Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
FIAT DUCATO II
Autor Wiadomość
rafalcho 
weteran
uzależniony od CT


Twój sprzęt: FORD TRANSIT Burstner Nexxo Family a 645
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Kwi 2007
Piwa: 10/12
Skąd: Łódź / Andrespol
Wysłany: 2009-01-19, 11:55   FIAT DUCATO II

Fiat Ducato II

Inne nazwy Fiat Ducato
Producent Sevel Sud

Premiera 1994
Okres produkcji 1994–2006 oraz od 2000 w Ameryce Południowej

Miejsce produkcji Val di Sangro - Włochy ; Sete Lagoas - Brazylia

Poprzednik Fiat Ducato I
Następca Fiat Ducato III

Silniki w modelach 1994-2002
Benzynowe:
2.0
Wysokoprężne:
1.9D (1929 cm³)
1.9D (1905 cm³) od 1998 roku
1.9TD (1929 cm³)
1.9TD ECO (kat.)
1.9TD (1905 cm³) od 1998 roku
1.9TDI 90 KM (230BNAB)
2.0JTD (od 2001 roku)
2.5D
2.5TDI
2.5TDI ECO (kat.)
2.8D (od 1998 roku)
2.8TDI/idTD (od 1997 roku)
2.8 JTD (od 2000 roku)

w modelach 2002-2006
Benzynowe:
2.0
2.0 Natural Power (benzyna/CNG)
2.0 LPG (benzyna/LPG)

Wysokoprężne:
2.0JTD
2.3JTD
2.8JTD
2.8JTD Power
od 2006 roku (tylko w Ameryce Południowej)
2.8JTD 127KM

Skrzynia biegów manualna 5 biegów lub automatyczna
Modele bliźniacze Citroën Jumper/Relay ; Peugeot Boxer

Podobne Renault Master ; Mercedes Sprinter ; Volkswagen LT


Druga generacja Fiata Ducato (wraz z Peugeotem Boxerem i Citroënem Jumperem) została zaprezentowana w 1994 roku na Salonie Samochodów Użytkowych w Genewie. Nowy model razem ze swoimi bliźniakami został wybrany Samochodem Dostawczym roku 1995 (Van Of The Year).
Prace nad nowym modelem samochodu dostawczego rozpoczęto w 1987 roku (prace przy projekcie nadwozia prowadził Giorgetto Giugiaro z firmy Ital Design). Podczas projektowania Ducato II dużo uwagi przywiązano do optymalizacji współczynnika oporu powietrza, dzięki czemu udało się osiągnąć Cx=0.35.
Podobnie jak w poprzednim modelu, tak również tutaj zastosowano napęd przedni z silnikiem umieszczonym poprzecznie i nadwoziem samonośnym. Z przodu zastosowano zawieszenie przednie McPherson (ze stabilizatorem lub bez), a z tyłu sztywną oś tylną zamocowaną na resorach parabolicznych. W wrześniu 2000 roku uruchomiono produkcję Fiata Ducato II w Sete Lagoas w Brazylii.
Fiat Ducato II był dostępny w wielu różnych konfiguracjach, dzięki temu każdy mógł dobrać samochód idealny do swoich potrzeb:
• furgon: 5 wariantów pojemności (7,5/9/10/11,5/12 m³), 3 [[rozstaw osi|rozstawy osi (2850/3200/3700 mm), 3 wysokości wnętrza (1562/1881/2115 mm), 3 różne DMC (10 – 2.8t, 14 – 3.2t, MAXI – 3.5t), 3 ładowności (10 – 1000 kg, 14 – 1400 kg, Maxi – 1800 kg)
• kombi (towarowo-osobowe, 5-9 miejsc)
• mikrobus (12-15 miejsc)
• kabina ze skrzynią ładunkową
• podwozia pod zabudowę
• podwozie ramowe z przednią ścianą i deską rozdzielczą
• kabina z układem napędowym.

Silniki

benzynowe




diesel





[/i][/b]
_________________
Pozdrawiam

rafalcho

www.techrol.eu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
rafalcho 
weteran
uzależniony od CT


Twój sprzęt: FORD TRANSIT Burstner Nexxo Family a 645
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Kwi 2007
Piwa: 10/12
Skąd: Łódź / Andrespol
Wysłany: 2009-01-19, 12:09   

Fiat Ducato II FL
W 2002 roku przeprowadzono facelifting wszystkich modeli (Ducato/Boxer/Jumper). Zmieniono wygląd zewnętrzny samochodu, zmodernizowano wnętrze i paletę silników, pojawiła się także wersja z napędem 4x4.

Silniki

benzynowe




diesel

_________________
Pozdrawiam

rafalcho

www.techrol.eu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
SlawekEwa 
Kombatant
Slawek Dehler


Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Piwa: 215/482
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2009-01-20, 21:23   

rafalcho super info. Bardzo ciekawe dla przyszłych użytkowników kampera na podwoziu Fiata. :brawo:
_________________
Nie chcem, ale muszem :-{
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kola 
trochę już popisał

Twój sprzęt: Szukam auta
Dołączył: 28 Kwi 2009
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: lubin
Wysłany: 2011-03-17, 11:08   

witam, jakie jest spalanie w silnikach 2.8jtd?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kalinin 
weteran
mirek@kalinin.pl

Twój sprzęt: Laika Kreos 4012
Nazwa załogi: Kalinka
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Sty 2007
Piwa: 398/477
Skąd: Jedlińsk k/Radomia
Wysłany: 2011-03-17, 22:50   

rafalcho zamieściłeś bardzo ciekawe informacje. A może znasz harmonogram przeglądów ?
_________________
Rozum przychodzi z wiekiem, najczęściej jest to wieko trumny.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MAREKH 
weteran


Twój sprzęt: LMC na DUKATO
Dołączył: 28 Wrz 2007
Piwa: 249/71
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-03-18, 14:42   

Tyle u siebie znalazłem.

skanowanie0002 (Medium).jpg
Plik ściągnięto 102 raz(y) 99,84 KB

skanowanie0001 (Medium).jpg
Plik ściągnięto 82 raz(y) 41,75 KB

_________________
Marzenia-podróże-uśmiech
https://www.youtube.com/watch?v=LJoQJV1HsRE
https://www.youtube.com/watch?v=RR91HBlRqKg
https://www.youtube.com/watch?v=gat7m3z_BVk
https://www.youtube.com/watch?v=11BlqFL8t2c
https://www.youtube.com/watch?v=xV91EI-M1tk
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
tomekp 
trochę już popisał


Twój sprzęt: Dethleffs Integra 2003 na Ducato 2.8
Dołączył: 18 Mar 2009
Otrzymał 3 piw(a)
Skąd: Janki
Wysłany: 2011-04-05, 12:18   

kola napisał/a:
witam, jakie jest spalanie w silnikach 2.8jtd?


Ja mam 2,8 z chipowany do 155km, i spala 10,5 l. przy 90 do 100 km/godz, a przy 110 do 120km/godz. 13,5 l. Integra przy obciążeniu około 4000 kg.

:spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***