 |
|
|
Jak zidentyfikować silnik? |
| Autor |
Wiadomość |
Socale
Kombatant

Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/636 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2016-05-03, 20:33 Jak zidentyfikować silnik?
|
|
|
Vitaycie.
Ducato2 miało montowane różne silniki, jak określić jaki faktycznie siedzi u mnie pod maską?
Jest gdzieś jakiś symbol, tabliczka? |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
 |
|
|
|
 |
eMKa
Kombatant

Twój sprzęt: Ducato 2,3 09 CAMPERIA
Nazwa załogi: eMKa
Pomógł: 18 razy Dołączył: 22 Sty 2010 Piwa: 297/156 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2016-05-03, 20:46
|
|
|
Jak oryginał to wystarczy vin
jak wątpliwości to
kilka pytań dodatkowych, ale chyba trzeba zacząć od vin-u
i weryfikować
dawaj vin |
_________________ Gosia & Krzysiek
 |
|
|
|
 |
Socale
Kombatant

Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/636 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2016-05-03, 21:52
|
|
|
| eMKa napisał/a: | ...
dawaj vin |
Nie mam.
Tzn mam, ale papiery w kamperze są.
Chodzi mi o to , czy aby Helmut nie robił jakiegoś swapa na mocniejszy, bo jak na 1,9 TD to on zap....la prawie jak mój poprzedni J5 2,5TD:
https://www.youtube.com/watch?v=mGE_9O63n_8 |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
 |
|
|
|
 |
michal_olk
zaawansowany

Twój sprzęt: sprzedałem i szukam
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Mar 2015 Piwa: 9/1 Skąd: Gliwice / Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-03, 22:12
|
|
|
Nie wiem ile twój waży ale 120 spokojnie da się zrobić moim 1.9td choć jeżdżę do 100-110wg licznika bez gazu w podłodze.
Zrób zdjęcie silnika i wszystko powinno być jasne. |
|
|
|
 |
Socale
Kombatant

Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/636 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2016-05-03, 22:30
|
|
|
| michal_olk napisał/a: | | Nie wiem ile twój waży ale 120 spokojnie da się zrobić moim 1.9td... |
2840kG 4 dni temu ważyłem, ale skoro piszesz że tyle potrafi. U mnie licznik prawie się zgrywa z prędkością w navi. Koła 15" mam.
Mówią że 1,9 to muł, ze podjazd czuje zanim kierowca go zobaczy, a ja dziś z Kołobrzegu , na A6 w okolicach Szczecina, podjazdy jakby ignorował, ani razu redukcji do 4 nie robiłem, szedł jak po swoje, tak nie jeździ 60kW z alkową.
Chyba. |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
 |
| |
|
|
|
 |
michal_olk
zaawansowany

Twój sprzęt: sprzedałem i szukam
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Mar 2015 Piwa: 9/1 Skąd: Gliwice / Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-04, 01:24
|
|
|
mój jest lżejszy chociaż nigdy nie ważyłem:) - mój ma dmc takie
faktem jest, że dużo zależy od prędkości - w sensie przy wyższej, lepiej znosi podjazdy i nie trzeba redukować na byle górce.
Mi bardziej w nim brakuje niższego przełożenia na 1 biegu niż mocy. Jest z nim problem przy ruszaniu pod ostrą górkę jak jest załadowany. Miałem taką przygodę we Włoszech, że musieli mnie wyciągać traktorem.
zrób zdjęcie silnika. |
|
|
|
 |
Socale
Kombatant

Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/636 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2016-05-04, 09:05
|
|
|
| michal_olk napisał/a: | | mój jest lżejszy chociaż nigdy nie ważyłem... |
Mój też był lżejszy
W papierach mój DMC 2800 w realu 2840 bez osób na pokładzie.
Zważ, warto wiedzieć, licho nie śpi.
Zrobię foto jak przy nim będę. |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
 |
|
|
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|