 |
|
homologacja kampera |
Autor |
Wiadomość |
f68
weteran

Twój sprzęt: Dethleffs Globethrotter A520
Nazwa załogi: f68
Dołączył: 08 Paź 2007 Piwa: 5/6 Skąd: 3city
|
|
|
|
 |
janusz
Kombatant Szeryf

Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Sty 2007 Piwa: 420/147 Skąd: Pajęczno, łódzkie
|
Wysłany: 2010-08-18, 20:02
|
|
|
Kupujesz podwozie.
1. Budujesz kampera. Oddajesz go do badania i homologacji do ITS (Instytut Transportu Samochodowego) Płacisz poważna kasiorę, nie wiem ile bo to zależy od złożoności badań, w tym wypadku będzie mniej niż w całym nowym samochodzie bo podwozie ma już homologację. Myślę jednak, że w 100 000 zł się nie zmieścisz (ale to jest tylko gdybanie) i według tej homologacji budujesz następne kilkanaście tysięcy samochodów.
2. Budujesz nadwozie kampera i je oddajesz do homologacji oczywiście oddajesz w komplecie z podwoziem a homologujesz tylko nadwozie.
3. Jeden w roku możesz zarejestrować bez homologacji tylko z oceną rzeczoznawcy techniki motoryzacyjnej i przeglądem z dokumentem identyfikacyjnym. Podobnie jak sprowadzony z zagranicy. |
_________________ Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy! |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|