|
Prośba o opinię |
| Autor |
Wiadomość |
Camp77
zaawansowany

Twój sprzęt: Chausson Fiat Ducato 1,9 TD, 1999r.
Dołączył: 31 Paź 2010 Piwa: 6/1 Skąd: Warszawa i Białystok
|
Wysłany: 2010-11-01, 20:40 Prośba o opinię
|
|
|
Witam szanownych forumowiczów.
Znalazłem taki Camperek IVECO BURSTNER 1994r.
Link do strony: http://otomoto.pl/iveco-burstner-T2009342.html
Jestem ciekaw Waszych opinii - czy warto?
Ze swojej strony camper mi się podoba ze względu na wielkość wnętrza.
W/g mnie wadą jest alkowa.
Podwozie na IVECO moim zdaniem powinno być OK, z uwagi że camper nie był
zazwyczaj przeładowywany jak dostawczaki. Silnik winien mieć moc wystarczającą 105KM
jak na jego wagę. Z tyłu bliźniaki - zaleta - stabilność.
Jestem ciekaw Waszych opinii.
Poprzednie były OK!!! |
_________________ Jeśli ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy że jesteśmy jeszcze coś warci. (Paulo Coelho)
 |
|
|
|
 |
WINNICZKI
Kombatant
Twój sprzęt: przyczepka n-126d
Nazwa załogi: Ania i Tomasz
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Paź 2007 Piwa: 76/86 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2010-11-01, 21:02
|
|
|
8 metrów,drugi Titanic .Jak dla mnie za długi,reszte koniecznie trzeba oblukać w realu |
_________________ Sympatyk. Nie musisz mieć w życiu wszystkiego. Wystarczy , że masz osobę , która jest dla Ciebie wszystkim.
 |
|
|
|
 |
chris
zaawansowany

Twój sprzęt: aktualnie namiot
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Gru 2008 Piwa: 3/1 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2010-11-01, 21:28
|
|
|
Witaj.
7,8 m i DMC 3500 kg ?
To bym sprawdził przede wszystkim !!!
Co do alkowy. Dla jednych jest wadą. Inni nie wyobrażają sobie kampera bez niej.
A samo autko trzeba obejrzeć w realu. Ze zdjęć dużo wywnioskować nie można.
A z opisu, zwłaszcza u nas, najmniej
|
|
|
|
 |
donald
weteran

Twój sprzęt: Mercedes 310 FFB Europa 560
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Paź 2007 Piwa: 32/46 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-11-01, 23:40
|
|
|
taki longer i tylko dmc 3500???? dziwne... |
_________________ “Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach” |
|
|
|
 |
Rockers
Kombatant

Twój sprzęt: VW LT 28
Nazwa załogi: Rockersiki
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sie 2008 Piwa: 23/14 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2010-11-02, 07:23
|
|
|
Na zdjęciach łady ale zawsze trzeba osobiście dotknąć i zajrzeć w każdą dziurę
Co do bliźniaków też trza przemyśleć bo one potrafią zwiększyć koszty podróży. |
_________________
 |
|
|
|
 |
donald
weteran

Twój sprzęt: Mercedes 310 FFB Europa 560
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Paź 2007 Piwa: 32/46 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-11-02, 08:19
|
|
|
| TIMOT napisał/a: | | A kierowca i reszta za kamperkiem biegusiem | wtedy kamperek jest po druzynie biegaczy, a nie motocyklistach |
_________________ “Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach” |
|
|
|
 |
StasioiJola
Kombatant

Twój sprzęt: Fiat Bürstner
Nazwa załogi: StasioiJola
Pomógł: 12 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Piwa: 81/283 Skąd: Gąbin
|
Wysłany: 2010-11-02, 11:12
|
|
|
Samochód dobrze obeirzeć na szczelność!!!! No i tak jak i koledzy skłaniam sie,że przy bliżniakack i takiej długości DMC 3500 nie odpowiada rzeczywistemu DMC. I tu może byc mały problem!!!!!!!! Silniki w tych modelach bardzo dobre !!! |
_________________
 |
|
|
|
 |
małyb-c
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Mercedes 409 "kaczka" hand made
Nazwa załogi: Wechikuł Tajemnic
Pomógł: 3 razy Dołączył: 18 Gru 2008 Skąd: B-c Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2010-11-02, 11:43
|
|
|
To jest dobre auto (podwozie) na prawdziwej ramie=idioto odporne . Wielkość też OK , ale na 100% jego prawdziwe DMC powinno być większe niż 3,5T . Podejrzewam , że służył do dojazdów na zawody motocyklowe . Co tam trzeba sprawdzić w zabudowie było pisane na forum wiele razy |
_________________ Pozdrawiam mały |
|
|
|
 |
IAAN
weteran

Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Lis 2008 Piwa: 31/9 Skąd: poznań okolica
|
Wysłany: 2010-11-02, 12:39
|
|
|
tak 3500 kg dmc i jeszcze wtym 200 litrów paliwa w zbiorniku przy tych wymiarach nierealne jak nic powinło byc 5000 kg
oto przykład jak popsuc super kampera przez durny wpis do dowodu rejestracyjnego
na moje to 3500 to jego masa własna |
|
|
|
 |
Cyryl
Kombatant

Twój sprzęt: Fiat Ducato Rimor
Pomógł: 6 razy Dołączył: 03 Paź 2009 Piwa: 328/21 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-11-02, 13:10
|
|
|
1. auto na pewno nie mieści się w 3500t.
2. narazisz się na wagę przede wszystkim w Austrii - tam mają takie hobby.
3. to że auto za ciężkie to jedno, ale drugie jak nie masz kat. C to z wakacji możesz wrócić pociągiem.
4. dodatkowo w Niemczech masz ogranicznenie prędkości na autostradzie do 80km/h, a na BS do 60km/h.
5. bez zawieszenia penumatycznego tylnej osi prowadzenie tego pojazdu będzie przykre. |
_________________
 |
|
|
|
 |
DAKOTA
stary wyga
Twój sprzęt: CARTHAGO chic T 4.9 nastepny tez T 4.9
Nazwa załogi: DAGOCIK
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Piwa: 12/20 Skąd: Wieden, Tarifa
|
Wysłany: 2010-11-02, 14:19 Re: Prośba o opinię
|
|
|
kupuj tylko spradz szczelnosc i czy wszystko dziala
nie sluchaj juz wiecej rad bo ci zrobia metlik w glowie
cena dobra silniki nie do zajechania i co wazne na stalej ramie bez przedluzek.
DMC jak bedziesz jezdzil, bez druzyny futbolowej to dasz rade poza tym nie musisz lac 200 litrow ropy i pod pelna woda tez nie musisz jezdzic.
Na 2 osoby plus ewentualnie 2 mniejszych dzieci jest ok.
DAKOTA
| Camp77 napisał/a: | Witam szanownych forumowiczów.
Znalazłem taki Camperek IVECO BURSTNER 1994r.
Link do strony: http://otomoto.pl/iveco-burstner-T2009342.html
Jestem ciekaw Waszych opinii - czy warto?
Ze swojej strony camper mi się podoba ze względu na wielkość wnętrza.
W/g mnie wadą jest alkowa.
Podwozie na IVECO moim zdaniem powinno być OK, z uwagi że camper nie był
zazwyczaj przeładowywany jak dostawczaki. Silnik winien mieć moc wystarczającą 105KM
jak na jego wagę. Z tyłu bliźniaki - zaleta - stabilność.
Jestem ciekaw Waszych opinii.
Poprzednie były OK!!! |
|
_________________ http//kamper-meine-freiheit.blogspot.co.at/
Zaden Penis nie jest tak twardy jak zycie
 |
|
|
|
 |
papamila
Kombatant

Twój sprzęt: ROLLER TEAM
Nazwa załogi: papamila
Pomógł: 27 razy Dołączył: 16 Cze 2007 Piwa: 121/5 Skąd: Trójmiasto i okolica
|
Wysłany: 2010-11-02, 15:40
|
|
|
kolego Camp77
moim zdaniem :
jesli to auto ma DMC 3,5t a faktycznie waży wiecej
to nie kupuj,
w przypadku kolizji ZAWSZE bedziesz WINIEN
bo
albo nie posiadasz uprawnień do prowadzenia tak cięzkiego auta
albo auto nie spełnia warunków okreslonych w dowodzie rej
przy powazniejszym w skutkach wypadku murowane kłopoty
i co roku będziesz musiał maslić na stacji diagnostycznej
a jeeszcze jeden drobiazg:
z całą pewnością ubezpieczyciel odmówi wyplaty ew odszkodowania
a ty zostaniesz zobowiazany do pokrycia szkód u innych uczestników kolizji
( calkiem prawdopodobne że z wlasnej kieszeni, słono zaplacisz za kogoś bląd) |
|
|
|
 |
Ahmed
Kombatant Burak

Twój sprzęt: Bezdomny
Nazwa załogi: Buraki
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Lut 2009 Piwa: 207/306 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2010-11-02, 15:48
|
|
|
| papamila napisał/a: | | i co roku będziesz musiał maslić na stacji diagnostycznej |
Nie jest tak źle , jak tylko masz kat. C to problem z powróceniem do właściwego DMC jest bardzo prosty - jedziesz na Okręgową stację i prosisz o odczytanie danych z tabliczki znamionowej z prawidłowym DMC |
|
|
|
 |
Camp77
zaawansowany

Twój sprzęt: Chausson Fiat Ducato 1,9 TD, 1999r.
Dołączył: 31 Paź 2010 Piwa: 6/1 Skąd: Warszawa i Białystok
|
Wysłany: 2010-11-05, 08:49
|
|
|
Witam!
Dziękuję za wszystkie uwagi, są one niezmiernie pomocne.
Kategorię "C" posiadam z uwagi na fakt, że do tej pory poruszałem się
samochodem + przyczepa campingowa. Cały zestaw przekraczał ponad 3,5 tony DMC.
Przyszedł czas zmienić środek camperowania na bardziej mobilny.
Dlatego poszukuję campera.
Ten na IVECO odpowiada mi wielkością (wygoda).
Postaram się go wkrótce obejrzeć i napisać swoje spostrzeżenia.
Pozdrawiam wszystkich |
_________________ Jeśli ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy że jesteśmy jeszcze coś warci. (Paulo Coelho)
 |
|
|
|
 |
chris
zaawansowany

Twój sprzęt: aktualnie namiot
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Gru 2008 Piwa: 3/1 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2010-11-05, 11:01
|
|
|
| Camp77 napisał/a: | Kategorię "C" posiadam z uwagi na fakt, że do tej pory poruszałem się
samochodem + przyczepa campingowa. Cały zestaw przekraczał ponad 3,5 tony DMC. |
?
Chyba do tego potrzeba B+E. |
|
|
|
 |
|
|