu camper oglądnąłem nawet chciałem kupić ale jak dla mnie było za stare.Ponieważ troszkę o motoryzacji wiem ( syn mechanika) to wybrałem sobie jako bazę albo VW LT albo Mercedesa Sprintera. O obydwa samochody bardzo ciężko ze wskazaniem na to pierwsze dlatego proszę Was o opinie czy nadają się one pod bazę.Fiat jak dla mnie odpada bo nie lubię tej marki i zbyt dużo najeździłem się ducatem w pracy.Teraz kwestia nowe czy używka ?? Trochę boje się używek bo powiem szczerze że jeśli umiem ocenić stan postawy samochodu ( mechanika) to ciężko z ocenieniem u mnie stanu naczepy ( czy jak to się tam nazywa).Poza tym też jest troszkę taki uraz że nie jest to zwykły samochód a samochód -dom.Krótko mówiąc proszę o pomoc w wyborze naczepy i czy marki te nadają się pod bazę campera. najlepiej podania linka do firmy , która robi campery na bazie Mercedesa lub w ostateczności VW.Na koniec podaje linka do strony gdzie wybrałem ( znalazłem ) jednego rodzynka , który mi się podobał:
http://wadowscycampery.gratka.pl/ogl/20.html
niżej zamieszczę jednego którego znalazłem przed chwilą a następny to pokazowy LT ( o takiego lub większego mi chodzi)
http://www.otomoto.pl/ind...show&id=T790470