 |
|
wygluszenie Knausa na Ducato 1 1,9td 1991 r |
Autor |
Wiadomość |
Danyxm
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Ducato 1991 Knaus Traveller
Dołączył: 24 Sie 2015 Piwa: 5/8 Skąd: Szkocja
|
Wysłany: 2024-09-11, 22:21 wygluszenie Knausa na Ducato 1 1,9td 1991 r
|
|
|
Dobry!
Powiem wam ze jest głośno w szoferce :]
Wybieram się zima na długiego tripa i będe troche dłubał w szoferce - i chodzi mi po głowie wygłuszenie szoferki choć trochę.. Mam pytanie czy ktos to przerabiał? Czy warto ? Myslalem o matach butylowych i jakiejs nie zagrubej piance kauczukowej.. Ale nie wiem ile i czy wogole cos to da.. Poproszę opinie osoby , ktore w tych autkach robiły jakies wygluszenia..
Ahoj! |
|
|
|
 |
Rudiger
doświadczony pisarz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Wrz 2023 Otrzymał 8 piw(a) Skąd: z warsztatu
|
Wysłany: 2024-09-12, 08:06
|
|
|
Oprócz mat itp (co jest dobrą koncepcją) proponuję bandaż na wydech - odcinek od turbo do pierwszego tłumika.
W Ducato 2 2,8jtd pod szoferką idzie 1m gołej rury do pierwszego tłumika. Owinąłem - słychać różnicę. |
|
|
|
 |
Dedo Hena
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Ducato Autostar
Nazwa załogi: Samotny
Dołączył: 14 Gru 2022 Skąd: Stara Rudna
|
Wysłany: 2024-09-12, 10:52
|
|
|
A co to za bandaż na tym wydechu? |
|
|
|
 |
Dedo Hena
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Ducato Autostar
Nazwa załogi: Samotny
Dołączył: 14 Gru 2022 Skąd: Stara Rudna
|
Wysłany: 2024-09-12, 10:53
|
|
|
A co to za bandaż na tym wydechu? |
|
|
|
 |
Skwarek
Kombatant

Twój sprzęt: Trigano Carioca
Nazwa załogi: Ania i Michał
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Mar 2011 Piwa: 357/142 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2024-09-12, 11:08
|
|
|
Kiedyś wygłuszałem poprzedniego kamperka z podobnego rocznika. Stosowałem różne metody. Niektóre wygłuszenia dawały takie sobie efekty ale kilka było skutecznych.
Te zauważalnie skuteczne.
1. Założenie plastikowych nadkoli.
2. Podwójne uszczelki w drzwiach.
3. Gruba mata z ciężkiej pianki kauczukowej 3cm pod maską i uszczelka wewnętrzna dookoła maski.
4. Zaślepienie bocznych otworów komory silnika (nad błotnikami) samoprzylepną matą bitumiczną i wszelkie otwory, gołe blachy w kierunku kabiny (na rurki, kable, pedały itp.)
5. Dolna osłona silnika dodatkowo oklejona od wewnątrz bitumicznymi matami.
Efekt był sumarycznie fajny i jadąc 90-100 można było swobodnie rozmawiać i słuchać radia.
|
_________________
 |
|
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
Rudiger
doświadczony pisarz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Wrz 2023 Otrzymał 8 piw(a) Skąd: z warsztatu
|
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|