|
|
L300 WIELKA prośba ? |
Autor |
Wiadomość |
Skorpion
Kombatant Normalny inaczej wariatek stary wyga
Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 228/1173 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-02-05, 22:44
|
|
|
Ja wpisalem numer z mojego merca i tot o co wyszlo smiechu warte:
Description Position Raw Data Decoded Data
Region: 1 W Europe
Country: 1-2 WD Germany
Manufacturer: 2-3 DB Mercedes-Benz / Unimog
Model Specific: 4-8 60231 Unknown
Check Digit: 9 3 Invalid
Year: 10 1 2001
Assembly Plant: 11 8 8
Serial Number: 12-17 194207 194207
zgadza sie tylko to ze samochod jest z europy i niemcy oraz mercedes po za tym nic innego a samochod jest z roku 1982 |
_________________
Tadeusz
Byle do przodu
|
|
|
|
|
garbatamilka
stary wyga
Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner '88
Nazwa załogi: GarbateMilki
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Sie 2008 Piwa: 12/22 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2010-02-05, 23:12
|
|
|
I ja wpisałem VIN swojego miśka i o dziwo wszystko się zgadza
Szooookkkkkk!!! |
_________________ 1, 4, 3 i 2 - życie znał kto Garba miał!
|
|
|
|
|
dziadek
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Mitsubishi B1.6 L-300 1986 HymerCamp
Dołączył: 26 Maj 2009
|
|
|
|
|
krimar
Kombatant
Twój sprzęt: Euramobil 460 - Mitsubishi L300 - DAHAK
Nazwa załogi: Poszukiwacze Zagininej Dyszy
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Lip 2010 Piwa: 58/6
|
Wysłany: 2014-03-16, 20:27 Re: L300 WIELKA prośba ?
|
|
|
[quote="dziadek"]Koledzy mam L300 benzyne z 1986 roku
[ mój ma tak : JMBL032PPDYxxxxxx ...po literze 'L' jest zero nie 'o' ]
mój ma takie same literki, a jest z 1984 roku, benzyna 65 KM skrzynia 4-ro biegowa.
ile masz mocy i biegów?
kanały okazały się okrągłe czy trójkątne?
pisałeś, że zużycie paliwa po wymianie UPG wzrosło Ci o 2-3 l - czy udało sie temu jakoś zaradzić?
na coltmani piszą że w VIN J=Japonia, M=Mitsubishi, B=kierownica po lewej (A byłoby po prawej) L032P=nie wiadomo (ale tym oznaczeniem w katalogach części oznaczają wersję z silnikiem 1,6 benzyna) P=liczba kontrolna (zresztą błędna) Y=zakład produkcyjny Nagoya. |
_________________ Krawat dodaje szyku.
Tadeusz napisał/a: |
Jest tak jak mówi krimar. |
Brat napisał/a: | (...) mogę z pełnym przekonaniem potwierdzić, że rzeczywiście "jest tak, jak mówi krimar" ... |
|
|
|
|
|
jarekzpolski
stary wyga
Twój sprzęt: Laika na Transicie
Nazwa załogi: jarki
Dołączył: 04 Mar 2010 Piwa: 83/6 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-03-16, 22:01
|
|
|
dziadek napisał/a: | ....Potrzebuję zestaw uszczelek "góra" głowica itp ........ ale wszędzie mnie pytaja jakie są otwory wody w bloku okrągłe czy trójkątne ..... |
jeżeli akurat nie jesteś w trasie gdzieś pod kołem podbiegunowym to może po prostu zdejmij Ty - albo mechanik - głowicę i sprawdź jakie są otwory akurat w Twoim silniku...
Jerzy napisał/a: | ...Doświadczone mechaniory kupują nową część trzymając starą w garści |
najpewniejsza metoda. Dodatkowa korzyść że jak "Doświadczony Inżynier Sprzedaży" w jakimś ASO zamówi nie to co trzeba to jego problem. Ty pokazywałeś czego chcesz... |
_________________ 2+2+Pies Kudłaty
"Każdy kolejny dzień jest pierwszym dniem reszty naszego życia" Frazes ? Niekoniecznie...
|
|
|
|
|
dziadek
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Mitsubishi B1.6 L-300 1986 HymerCamp
Dołączył: 26 Maj 2009
|
Wysłany: 2014-03-17, 05:10 Re: L300 WIELKA prośba ?
|
|
|
[quote="krimar"] dziadek napisał/a: | Koledzy mam L300 benzyne z 1986 roku
[ mój ma tak : JMBL032PPDYxxxxxx ...po literze 'L' jest zero nie 'o' ]
mój ma takie same literki, a jest z 1984 roku, benzyna 65 KM skrzynia 4-ro biegowa.
ile masz mocy i biegów?
kanały okazały się okrągłe czy trójkątne?
pisałeś, że zużycie paliwa po wymianie UPG wzrosło Ci o 2-3 l - czy udało sie temu jakoś zaradzić?
na coltmani piszą że w VIN J=Japonia, M=Mitsubishi, B=kierownica po lewej (A byłoby po prawej) L032P=nie wiadomo (ale tym oznaczeniem w katalogach części oznaczają wersję z silnikiem 1,6 benzyna) P=liczba kontrolna (zresztą błędna) Y=zakład produkcyjny Nagoya. |
'Odgrzałeś' dość stary temat
Biegów mam 4 - jakie kanały nie pamiętam sorry , co do spalania to łyka ~~ 13-14 L i nie udało się powrocić do starego spalania
A z tym numerem VIN to japonczyki popiepszyli zdrowo - nawet w salonie Mitsubihi nie potrafili ten numer rozszyfrować. |
|
|
|
|
krimar
Kombatant
Twój sprzęt: Euramobil 460 - Mitsubishi L300 - DAHAK
Nazwa załogi: Poszukiwacze Zagininej Dyszy
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Lip 2010 Piwa: 58/6
|
Wysłany: 2014-03-17, 20:21
|
|
|
może Ci ustawili za duże luzy zaworowe, w instrukcji napisali 0,15 dolot i 0,25 wydech - ale dotyczy to chyba ustawiania na gorącym silniku przynajmniej tak podano tutaj http://vehicledatasheets....p/0/4g32/page-2
Jak tak ustawią na zimnym to pewnie zużyje więcej paliwa niż powinno. |
_________________ Krawat dodaje szyku.
Tadeusz napisał/a: |
Jest tak jak mówi krimar. |
Brat napisał/a: | (...) mogę z pełnym przekonaniem potwierdzić, że rzeczywiście "jest tak, jak mówi krimar" ... |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|