Przesunięty przez: janusz 2009-10-05, 22:27 |
wszystko dziala podczas jazdy i 230V a podczas postoju nic? |
Autor |
Wiadomość |
ROBRE
zaawansowany Robert, ale nick byl zajety ;-)

Twój sprzęt: Fiat 290 Burstner A 550
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2008 Piwa: 6/2 Skąd: Italia
|
Wysłany: 2008-07-15, 20:30 wszystko dziala podczas jazdy i 230V a podczas postoju nic?
|
|
|
D L A C Z E G O ???????
normalnie sie chyba potne !
nie jest to problem rozladowanych akumulatorow ani bezpiecznikow! sprawdzilem!
czasem po jakims czasie jazdy dziala a czasem (przewaznie:( !! ) nie
moze jakies styki, przekazniki, i gdzie moga sie znajdowac ??? albo juz nie wiem co ((((((((
moze ktos tez tak mial ????
moze jest jakis madry elektryk ktory moze mi pomoc ???
pozdrawiam |
|
|
|
 |
kimtop
Kombatant
Twój sprzęt: CARTHAGO C-TOURER
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Wrz 2007 Piwa: 144/44 Skąd: Opoczno
|
Wysłany: 2008-07-15, 20:52
|
|
|
Robre,napisz jakie urządzenia Ci nie działają.
I czy chodzi tylko o postój bez 220 V? |
_________________ Pozdrawiam.
Polak gorszego sortu
Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko. |
|
|
|
 |
medard
weteran Saint Medard

Dołączył: 08 Kwi 2008 Otrzymał 7 piw(a)
|
Wysłany: 2008-07-15, 20:58 kabelek
|
|
|
witaj moze i mialem cos podobnego wiem ze kosztowalo mnie to kupe zdrowia nie licze roznych fachowcow ktorzy niezle kasowali ale dzieki radiotechnikowi i jego podpowiedziom udalo mnie sie zlokalizowac te usterke a patrzac na fotke twego auta to mam podobne wiec moze i usterka podobna przyczyn moze byc wiele ale skoro bezbieczniki sa dobrze i dziala od czasu do czasu to wez mzoe zerknij na kabelek czarny ktory idzie z alternatora do ktorego jest podlaczony dodatkowy przewod i idzie on do tego urzadzenia ktore jest kolo pasazera/na wysokosci kolan /ten kabelek jest po stronie pasazera tuz kolo akumulatora i od dolu idzie jeden potem jest podlaczony drugi ktory moze niemiec kontaktu /zle laczy/zycze powodzenia i oby to bylo to |
_________________ http://picasaweb.google.com/1medard1
 |
|
|
|
 |
ROBRE
zaawansowany Robert, ale nick byl zajety ;-)

Twój sprzęt: Fiat 290 Burstner A 550
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2008 Piwa: 6/2 Skąd: Italia
|
|
|
|
 |
medard
weteran Saint Medard

Dołączył: 08 Kwi 2008 Otrzymał 7 piw(a)
|
Wysłany: 2008-07-15, 21:07
|
|
|
z tego wyni9ka ze nie masz ladowania i akumulator pokladowy jest pusty i niema ladowania tez tak mialemjak byle na pustyni ale wzialem sobie zrobilem dodatkowy kabetek z bezpiecznikiem od akumulatora z auta do pokladowego i usdalo mnie sie naladowac tylko pilnowalem na postoju by rozlaczyc te akumulatory zeby nie rozlaadowac tego z auta ale niemailame wowczas dzialajacej lodowki podaczas jazdy /tylko na gaz/ ale po znalezieniu suterki /p[isze wyzej o tym/ od niedzieli dziala wszystko super |
_________________ http://picasaweb.google.com/1medard1
 |
|
|
|
 |
Mirekmat
doświadczony pisarz
Pomógł: 6 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Piwa: 11/2
|
Wysłany: 2008-07-15, 21:08
|
|
|
Witam.
Nie bardzo dobrze widzę ale czy pojazdem jest Dukato w trochę starszym wieku?Bez nerwów odpisz czy tak jeżeli masz czas to możemy prześledzić tą sprawę na tym forum lub na maciekm85@o2.pl Mirek |
|
|
|
 |
ROBRE
zaawansowany Robert, ale nick byl zajety ;-)

Twój sprzęt: Fiat 290 Burstner A 550
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2008 Piwa: 6/2 Skąd: Italia
|
Wysłany: 2008-07-15, 21:11
|
|
|
medard napisał/a: | zerknij na kabelek czarny ktory idzie z alternatora do ktorego jest podlaczony dodatkowy przewod i idzie on do tego urzadzenia ktore jest kolo pasazera/na wysokosci kolan /ten kabelek jest po stronie pasazera tuz kolo akumulatora i od dolu idzie jeden potem jest podlaczony drugi ktory moze niemiec kontaktu /zle laczy/zycze powodzenia i oby to bylo to |
faktem jest ze pod siedzeniem pasazera sa kabelki takie jak mowisz i czarne i czerwone. jutro jak mi sie uda to wezme to posprawdzam i jak mowisz....."i oby to bylo to " ;-)))))
dzieki za podpowiedz i oczywiscie jak sprawdze to dam znac, moze przyda sie jeszcze komus ;-)))) |
|
|
|
 |
medard
weteran Saint Medard

Dołączył: 08 Kwi 2008 Otrzymał 7 piw(a)
|
Wysłany: 2008-07-15, 21:17
|
|
|
nie te pod siedzeniem tylko jest takie urzadzenie ktore streuje laduje i kontroluje calosc pradu na pokladzie i u mnie znjaduje sie kolo pasazera ale kolo kolan pod pulpitem a ten kabelt jest w komorze silnika i idzie od alternatora to chyba nazzywa sie to regler -inaczej regulator napiecia i od tego kabelka jest wlasnie odejscie ktore idzie do srpodkakabiny i umnie niemial styku tj czasem dzialalo czxasem nie zalezalo od dziur |
_________________ http://picasaweb.google.com/1medard1
 |
|
|
|
 |
ROBRE
zaawansowany Robert, ale nick byl zajety ;-)

Twój sprzęt: Fiat 290 Burstner A 550
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2008 Piwa: 6/2 Skąd: Italia
|
|
|
|
 |
ROBRE
zaawansowany Robert, ale nick byl zajety ;-)

Twój sprzęt: Fiat 290 Burstner A 550
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2008 Piwa: 6/2 Skąd: Italia
|
|
|
|
 |
ROBRE
zaawansowany Robert, ale nick byl zajety ;-)

Twój sprzęt: Fiat 290 Burstner A 550
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2008 Piwa: 6/2 Skąd: Italia
|
|
|
|
 |
medard
weteran Saint Medard

Dołączył: 08 Kwi 2008 Otrzymał 7 piw(a)
|
Wysłany: 2008-07-15, 21:29
|
|
|
ja ci napisalem co bylo prtzyczxyna u mnie a po drodze sprawdza;o sie wszystko i wiem ze to urzadzenie jest tak sprytne ze jak np nie ma wzbudzenia z pradnicy to juz niedziala pozatem u mnie sa w sumie 4 bezpieczniki dotyczace pokladu i sa one jeden kolo akumulatoa i 3 po przeciwnej stronie/wszystkie sa wk omorze silnika i potem sa 2 jakies ktore znajduja sie na pulpicie kierowcy w tzwurzadzeniu sterujacym ktore u mnie tez sie spalily ale ponoc to bylo skutkiem tego kabelka zreszta trudno na odleglosc i wiem ze fachowcow w realu niby masz sporo /ja bylem w specjalistycznych formach np w katowicach i krakowie i gdansku sopocie i nic kazali kupic nowe urzadzenie
a przyczyna byla naprade taka ze bylo brak kontaktu tego kabelka to by bylo na tyle wiecej nic ci chyba niejestem w stanie podpowiedziec tym bardziej ze jeszcvze jutro jestem w domu i pojutrze jade ciutke dalej tj tam gdzie niema prawie zadnej lacznosci nawet tel zycze powodzenia i obys naprawil to |
_________________ http://picasaweb.google.com/1medard1
 |
|
|
|
 |
medard
weteran Saint Medard

Dołączył: 08 Kwi 2008 Otrzymał 7 piw(a)
|
|
|
|
 |
ROBRE
zaawansowany Robert, ale nick byl zajety ;-)

Twój sprzęt: Fiat 290 Burstner A 550
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Cze 2008 Piwa: 6/2 Skąd: Italia
|
Wysłany: 2008-07-15, 21:39
|
|
|
dzieki medard !
jutro wszystko posprawdzam i dam znac, po powrocie bedziesz wiedzial ;-)))))
szerokiej drogi zycze i udanego pobytu w dziewiczych ,bezzasiegowych miejscach ;-)
PS. przydatna bardzo wiadmosc o pozycji wszystkich bezpiecznikow ! jutro je posprawdzam wszystkie, bo okazuje sie ze jest ich wiecej niz myslalem.
a tak na marginesie,..... jak sobie radzisz z glosnym silnikiem w Ducato'91 ze o mulowatosci nie wspomne ?? ;-)))) |
|
|
|
 |
Mirekmat
doświadczony pisarz
Pomógł: 6 razy Dołączył: 07 Maj 2007 Piwa: 11/2
|
Wysłany: 2008-07-15, 21:47
|
|
|
Robre
Po kolei ale od tyłu.Jeżeli masz wyłączony silnik i nie jesteś podłączony do sieci więc pobierasz prąd z akumulatora pokładowego.Prąd z akumulatora poprzez bezpiecznik przechodzi do Twojej rozdzielni prądu.W tych starszych pojazdach znajduje się ona natablicy rozdzielczej pod schowkiem na rękawiczki.Trochę kłopotlie jest dobranie się do tego czegoś ale od czego jest cierpliwość kamperowców.Tym czymś jest pudełko wielkości ok20x10x15 cm najczęściej w kolorze czerwonym Uwaga jest to połączone z pudełeczkiem obok nie porwij kabelków.To cudo ma taki automatyczy bezpiecznik który jest włączany na zasadzie czerwonego pstrykacza/jak bezpieczniki na tablicy rozdzielczej,pstrykacz należy wcisnąć/W komorze silnikowej na ścianie działowej /najsczęściej/znajduje się pudełeczko z czterema bezpiecznikami sprawdż czy są mocno obsadzone,jeżeli masz te okrągłe to podchyl punkty w których są osadzone i włóż ponownie.Teraz sprawdż czy funkcjonuje wszystko jeżeli nie to sprawdzaj przewody przy wtyczkach które uwidzisz po uwolnieniu swojej rozdzielni prądu.Więcej może jak zrobisz to wszystko co do teraz Miłego wieczoru Mirek |
|
|
|
 |
|