Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Bio Diesel
Autor Wiadomość
Skorpion 
Kombatant
Normalny inaczej wariatek stary wyga


Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Piwa: 224/1172
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-07-05, 22:24   Bio Diesel

Ted69 napisał/a:
Przy szalejących cenach paliwa coraz bardziej łakomym okiem spoglądam w stronę paliwa BIO Diesel, ale nie znam się na tym zupełnie.
Czy można to coś lać do baku zamiast zwykłego ON? A może mieszać w jakiejś proporcji?
Czy nasze silniki to wytrzymają czy to tylko do traktorów i podobnych ?

Dzisiaj cena ON w okolicach Wroclawia juz 4,56 (mnie udalo sie znalesc stacje kawalek do miasta z ON w cenie 4,39) a ten BIO ciagle jeszcze ponizej 4 zl

ja lalem do swojego kamperka bio diesla i ladnie pachnialo frytkami hihihihi tylko ze moj silnik starowinka przyjmnie wszystko do spalenia :diabelski_usmiech
_________________


Tadeusz
Byle do przodu
Ostatnio zmieniony przez janusz 2011-12-19, 12:21, w całości zmieniany 2 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
SlawekEwa 
Kombatant
Slawek Dehler


Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Piwa: 212/477
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2010-07-06, 05:53   

!Szukaj!
http://www.camperteam.pl/...light=bio+dizel
_________________
Nie chcem, ale muszem :-{
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
maszakow 
Kombatant
JAFO? No way ...


Twój sprzęt: jak wygram w totka...
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Piwa: 78/63
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-07-06, 09:56   

no bo tak temat ukryli zamiast tradycyjnie to po polsku diesla potraktowali. :)