Na tapecie jest też rozwiązanie mocno po bandzie , które masz na rysunku poniżej
Napisałem , a nie załączyłem fotki , więc się poprawiam
Jak wymyślę jak to zrobić aby nie ważyło za dużo to będzie "szufladka " ........ a wtedy rozkład wnętrza jeszcze inny
Mam przy okazji tej szuflady fajny pomysł na łazienkę i kabinę prysznicową. Przy zamknietej szufladzie działało by to tak jak mam w N&B z tą ścianką przesuwną , że albo łazienka albo prysznic, a po otwarciu szuflady było by i to i to dostępne cały czas.
Twój sprzęt: CARTHAGO MALIBU I 440 QB Pomógł: 11 razy Dołączył: 31 Sty 2017 Piwa: 447/330 Skąd: Rybnik
Wysłany: 2024-05-13, 17:07
joko napisał/a:
joko napisał/a:
Na tapecie jest też rozwiązanie mocno po bandzie , które masz na rysunku poniżej
Napisałem , a nie załączyłem fotki , więc się poprawiam
Jak wymyślę jak to zrobić aby nie ważyło za dużo to będzie "szufladka " ........ a wtedy rozkład wnętrza jeszcze inny
Mam przy okazji tej szuflady fajny pomysł na łazienkę i kabinę prysznicową. Przy zamknietej szufladzie działało by to tak jak mam w N&B z tą ścianką przesuwną , że albo łazienka albo prysznic, a po otwarciu szuflady było by i to i to dostępne cały czas.
Kuba, mnie już się cały ten pomysł podoba. Ale Ty będziesz chciał za to tyle kasy co za N&B
Pytanie: a czy kontynuujesz projekt elektrycznego kampera lub pływającego bo za chwilę się pogubimy który projekt może się ziścić a co zostanie tylko na ekranie kompa?
Pytanie: a czy kontynuujesz projekt elektrycznego kampera lub pływającego bo za chwilę się pogubimy który projekt może się ziścić a co zostanie tylko na ekranie kompa?
Plan był istotnie nieco inny , ale sprawcą całego zamieszania i głównym winowajcom jest Robert
Do czego to podobne, żeby zakładać takie tematy , pokazywać ludziom takie rozwiązania i mącić im w głowach
Ale po kolei, bo w tym co napisałeś też jest trochę chaosu
1. Projekt elektrycznego kampera - tu chodzi o napęd a nie konkretną konstrukcję kampera. Ten projekt jest w trakcie i robię to z wykorzystaniem mojej starej Vetki . Mam już na magazynie dwie jednostki Hyper 9 ze sterownikami i plan jest taki, aby w pierwszej kolejności jedna jednostka trafiła na tył w celu sprawdzenia jak to się w ogóle odpycha , ile prądu zużywa , itd, a jak to się uda to wtedy dopiero wylatuje diesel'ek i na przód trafia druga jednostka elektryczna.
Celem całej zabawy jest po pierwsze sprawdzenie czy taki napęd , wraz z odpowiednio dobraną baterią i range extender'em, da sobie radę w zastosowaniu kamperowym.
Jeśli tak, to finalnie taki napęd trafi też do tego co chcę zbudować pod siebie, a czy będzie on taki czy inny to już czas pokaże.
2. To co ma też pływać to nie kamper tylko naczepa kempingowa , którą można będzie wjechać do wody i używać jak home boat'a . Ten projekt mam już na takim etapie , że zasadniczo już mógłbym zacząć wykonywać elementy i składać .......... ale tutaj na scenę wkracza Komplecik pokazując Forda F150 z zabudową kamperową ....... i cały misterny plan w piz......
U mnie ten F150 był w planach od samego początku z tym, że w nieco innej roli, gdyż miał być ciągnikiem siodłowym do tej naczepy/home boat'a
Oczywiście , że wszystkich projektów nie będę realizował (przynajmniej nie na raz ) .Wybiorę to co ocenie ostatecznie za najlepsze dla mnie i najciekawsze, a za fizyczną realizację wezmę się dopiero jak projekt będzie kompletny do ostatniej śrubki i teoretycznie sprawdzony czy w praktyce nie wyjdą "schody"
Wiele elementów z projektu naczepy bedzie mogło trafic do tego tutaj, na zasadzie "kopiuj-wklej" , więc to też nie tak, że tamten zostawiam bo znalazłem sobie inną zabawkę i cała robota na marne. Podstawowe założenia konstrukcyjne są w obu projektach praktycznie identyczne, więc to jest kwestia głównie zmiany pewnych wymiarów i kształtu niektórych elementów Naczepa jest większa i ma mniejsze ograniczenia odnośnie DMC i tu będzie najwięcej pracy (zmniejszania i odchudzania), ale jak się uda to korzyść będzie również w drugim kierunku.
Czy ostetcznie zbuduję naczępę -home boat'a czy tę zabudowę na pickup'a , tego dzisiaj nie wiem, ale bez względu na to co wybiorę to tak czy tak potrzebuję F150 (w pierwszym przypadku później w drugim szybciej) i w tej kwestii już poszukiwania trwaja ..... jak się coś urodzi to pokażę
Twój sprzęt: Eliocik
Nazwa załogi: Kompleciki :) Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Cze 2011 Piwa: 194/423 Skąd: Kraków
Wysłany: 2024-05-14, 07:24
joko napisał/a:
LukF napisał/a:
Pytanie: a czy kontynuujesz projekt elektrycznego kampera lub pływającego bo za chwilę się pogubimy który projekt może się ziścić a co zostanie tylko na ekranie kompa?
Czy ostetcznie zbuduję naczępę -home boat'a czy tę zabudowę na pickup'a , tego dzisiaj nie wiem, ale bez względu na to co wybiorę to tak czy tak potrzebuję F150 (w pierwszym przypadku później w drugim szybciej) i w tej kwestii już poszukiwania trwaja ..... jak się coś urodzi to pokażę
LukF przecież musisz zrozumieć pewne kwestie, majsterkowicze pasjonaci tak mają, wymyślają realizują modernizują, joko zdaje się to Konstruktor pasjonat
Kwestia samej zabudowy, wersja z rozsowanymi ścianami to mnie się nie podoba robi się Transformers w teren raczej trzeba prosto siermiężnie,
robiło się pięknie, zabudowa Alu nitowana elastyczna cud miód i pach/ciach slajd brrrr
Przecież Jakubie mówiłeś tłumaczyłeś absolutnie prosto minimalistycznie 4x4 zdaje się takie powinno być
Rób jak chcesz rób jak chcesz!
Kwestia motorka czy na pewno nie lepiej wybrać Diesla?
Kwestia motorka czy na pewno nie lepiej wybrać Diesla?
Wiesz dobrze Robert jaki jest mój stosunek do sadzomiotów .
Wszystko co nie ma przynajmniej 6-ciu garów , 3l pojemności, zacnie nie gada i na dodatek jest na ropę to dla mnie złom i przeżytek nie warty zainteresowania
Jeśli już muszę słuchać tego pierdzenia to niech to przynajmniej będzie przyjemne pierdzenie
Docelowo , jak to powstanie to i tak w odpowiednim czasie spalina wyleci z hukiem ....... prosto do muzeum
Ja bym najchętniej od razu robił to na Lightning'u , ale tak jak rozmawialiśmy prawie 3 tony na dzień dobry bez zabudowy . Do opcji z naczepą to ja na poważnie myślałem właśnie o tym elektrycznym F150 bo tam parametry odnośnie ciągnięcia przyczepy są najlepsze i od razu mam to co finalnie chcę ...... aleś Pan namieszał i teraz jest zagwozdka
Jak już musi być spalina to 5.0 V8, a nie jakieś popierdółki. Wszystko zgodnie z zasadą "albo dobrze ...... albo wcale"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum