Fiat Ducato II 2.8 idTD - moc silnika |
Autor |
Wiadomość |
jacek2214
doświadczony pisarz
Nazwa załogi: sadza
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2021 Piwa: 2/2 Skąd: czluchow
|
Wysłany: 2022-04-10, 16:50
|
|
|
Tak trzyma,podrózuje zima i nie ma problemu. |
_________________ Anita i Jacek |
|
|
|
|
adaml61
weteran
Twój sprzęt: Peugot boxer blaszak
Nazwa załogi: Adam i Stasia
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Sty 2017 Piwa: 142/106 Skąd: LUBUSKIE- FSD
|
Wysłany: 2022-04-10, 21:06
|
|
|
Mój boxer 2,8 hdi trzyma temperaturę i zimą i latem , a to chyba bliżniak . |
|
|
|
|
jacek2214
doświadczony pisarz
Nazwa załogi: sadza
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2021 Piwa: 2/2 Skąd: czluchow
|
Wysłany: 2022-04-10, 23:11
|
|
|
Wszystko mozliwe.Moj juz czwarty kamper z silnikem 2,8 i zadnym nie bylo problemu aby nie trzymal temperatury i z kazdym innym pojazdem jak uklad chlodzenia jest sprawny.A Ci co maja temperature 55-60 to chyba w chlodne dni podrozuja w kozuchach albo opatuleni kocami.Pozdrawiam i zycze cieplych podruzy. |
_________________ Anita i Jacek |
|
|
|
|
darek 61
Kombatant
Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Piwa: 146/103 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2022-04-11, 08:23
|
|
|
Surff napisał/a: |
Zabudowa jest dość wysoka i mało "opływowa" - wysokość zmierzę i podam, masa własna 2830 kg. |
A masa rzeczywista? |
_________________
|
|
|
|
|
Surff
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Ducato II 2.8 IDTD
Dołączył: 07 Kwi 2022 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2022-04-12, 20:51
|
|
|
darek 61 napisał/a: | Surff napisał/a: |
Zabudowa jest dość wysoka i mało "opływowa" - wysokość zmierzę i podam, masa własna 2830 kg. |
A masa rzeczywista? |
ca. 3t. |
|
|
|
|
MILUŚ
Kombatant CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA
Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 24 razy Dołączył: 02 Gru 2007 Piwa: 179/131 Skąd: Gliwice w przelocie
|
Wysłany: 2022-04-12, 21:16
|
|
|
Surff napisał/a: | .......
ca. 3t. | |
_________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
|
|
|
|
|
Gewehr
weteran
Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 219/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2022-04-12, 21:53
|
|
|
Surff napisał/a: | darek 61 napisał/a: | Surff napisał/a: |
Zabudowa jest dość wysoka i mało "opływowa" - wysokość zmierzę i podam, masa własna 2830 kg. |
A masa rzeczywista? |
ca. 3t. |
Alkowa i 3t. Ciężko będzie z tak dobrym wynikiem. Jak nigdy nie byłeś na wadze, to podjedz. Możesz się niemiło rozczarować |
|
|
|
|
KFCSERWIS
początkujący forumowicz
Dołączył: 07 Cze 2022 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2022-06-07, 23:42
|
|
|
Przejrzeć należy cały układ chłodzenia + można stuningować dodając gdzieś grzałkę itd ale trzeba się nakombinować
Polecam stronę na której dowiesz się kto do ciebie dzwonił
kto dzwonił |
|
|
|
|
|
Rafał54
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Ducato 2.8 Burstner 532-2 Active zimowy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Cze 2012 Otrzymał 4 piw(a) Skąd: Jabłonna k/W-wy
|
Wysłany: 2022-10-13, 21:51
|
|
|
A mój silnik 2.8 idtd przez 3 lata trzymał temperaturę 90 stopni. Rok temu wskazówka temperatury przechyliła się w lewo o jedną kreską, a w tym roku o dwie kreski.
Zdecydowałem o wymianie termostatu. Kupiłem 82 stopnie otwarcie. Żadnej zmiany, dalej dwie kreski w lewo na termometrze.
( podczas odkręcania pokrywy termostatu urwała się jedna śruba, konieczny był palnik )
Może należało kupić 88 stopni otwarcie ?
Pełna pokrywa pod silnikiem to dobry pomysł na dogrzanie silnika, ale zasadniczo utrudnia naprawy w trasie. Wiem coś o tym bo przez taką pełną pokrywę dolną musiałem kiedyś wrócić z majówki z powodu awarii rozrusznika. |
_________________ BYŁ Ducato 1.9 D 1990 r. Dethleffs
|
|
|
|
|
leszekk
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: DUCATO 2.8 idTD WEINSBERG Komet 2000r
Nazwa załogi: Komet
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Gru 2014 Piwa: 2/11 Skąd: Irlandia- Ballylynan
|
Wysłany: 2022-10-23, 12:49
|
|
|
U mnie też brakowało mocy .Przy turbinie jest siłownik stetuący zaworem upustowym tutbiny, kluczyk 10mm dwie nakrętki wykręcając trochę zbliżając sie w stronę końca gwintu moc wzrasta . przekręcaj powoli 1-2 obroty zablokuj i sprawdzaj czy jest ok. Pozdrawiam |
_________________ LEGOL971
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|