Wycieraczki i mechanizm Ducato |
Autor |
Wiadomość |
dominik
stary wyga

Twój sprzęt: FIAT DUCATO 2,3 Burstner Nexxo T740
Nazwa załogi: dominiki
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Cze 2008 Piwa: 12/18 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2010-09-19, 12:22
|
|
|
właśnie te blaszki to wyłącznik , regulator daje tylko impuls, a silnik dalej ma napięcie z tego wyłącznika, aż do momentu pełnego obrotu kiedy to te blaszki się rozłączają i silnik się zatrzymuje tylko w jednym położeniu, jeśli się nie zatrzymuje to znaczy że blaszki się nie rozwierają |
|
|
|
 |
dziwaczek
Kombatant

Twój sprzęt: Fiat Ducato EuraMobil 625 1995r.
Nazwa załogi: dziwaczki
Pomógł: 17 razy Dołączył: 30 Sie 2010 Piwa: 58/18 Skąd: Osowiec/Mazowieckie
|
Wysłany: 2010-09-19, 20:13
|
|
|
Dzeki za potwierdzenie teori.
Tylko ja już te blaszki wyczyściłem - przylutowałem i nic, nadal nie działa prawidłowo - jeszcze "przedzwonię" obwody może gdzieś jest przerwa. Może się uda. |
_________________ Dziwaczek II oraz Dziwaczek I
 |
|
|
|
 |
airgaston
weteran

Twój sprzęt: Daimler Benz S650 i Ducato 2.5D HEKU
Nazwa załogi: misitaki
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lis 2008 Piwa: 13/18 Skąd: stolica i okolica
|
Wysłany: 2010-09-23, 21:49
|
|
|
Wiesz co miałem ten sam problem. Gdzieś na forum są moje zdjęcia tego typu silnika z krańcowym wyłącznikiem. Styki przez które płynie duży prąd nagrzewają się i plastik się topi i nie styka. To popieprzona konstrukcja. Wymień na silnik po VI 90r. Ma prostrzą i niezawodną konstrukcję. Ja tak zrobiłem i mam święty spokój od zeszłego roku. |
_________________ pozdrawiam
Jarek
przeciętny inaczej...O święty benzyniarzu który zapodajesz nam przenajświętszą benzynę -zmiłuj się nad nami
 |
|
|
|
 |
dziwaczek
Kombatant

Twój sprzęt: Fiat Ducato EuraMobil 625 1995r.
Nazwa załogi: dziwaczki
Pomógł: 17 razy Dołączył: 30 Sie 2010 Piwa: 58/18 Skąd: Osowiec/Mazowieckie
|
Wysłany: 2010-09-24, 08:37
|
|
|
tez sie przymierzam do wymiany na nowszy. Ale z tym powalcze jeszcze troszke. Styki nie sa powypalane i nic sie nie stopiło. Pamietam ze na forum kiedys to było ald za diabła nie moge tego znalesc. Ale bardziej skłaniam sie do wymiany ns nowszy :-) |
_________________ Dziwaczek II oraz Dziwaczek I
 |
|
|
|
 |
MILUŚ
Kombatant CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA

Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy Dołączył: 02 Gru 2007 Piwa: 198/163 Skąd: Gliwice w przelocie
|
Wysłany: 2012-09-11, 20:52
|
|
|
Przewertowałem forum oraz "mądrą" książkę : "Sam naprawiam.............." i jestem dalej w czarnej d......pie .Jak zdemontować ten cholerny mechanizm wycieraczek
Albo go może nie demontować bo problemem jest najniższy przerywany bieg wycieraczek .A właściwie jego brak .Jakieś macie sugestie ?
|
_________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
 |
|
|
|
 |
bonusik
weteran

Twój sprzęt: Hobby 600...w marzeniach..:))
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Piwa: 10/15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-09-11, 21:14
|
|
|
MILUS napisał/a: | Jak zdemontować ten cholerny mechanizm wycieraczek |
Wyjmij koło zapasowe,odkręć chwyt powietrza,po zdemontowaniu ramion wycieraczek musisz odkręcić nakrętki trzymające trzpienie mechanizmu wycieraczek.
Potem "tylko trochę" ekwilibrystyki i dasz radę....
O ile pamiętam to trzeba prawie cały mechanizm wsunąć pod podszybie i jakoś wychodzi...
Więcej grzechów nie pamiętam |
_________________ Nawet cień przyjaciela starczy by uczynić człowieka szczęśliwym. |
|
|
|
 |
leszekk
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: DUCATO 2.8 idTD WEINSBERG Komet 2000r
Nazwa załogi: Komet
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Gru 2014 Piwa: 2/11 Skąd: Irlandia- Ballylynan
|
Wysłany: 2015-03-11, 22:54
|
|
|
Gdzie dokladne mozna znajsc moduł ktory odpowiada za przerywaną pracę wycieraczek Prosba do wlascicieli Ducato II mam rok 2000 .Dziekuje |
_________________ LEGOL971
 |
|
|
|
 |
Autostoper
trochę już popisał
Twój sprzęt: Ducato :D
Dołączył: 12 Gru 2014 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-03-31, 17:57
|
|
|
Mam ten sam problem w Ducato I z 1986 Pierwszy bieg wycieraczek nie funkcjonuje, a wycieraczki da pozostałych dwóch biegach nie wracają na pozycję wyjściową tylko zatrzymują się w miejscu w którym były na moment wyłączenia. Z te go co zrozumiałem z tematu, nie warto się z koniem kopać" tylko wymienić silniczek ? Jeżeli dobrze zrozumiałem, czy ktoś mi powie na jaki i gdzie go szukać ? |
|
|
|
 |
SlawekEwa
Kombatant Slawek Dehler

Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 29 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Piwa: 241/611 Skąd: z głębokiego buszu
|
Wysłany: 2015-03-31, 18:01
|
|
|
Wyłącznik krańcowy nawalił w silniku. Czasami wystarczy lekko dogiąć styki. |
_________________ Życie jest dane wszystkim, ale starość tylko wybranym.
 |
|
|
|
 |
Autostoper
trochę już popisał
Twój sprzęt: Ducato :D
Dołączył: 12 Gru 2014 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-03-31, 19:15
|
|
|
Ok, czyli muszę wyjąć jakoś"mechanizm" i spróbować. Tak zrobię jak tylko dotrę do autka. A gdyby to nie pomogło to gdzie takie coś jak "wyłącznik krańcowy" mogę dostać ? |
|
|
|
 |
SlawekEwa
Kombatant Slawek Dehler

Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 29 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Piwa: 241/611 Skąd: z głębokiego buszu
|
Wysłany: 2015-04-01, 07:10
|
|
|
Niestety razem z silnikiem do wycieraczek. |
_________________ Życie jest dane wszystkim, ale starość tylko wybranym.
 |
|
|
|
 |
Autostoper
trochę już popisał
Twój sprzęt: Ducato :D
Dołączył: 12 Gru 2014 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-04-01, 12:42
|
|
|
Ok, czyli muszę kupić silniczek Od Citroena i Peugota będzie pasować ? Autko mam we Francji, dla tego pytam. |
|
|
|
 |
Socale
Kombatant

Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/636 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2015-04-06, 15:33
|
|
|
Nie szukaj, nie kupuj bo to klasyczny defekt, może się też objawić. Naprawisz sam.
Wykręć napęd, to 3 śrubki. Zdejmij ramię.
Rozkręć mechanizm przekładni ślimakowej, tam są blaszki i ścieżki.
Jedna z blaszek na ograniczony tor na bieżni bowiem to właśnie ona odpowiedzialna jest za samopowrót ramion do pozycji startowej.
Wyczyść smar z ich toru ślizgu, odegnij blaszkę by ślizgała się nieco obok dotychczasowego toru, nałóż trochę nowego smaru i wio na deszcz.
Wszystko zrozumiesz co napisałem jak rozbierzesz, zobaczysz i zrobisz tak jak zalecam. |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
 |
|
|
|
 |
Autostoper
trochę już popisał
Twój sprzęt: Ducato :D
Dołączył: 12 Gru 2014 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 2015-04-08, 15:48
|
|
|
Tak zrobię, dziękuję |
|
|
|
 |
leszekk
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: DUCATO 2.8 idTD WEINSBERG Komet 2000r
Nazwa załogi: Komet
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Gru 2014 Piwa: 2/11 Skąd: Irlandia- Ballylynan
|
Wysłany: 2015-04-26, 22:03
|
|
|
Panowie Ducato 2000rok monoblok wielkie wycieraczki -praca przerywana nie dziala ,szukam tu i tam sprawdzilem w obudowie kierownicy nie znalazlem przekaznika czasowego wycieraczek ,na silniku wycieraczek tez nic niema ,idac po kablach mam 3 przekazniki jeden wiekszy i dwa mniejsze pod schowkien tez jest listwa z przekaznikami .Gdzie szukac prosze o pomoc |
_________________ LEGOL971
 |
|
|
|
 |
|