VW LT 28 2.0 B+G regulacja gaźnika |
Autor |
Wiadomość |
rasoir
trochę już popisał
Dołączył: 14 Sty 2015 Piwa: 1/30 Skąd: Kasina Wielka
|
Wysłany: 2015-01-14, 21:39
|
|
|
To coś rudawego (o czym jak mniemam mówisz) w komorze pływakowej jest tam już na stałe i nie chce się wyczyścić, więc nie wiem czy to brud czy po prostu tak już jest. |
|
|
|
 |
McGali
stary wyga

Twój sprzęt: Burstner A550 C25 2.0E LPG
Nazwa załogi: GaliTeam
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Lip 2009 Piwa: 17/9 Skąd: EZG
|
Wysłany: 2015-01-14, 21:52
|
|
|
rasoir napisał/a: | No właśnie nic nie słychać, dodatkowo go obejrzałem ale nic nie widać niepokojącego na pływaku. |
Gaźnik solex 30/35 pdsi(t) bardzo popularny w oplach, garbusach. Myślę, że wymiana zaworka i regulacja poziomu paliwa a wcześniej wymycie w rozpuszczalniku Nitro da pozytywne efekty. Części ogólnie do gaźnika dostępne.
Samochód posiada lpg - częsta awaria to przetarcie pływaka spowodowane pustą komorą pływakową. Wiąże się to z brakiem kontroli poziomu paliwa i "cieknącym" gaźnikiem na zasilaniu benzyną. |
Ostatnio zmieniony przez McGali 2015-01-14, 22:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
rasoir
trochę już popisał
Dołączył: 14 Sty 2015 Piwa: 1/30 Skąd: Kasina Wielka
|
Wysłany: 2015-01-14, 22:00
|
|
|
Sam właśnie zauważyłem przed chwilą pełne dane gaźnika na zdjęciu, wcześniej wiedziałem że to Solex. Ale widzę że te oplowskie są inne pod względem budowy. Części będą pasować? |
|
|
|
 |
McGali
stary wyga

Twój sprzęt: Burstner A550 C25 2.0E LPG
Nazwa załogi: GaliTeam
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Lip 2009 Piwa: 17/9 Skąd: EZG
|
Wysłany: 2015-01-14, 22:13
|
|
|
rasoir napisał/a: | Sam właśnie zauważyłem przed chwilą pełne dane gaźnika na zdjęciu, wcześniej wiedziałem że to Solex. Ale widzę że te oplowskie są inne pod względem budowy. Części będą pasować? |
http://allegro.pl/opel-ga...4812451883.html
Obejrzyj czy taki sam (może jeszcze do kupienia) |
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
rasoir
trochę już popisał
Dołączył: 14 Sty 2015 Piwa: 1/30 Skąd: Kasina Wielka
|
Wysłany: 2015-01-14, 22:20
|
|
|
Jest inny, przynajmniej wyglądem się różni. |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 39 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 226/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2015-01-14, 22:27
|
|
|
Daj mi na PW telefon do siebie. Zaraz zadzwonię i Ci wszystko powiem. |
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
gino
Kombatant

Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2015-01-14, 22:51
|
|
|
przy okazji, skoro wszystko sprawdzasz, zerknij również do styków..sprawdź w jakim są stanie, i jaka jest przerwa..
obecnie też mam eLTeczka z tym silnikiem..i również miał problemy na benzynce..
po zmianie styków..ustąpiły... |
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
rasoir
trochę już popisał
Dołączył: 14 Sty 2015 Piwa: 1/30 Skąd: Kasina Wielka
|
Wysłany: 2015-01-14, 23:06
|
|
|
Tam wszystko jest w porządku, nie dawno była wymianka na nowe. Chodzi Ci dokładnie o przerywacz w aparacie zapłonowym? |
|
|
|
 |
gino
Kombatant

Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2015-01-14, 23:09
|
|
|
tak...
one bardzo nie lubia gdy jest zbyt mała przerwa.. |
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
gino
Kombatant

Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2015-01-14, 23:10
|
|
|
a kable, przewody, świece sprawdzałeś.. .? |
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
rasoir
trochę już popisał
Dołączył: 14 Sty 2015 Piwa: 1/30 Skąd: Kasina Wielka
|
Wysłany: 2015-01-14, 23:28
|
|
|
Tak, to jest ok. Po rozmowie telefonicznej z kolegą Gewehr mam już obraz sytuacji, prawdopodobnie winny jest zawór iglicowy albo pływak, ale to się okaże jutro, dlatego właśnie gaźnik jest zalewany nadmierną ilością paliwa i nie pracuje poprawnie.
Nadmieniam że na gazie wszystko jest ok i silnik pracuje bardzo dobrze, a więc kable, świece, aparat zapłonowy odpada, bo w takim wypadku na gazie też by nie pracował.
Kolejna moja obserwacja to fakt, że gdy tak się morduje na benzynie i nagle odetnę mu jej dopływ poprzez elektrozawór (przełączam na fazę wypalania paliwa z gaźnika) to po paru chwilach silnik zaczyna pracować płynnie i ładnie. Więc winowajców może być dwóch, pływak albo zawór iglicowy (a obstawiam że gaźnik jest ustawiony dobrze, choć tu mogę być w błędzie bo jedną śrubką już kombinowałem niestety). |
|
|
|
 |
gino
Kombatant

Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2015-01-15, 07:57
|
|
|
Gewehr napisał/a: |
Musisz działać sam, bo w dzisiejszych czasach, gaźnikowca nie znajdziesz. Ci co mówią że zrobią, to w 90% to partacze Niestety, gaźnik odszedł do lamusa, ale nie jest spisany całkowicie na straty |
prawie się zgodzę z kolegą....
faktycznie prawdziwi ''gaźnikowcy'' praktycznie wymarli ..
ale nie całkiem... na szczęście..
rasoir. nie uzupełniłeś profilu, więc trudno powiedzieć skąd jesteś...
ale jeśli z Warszawy lub okolic...z czystym sumieniem polecam Ci dwa warsztaty..
jeden u Dareczka na ulicy Szpaczej 13 (okolice ul. Marsa)
mega specjalista ...
drugi to warsztat Krzysia w Otwocku na ul.Kołłątaja 2H
obaj mechanicy zaczynali gdy o wtryskach u nas jeszcze było ''prawie'' cichosza...
osobiście u obu zrobiłem kilkanaście swoich autek zabytkowych , m/in garbusy, citroena DS , chevy styleline,MG na Strombergach...a nawet walczyli z Taunusami , których w ''starych'' czasach nikt tykać nie chciał
co do kabli i świec..w 99% macie rację..
w większości samochodów, kable i świece to powód ''niechodzenia'' w pierwszej kolejności na gazie...
ale..gdybym dokładnie tego samego nie przerabiał zarówno 10lat temu przy moim starym LT jak i przy obecnym, w zeszłym tygodniu ...to bym o to nie pytał..
na gazie idealnie..na benzynie do kitu..
zmiana kabli sporo zmieniła..ale nie do końca...
dopiero zmiana styków i ich ustawienie...poprawiło sytuację w 100%
odpala ze ''strzałą'' chodzi równiutko, nie prycha nie strzela...
wcześniej...kiepsko zapalał, i po zapaleniu rewolucja październikowa
oczywiście mówimy o benzynce, bo na gazie . o dziwo, cały czas było ok
opcja z zaciętym/zacinającym się zaworkiem ..również może być przyczyną
a nawet po ostatnim zdaniu które napisałeś , jestem pewien, ze masz ustawiony zbyt duży poziom ...
rasoir,zapytam jeszcze tak dla pewności, przy składaniu pamiętałeś o zamontowaniu blokady osi pływaka ?
ps Gewehr , jeśli zajmujesz się również gaźniczkami , i masz sprzęt do ich regulacji , jak również do regulacji gazu, chętnie podjadę skorzystać z Twoich usług...
zapala, pracuje, jeździ ....bardzo dobrze
ale zdecydowanie za dużo pali ,zarówno benzyny jak i gazu
mój poprzedni LT z tym samym silniczkiem , z taka samą zabudową kampingową , palił mi średnio ok 4l mniej... |
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły Więcej szczegółów |
Wystawiono 1 piw(a): rasoir |
 |
martini44
Kombatant

Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Paź 2010 Piwa: 72/171 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2015-01-15, 16:57
|
|
|
na Śląsku mogę polecić http://www.gazniki.pl/ind...e&id=3&Itemid=4
pare lat temu regenerowali mi gaźnik do golfa jedynki |
_________________ możesz ufać i liczyć na innych ale przede wszystkim ufaj i licz na siebie |
|
|
|
 |
Mirekl61
stary wyga

Twój sprzęt: Pilote
Nazwa załogi: 3M
Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Gru 2014 Piwa: 54/38 Skąd: Podlaskie
|
|
|
|
 |
Mirekl61
stary wyga

Twój sprzęt: Pilote
Nazwa załogi: 3M
Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Gru 2014 Piwa: 54/38 Skąd: Podlaskie
|
|
|
|
 |
|