Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: janusz
2011-06-04, 08:25
Australia
Autor Wiadomość
Zenia ZB 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Citroen Burstner
Nazwa załogi: Zenia ZB
Dołączyła: 30 Sty 2010
Wysłany: 2010-01-30, 19:28   Australia

Kilka fot z podróży po Australi "prawie kamperem".

Australia-01.jpg
Plik ściągnięto 189 raz(y) 100,08 KB

Australia-03.jpg
Plik ściągnięto 192 raz(y) 187,19 KB

Australia-05.jpg
Plik ściągnięto 184 raz(y) 132,17 KB

Australia-09.jpg
Plik ściągnięto 185 raz(y) 97,88 KB

Australia-10.jpg
Plik ściągnięto 188 raz(y) 189,49 KB

Australia-11.jpg
Plik ściągnięto 186 raz(y) 83,36 KB

Australia-12.jpg
Plik ściągnięto 190 raz(y) 148,1 KB

Australia-13.jpg
Plik ściągnięto 190 raz(y) 147,66 KB

Australia-14.jpg
Plik ściągnięto 185 raz(y) 252,6 KB

Australia-15.jpg
Plik ściągnięto 196 raz(y) 214,59 KB

  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
tolo61 
Kombatant
DUDI


Twój sprzęt: Blaszak Ducato Jeszcze blaszak...kiedy???
Nazwa załogi: DUDI
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Maj 2009
Piwa: 89/26
Skąd: Poznan
Wysłany: 2010-02-16, 01:32   

TAAAAA.
Moim to ja tam nie dojade......
A zdalo by sie ...........widoczki super :ok
i miejsca odlotowe.....oj zazdraszczam zazdraszczam :wyszczerzony:
:spoko
_________________
Przed nim było parę ale ten ..Był zaje...
https://www.camperteam.pl...pic.php?t=20376
Teraz próbuję
https://www.camperteam.pl...pic.php?t=31540
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
wbobowski 
Kombatant
moder


Twój sprzęt: Dethleffs Globetrotter I645 DB Ducato 2,5 TDI
Nazwa załogi: Bobosie
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 18 Lut 2008
Piwa: 285/90
Skąd: Lublin - Dąbrowica
Wysłany: 2010-02-16, 01:57   

No widoki zupełnie odmienne od Europejskich. Tylko pozazdrościć, bo nie przewiduję, że zobaczę to samo.
_________________
Włodek i Ela

Nasze kamperki
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
pirat666 
weteran


Twój sprzęt: Ducato 1.9D Dethleffs
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Kwi 2009
Piwa: 9/17
Skąd: Warszawa-Wesoła
Wysłany: 2010-02-16, 10:32   

Super, może kiedyś też tam będziemy he he
na razie pozostaje tylko fotki oglądać ;)
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Aulos 
weteran


Twój sprzęt: Ford Transit - Pilote First
Nazwa załogi: SOKOŁY
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Piwa: 62/37
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2010-02-16, 10:39   

Piękne widoki - szczerze zazdrościmy :wyszczerzony:
_________________
"Nosiciel nieuleczalnej kamperomanii"
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
tolo61 
Kombatant
DUDI


Twój sprzęt: Blaszak Ducato Jeszcze blaszak...kiedy???
Nazwa załogi: DUDI
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Maj 2009
Piwa: 89/26
Skąd: Poznan
Wysłany: 2010-02-18, 12:54   

Widzicie i po to jest ......Lotto.... :haha:
Spelnia marzenia ...
nie wszystkich co prawda ale nie ktorym sie udaje.....
mi jak do tej pory nie :gwm
Moze w koncu zaczne grac..... :haha:
Zycze Wam wszystkim spelnienia marzen ....
nie tylko w grach
:spoko
_________________
Przed nim było parę ale ten ..Był zaje...
https://www.camperteam.pl...pic.php?t=20376
Teraz próbuję
https://www.camperteam.pl...pic.php?t=31540
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Ahmed 
Kombatant
Burak


Twój sprzęt: Bezdomny
Nazwa załogi: Buraki
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Lut 2009
Piwa: 162/267
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-12-12, 21:48   

Jutro rano odwożę córkę na lotnisko , 13.30 start do Perth :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Endi 
Kombatant


Twój sprzęt: LaLunia II / Mobilvetta K-yacht MH 85
Nazwa załogi: PaPi Team
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Piwa: 262/300
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2016-12-12, 21:57   

oskp napisał/a:
Jutro rano odwożę córkę na lotnisko , 13.30 start do Perth :spoko


No to super :) tam pełnia lata za chwilę :surf:

Ja w środę o 9,15 z Berlina do Chicago a tam -17 zapowiadają :zimno

:spoko
_________________
Najpiękniejsze hobby świata !
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Ahmed 
Kombatant
Burak


Twój sprzęt: Bezdomny
Nazwa załogi: Buraki
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Lut 2009
Piwa: 162/267
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-12-12, 21:58   

Spokojnego lotu :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Endi 
Kombatant


Twój sprzęt: LaLunia II / Mobilvetta K-yacht MH 85
Nazwa załogi: PaPi Team
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Piwa: 262/300
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2016-12-12, 22:38   

oskp napisał/a:
Spokojnego lotu :spoko


Sam nie lecę ale mam nadzieję, że będzie spokojnie :mrgreen: :haha:

Dzięki :spoko
_________________
Najpiękniejsze hobby świata !
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
mischka 
weteran


Twój sprzęt: Dethleffs
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Lut 2016
Piwa: 60/55
Skąd: Ratyzbona
Wysłany: 2016-12-13, 08:43   

Chicago w Australii :confused
_________________
W życiu piękne są tylko chwile...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Endi 
Kombatant


Twój sprzęt: LaLunia II / Mobilvetta K-yacht MH 85
Nazwa załogi: PaPi Team
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Piwa: 262/300
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2016-12-13, 10:27   

Tak bardzo Ci to przeszkadza mischka ?
_________________
Najpiękniejsze hobby świata !
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bronek 
Kombatant
Wygląd i Nick potrafią zmylić

Twój sprzęt: dł. odpowiednia średnica satysfakcjonująca
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 06 Cze 2013
Piwa: 460/940
Skąd: Polska
Wysłany: 2016-12-13, 11:19   

mischka napisał/a:
Chicago w Australii :confused


Panie na prawo , Panowie na lewo

Kto Endiemu zabroni ...

Nie wierzysz w kulistość Ziemi ??? :mrgreen:

Ja do pracy jadę inną drogą niż wracam . I za każdym razem wydaje mi się optymalna .
Jemu bliżej przez czikago :haha:
_________________

  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
ferguson 
zaawansowany


Twój sprzęt: Nissan Urvan 4x4
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2014
Piwa: 5/1
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-12-13, 12:37   

oskp napisał/a:
Jutro rano odwożę córkę na lotnisko , 13.30 start do Perth :spoko

W 2015r w styczniu byłem w Melbourne i Adelaide. Trochę łyknąłem południowego wybrzeża, ale jest niedosyt. W głowie świta pomysł na przewóz mojego wyprawowego kamperka i półroczne plątanie się po tym kontynencie.
_________________
Pozdrawia Krzysztof
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
mischka 
weteran


Twój sprzęt: Dethleffs
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Lut 2016
Piwa: 60/55
Skąd: Ratyzbona
Wysłany: 2016-12-13, 15:51   

Endi napisał/a:
Tak bardzo Ci to przeszkadza mischka ?

Myślałem że poważnie jest jakieś Chicago w Australii stąd pytanie (temat był Australia).
Natomiast do Chicago w U.S.A. też latam z Berlina, jest najtaniej (Bywa 300€ w obie strony)
_________________
W życiu piękne są tylko chwile...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***