J5 i 290, czy to to samo ? |
Autor |
Wiadomość |
krynia i stan
weteran
Twój sprzęt: w budowie
Nazwa załogi: G-Team
Dołączył: 06 Kwi 2008 Piwa: 3/6 Skąd: okolice Szczecina
|
Wysłany: 2010-03-09, 19:36 J5 i 290, czy to to samo ?
|
|
|
Własnie , powiedzcie koledzy czy to to samo, w papierach mam 290 ale szperając po internecie spotykam te dwie nazwy zamiennie. |
_________________ jak coś wymyślę to tu napiszę ..... |
|
|
|
|
gino
Kombatant
Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2010-03-09, 19:39
|
|
|
tak..jest to oznaczenie SERWISOWE..zreszta..na tablicze znamionowej tez tak powinno byc..
tyle ze..chyba powinno byc 280..nie 290...tzn u mnie jest 280 |
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
|
MILUŚ
Kombatant CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA
Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 24 razy Dołączył: 02 Gru 2007 Piwa: 179/131 Skąd: Gliwice w przelocie
|
Wysłany: 2010-03-09, 20:04
|
|
|
gino napisał/a: | tak..jest to oznaczenie SERWISOWE..zreszta..na tablicze znamionowej tez tak powinno byc..
tyle ze..chyba powinno byc 280..nie 290...tzn u mnie jest 280 |
U mnie w starym camperku jest 280A
|
_________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
|
|
|
|
|
krynia i stan
weteran
Twój sprzęt: w budowie
Nazwa załogi: G-Team
Dołączył: 06 Kwi 2008 Piwa: 3/6 Skąd: okolice Szczecina
|
Wysłany: 2010-03-09, 23:56
|
|
|
dzięki za odpowiedź, jak pisałem w papierach mam 290, sprawdzę jak jest na tabliczce, ale to jutro,
Pozdrawiam |
_________________ jak coś wymyślę to tu napiszę ..... |
|
|
|
|
gino
Kombatant
Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2010-03-10, 00:02
|
|
|
nie jestem pewnien..ale czy masz silnik 1.9?
bo chyba z tymi silnikami sa wersje 290..
a z 2,5 wersje 280...
ale..pewnosci nie mam ze tak wlasnie jest... |
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
|
StasioiJola
Kombatant
Twój sprzęt: Fiat Bürstner
Nazwa załogi: StasioiJola
Pomógł: 12 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Piwa: 81/283 Skąd: Gąbin
|
Wysłany: 2010-03-10, 00:06
|
|
|
Do 09.1990 oznaczenie J5 280L a od 09.1990 do 03.1994 oznaczenie J5 290L. |
_________________
|
|
|
|
|
gino
Kombatant
Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2010-03-10, 00:11
|
|
|
StasioiJola napisał/a: | Do 09.1990 oznaczenie J5 280L a od 09.1990 do 03.1994 oznaczenie J5 290L. |
i wszystko jasne...
ja rowniez dziekuje za ta informacje...
..czlowiek uczy sie cale zycie... |
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
|
MILUŚ
Kombatant CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA
Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 24 razy Dołączył: 02 Gru 2007 Piwa: 179/131 Skąd: Gliwice w przelocie
|
Wysłany: 2010-03-10, 07:29
|
|
|
gino napisał/a: | StasioiJola napisał/a: | Do 09.1990 oznaczenie J5 280L a od 09.1990 do 03.1994 oznaczenie J5 290L. |
i wszystko jasne...
ja rowniez dziekuje za ta informacje...
..czlowiek uczy sie cale zycie... |
|
_________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
|
|
|
|
|
andreas p
Kombatant
Twój sprzęt: Bürstner Nexxo t690G
Nazwa załogi: ARKA:
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Sie 2008 Piwa: 15/43 Skąd: Bad Driburg
|
Wysłany: 2010-03-10, 20:52
|
|
|
I glupi umiera |
_________________ Nadszedl czas .
zabawy i wypoczynku
|
|
|
|
|
krynia i stan
weteran
Twój sprzęt: w budowie
Nazwa załogi: G-Team
Dołączył: 06 Kwi 2008 Piwa: 3/6 Skąd: okolice Szczecina
|
Wysłany: 2010-03-10, 22:14
|
|
|
No to wszystko się zgadza, nasze auto to rocznik 92.
Będę wymieniał pasek rozrządu, powiedzcie co tam jest w komplecie do wymiany razem z nim, silnik 2,5 D ? |
_________________ jak coś wymyślę to tu napiszę ..... |
|
|
|
|
StasioiJola
Kombatant
Twój sprzęt: Fiat Bürstner
Nazwa załogi: StasioiJola
Pomógł: 12 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Piwa: 81/283 Skąd: Gąbin
|
Wysłany: 2010-03-10, 23:04
|
|
|
Jeśli masz 73KM silnik wolnossacy Diesla to potrzebujesz pasek rozrzadu/118 zębow/ i pasek napedu pompy wtryskowej/62 zeby/. Koszt rzedu 90-100zł z dobrej firmy.!!!
Do tego 2 rolki:
Napinajaca pasek rozrzadu o srednicy 68,5mmx35,5mm-koszt 120-150 PLZ
Napinajaca pasek pompy wtryskowej o średnicy 57mmx24mm - koszt 35-55PLZ.
Obydwie rolki znanego producenta SKF lub INA.
A do tego znależc dobrego mechanika , no i po kłopocie przynajmniej na 60 tys km.
Życze powodzenia bo rozrzad to wazna sprawa!!! |
_________________
|
|
|
|
|
gino
Kombatant
Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2010-03-10, 23:12
|
|
|
Stas dobrze prawi..
jesli nie jestes pewnien, ile zostalo przejechane na obecnym rozrzadzie..nie zastanawiaj sie ani chwili..
gdyz w razie zerwania paska..koszty naprawy wzrosna KILKUKROTNIE w stosunku do wymiany samego rozrzadu...niestety..silnik 2,5d po zerwaniu paska..jest ''KOLIZYJNY'' ... |
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
|
krynia i stan
weteran
Twój sprzęt: w budowie
Nazwa załogi: G-Team
Dołączył: 06 Kwi 2008 Piwa: 3/6 Skąd: okolice Szczecina
|
Wysłany: 2010-03-11, 07:16
|
|
|
Cytat: | Jeśli masz 73KM silnik wolnossacy Diesla |
Tak by wychodziło 54 kW to będzie coś koło 73 KM.
Dziękuje za rady, co do wymiany paska to jest to dla mnie oczywiste, zawsze wymieniam niezależnie co mówi poprzedni właściciel. |
_________________ jak coś wymyślę to tu napiszę ..... |
|
|
|
|
papciosmurf
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Peugeot J5 2.5D Adria /Hobby 690 Exclusive
Nazwa załogi: Gromki
Dołączył: 25 Sie 2009 Skąd: Warszawa/Ursus
|
Wysłany: 2010-03-11, 09:19
|
|
|
StasioiJola napisał/a: | Jeśli masz 73KM silnik wolnossacy Diesla to potrzebujesz pasek rozrzadu/118 zębow/ i pasek napedu pompy wtryskowej/62 zeby/. Koszt rzedu 90-100zł z dobrej firmy.!!!
Do tego 2 rolki:
Napinajaca pasek rozrzadu o srednicy 68,5mmx35,5mm-koszt 120-150 PLZ
Napinajaca pasek pompy wtryskowej o średnicy 57mmx24mm - koszt 35-55PLZ.
Obydwie rolki znanego producenta SKF lub INA.
A do tego znależc dobrego mechanika , no i po kłopocie przynajmniej na 60 tys km.
Życze powodzenia bo rozrzad to wazna sprawa!!! |
Się podczepię pod temat. Silnik 150kkm przebiegu, wymieniam rozrząd prewencyjnie . Co z pompą wody - wymienić ? Jak sądzicie ? |
_________________ Pozdrawiamy
Dagmara, Julcia i Andrzej
|
|
|
|
|
roger
Kombatant
Twój sprzęt: TABBERT FFB Classic 570
Nazwa załogi: ROGER-y
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Sty 2009 Piwa: 42/38 Skąd: W-wa & Lubuskie
|
Wysłany: 2010-03-11, 09:56
|
|
|
Przebieg przebiegiem ....ale autko swoje latka ma ja bym wymienił i pompę ....prewencyjnie i przy jednej robocie |
_________________ rkw1968@tlen.pl
ʎuɯnɹʇ po oʞǝıʍ oʇ ɯǝsɐzɔ oʞlʎʇ˙˙˙ɯǝıʞǝıʍ z ǝɾǝzɹpɐɯ ʞǝıʍolzɔ
|
|
|
|
|
|