Następny Blaszak |
Autor |
Wiadomość |
Mavv
weteran
Twój sprzęt: Mercedes Sprinter
Nazwa załogi: MadMobile II
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Lut 2014 Piwa: 68/48 Skąd: Ballina, Irlandia
|
Wysłany: 2015-03-25, 10:52
|
|
|
Paiton napisał/a: | W dowodzie mam 2510kg masy własnej a całkowita 3500kg |
Kurcze, niby te same auta a u mnie masa własna w dowodzie była prawie 2 tony (1970kg jeśli dobrze pamiętam). Skąd taka różnica? |
_________________ Kamperek 1
Kamperek 2
Moje minipodróże po Irlandii
|
|
|
|
|
Paiton
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Master już kamper
Nazwa załogi: Zbyszek Aneta
Dołączył: 15 Lut 2015 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Ziębice Dolnośląskie
|
Wysłany: 2015-03-25, 19:08
|
|
|
Mavv może miałeś auto specjalne z jakąś zabudową lub 9 osobowe busy przeważnie mają od 1t do 1,2t ładowności te nowsze na pewno więcej. Mój ma 990kg.
Dzisiaj jedno zdięcie z łazienki i cały dzień dopasowywania , węże wodne i rury ogrzewania- łazienka w panelu PCV- już jest złożona ale za ciemno na zdjęcia - jutro dodam
|
|
|
|
|
piotr1
Kombatant
Twój sprzęt: blaszak ducato w budowie
Nazwa załogi: ewaipiotr
Dołączył: 06 Wrz 2010 Piwa: 17/18 Skąd: gdańsk i okolice
|
Wysłany: 2015-03-25, 19:34
|
|
|
Dobra robota. |
|
|
|
|
EwaMarek
Kombatant Marek
Twój sprzęt: Kamper PLA na Fiacie i budka LMC
Nazwa załogi: Marek, Ewa, córki Wiktoria i Gabriela
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Piwa: 25/13 Skąd: Czołowo / Koło
|
Wysłany: 2015-03-25, 20:19
|
|
|
Będziesz zmieniał w dowodzie masę własna? |
_________________ Pozdrawiam
Marek
Moje kampery
BURSTNER 90r, 91r, CHAUSSON 2008 i kempingi Hobby 90r, Dethleffs 2002r
Aktualnie kamper PLA 2014 kemping LMC 770 2010r |
|
|
|
|
snovi
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Vw T4 Multivan '98, Renault Master L3H2 '99
Dołączył: 24 Wrz 2014 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-03-25, 20:37
|
|
|
Mavv napisał/a: | Paiton napisał/a: | W dowodzie mam 2510kg masy własnej a całkowita 3500kg |
Kurcze, niby te same auta a u mnie masa własna w dowodzie była prawie 2 tony (1970kg jeśli dobrze pamiętam). Skąd taka różnica? |
Z ciekawości sprawdziłem u mnie. W dowodzie mam masę własną 1885kg
Czyli ładowność 1615 kg :D |
|
|
|
|
janek50
stary wyga
Twój sprzęt: na razie w planach
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Cze 2014 Piwa: 11/8 Skąd: Żory
|
Wysłany: 2015-03-25, 21:30
|
|
|
snovi napisał/a: | Mavv napisał/a: | Paiton napisał/a: | W dowodzie mam 2510kg masy własnej a całkowita 3500kg |
Kurcze, niby te same auta a u mnie masa własna w dowodzie była prawie 2 tony (1970kg jeśli dobrze pamiętam). Skąd taka różnica? |
Z ciekawości sprawdziłem u mnie. W dowodzie mam masę własną 1885kg
Czyli ładowność 1615 kg :D |
snovi nie wiem czy masz rację, co do ładowności , zależy ile masz wpisane w dowodzie, ja mam pod pozycją G 1950kg, czyli masa własna, pod F1 3250 kg czyli DMC, i ładowność 1350kg, mam ducato 14 dostawcze kontener, i jak jestem pusty na wadze to waga rzeczywista to 2100 kg , ale to już szczegół. |
_________________
|
|
|
|
|
tom-cio
weteran
Twój sprzęt: samoróbka kamper na blaszaczku
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Sty 2014 Piwa: 68/144 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2015-03-25, 21:45
|
|
|
jako kempingowy diagnosta moze acz nie musi zmienic Ci mase wlasna.DMC Ci nie podniesie za zadne skarby.Mi mase wlasna zostawil na 2100,wazyc mu sie nie chcialo |
_________________ moja budowa http://www.camperteam.pl/...hlight=bud%BFet |
|
|
|
|
Paiton
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Master już kamper
Nazwa załogi: Zbyszek Aneta
Dołączył: 15 Lut 2015 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Ziębice Dolnośląskie
|
Wysłany: 2015-03-25, 21:50
|
|
|
janek50 napisał/a: | snovi napisał/a: | Mavv napisał/a: | Paiton napisał/a: | W dowodzie mam 2510kg masy własnej a całkowita 3500kg |
Kurcze, niby te same auta a u mnie masa własna w dowodzie była prawie 2 tony (1970kg jeśli dobrze pamiętam). Skąd taka różnica? |
Z ciekawości sprawdziłem u mnie. W dowodzie mam masę własną 1885kg
Czyli ładowność 1615 kg :D |
snovi nie wiem czy masz rację, co do ładowności , zależy ile masz wpisane w dowodzie, ja mam pod pozycją G 1950kg, czyli masa własna, pod F1 3250 kg czyli DMC, i ładowność 1350kg, mam ducato 14 dostawcze kontener, i jak jestem pusty na wadze to waga rzeczywista to 2100 kg , ale to już szczegół. |
I tu snovi masz rację jeśli DMC masz 3500 ale to wszystko masz w dowodzie twoje auto jest niższe i dlatego masz mniejszą masę własną
a co do zmian to powiem tak - jeszcze nie zdecydowałem czy będzie to specjalny kempingowy czy zostanie tak jak jest ciężarowy uniwersalny. Zdania na ten temat są rozbieżne. Jako kempingowy diagnosta dokona zmian w masie własnej jak ciężarowy to zostanie tak jak jest w dowodzie.
Panowie w czasie zmian przeznaczenia auta czyli przebudowy na kempingowy diagnosta ma obowiązek przeważenia auta po przebudowie zrobienia pełnej dokumentacji zmian konstrukcyjnych - okna , siedzenia pasy itd. oczywiście na podstawie faktury przedstawionej na tą zabudowę ale to inna bajka .
DMC nie zmieni ale po co zmieniać ? chyba że to IVECO które mają ładowność 200kg no niektóre 340 na podwójnej osi oczywiście te rejestrowane na 3,5t |
Ostatnio zmieniony przez Paiton 2015-03-25, 22:17, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Mavv
weteran
Twój sprzęt: Mercedes Sprinter
Nazwa załogi: MadMobile II
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Lut 2014 Piwa: 68/48 Skąd: Ballina, Irlandia
|
Wysłany: 2015-03-25, 21:51
|
|
|
Ja w nowym dowodzie mam wpisaną nową masę własną 3050kg. A to dlatego, że nie chciało mi się wyjmować wszystkiego z auta jadąc na przegląd rejestracyjny i wszytko pochowalem do szafek
Miałbym pewnie ze 100kg mniej... |
_________________ Kamperek 1
Kamperek 2
Moje minipodróże po Irlandii
|
|
|
|
|
tom-cio
weteran
Twój sprzęt: samoróbka kamper na blaszaczku
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Sty 2014 Piwa: 68/144 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2015-03-25, 22:30
|
|
|
pelnej dokumentacji-nie przesadzajmy,5 fotek,siedzenia ilosc miejsc,miejsce mocowania pasow i ogolnie srodek,to wysyla od razu do CEPIKu ,zreszta taki sam zestaw dostajesz do reki i z tym do urzedu,w tym co masz sa opisane zmiany rubryk w dowodzie. |
_________________ moja budowa http://www.camperteam.pl/...hlight=bud%BFet |
|
|
|
|
WINNICZKI
Kombatant
Twój sprzęt: przyczepka n-126d
Nazwa załogi: Ania i Tomasz
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Paź 2007 Piwa: 76/84 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2015-03-25, 23:29
|
|
|
Podziwiam pracę i jak do tej pory wszystko wydawało mi sie OK.Jednak nie rozumiem po co budować łazienkę w formie budki wewnątrz samochodu.Czy nie bardziej ekonomicznie było by przystawienie do jednego boku powiedzmy lewego do boku auta. Odpada duża ścianka z osb,zwiększa sie kubatura łazienki.(Ścianę z paneli można dodatkowo "uszczelnić" folią samoprzylepną nap we wzór płytek łazienkowych.Lub wykorzystać cały tył na łazienkę.Ford Nugeet (chyba to tak sie pisało) z2011 miał takie rozwiązanie.Im mniej płyt tym lepiej. |
_________________ Sympatyk. Nie musisz mieć w życiu wszystkiego. Wystarczy , że masz osobę , która jest dla Ciebie wszystkim.
|
|
|
|
|
IAAN
weteran
Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Lis 2008 Piwa: 31/9 Skąd: poznań okolica
|
Wysłany: 2015-03-25, 23:35
|
|
|
Ja w dowodzie jak kupiłem było 1840 kg masa własna i 3500 dmc ,jednak jak ważyłem na wadze to było 2100 ,wychodzi na to że zabudowa waży około 600 kg ciekawe tylko co tyle waży chyba przednie fotele . |
|
|
|
|
WINNICZKI
Kombatant
Twój sprzęt: przyczepka n-126d
Nazwa załogi: Ania i Tomasz
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Paź 2007 Piwa: 76/84 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2015-03-25, 23:48
|
|
|
Znalazłem przykład w necie ,o co mi chodzi . http://www.german-camper-...et-XL-2011.pdf. Doskonałe rozwiązanie,miałem okazję oglądać takiego w naturze.Wymarzona zabudowa dla blaszanki. |
_________________ Sympatyk. Nie musisz mieć w życiu wszystkiego. Wystarczy , że masz osobę , która jest dla Ciebie wszystkim.
|
|
|
|
|
|
Paiton
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Master już kamper
Nazwa załogi: Zbyszek Aneta
Dołączył: 15 Lut 2015 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Ziębice Dolnośląskie
|
Wysłany: 2015-03-26, 09:13
|
|
|
Myślę że masz na myśli taką zabudowę
Tak , moja łazienka ma 110cm, toaleta jest przy bocznej ścianie a zaś master między nadkolami ma 120cm. Nie mogłem się przesunąć do bocznej ściany bo nie wyjąłbym kasety i blokowało by mnie nadkole. Po co płyta ? wzmocnienie tyłu w masterze czyli rama drzwi ma koło 20cm powstał mały bagażnik na wędki lub krzesełka i łazienka ma prostą ścianę a woda nie będzie się lała po drzwiach. Po bokach jest miejsce na butle i koło zapasowe i będzie parę schowków na węże lub kable.
i budka zabudowana zamontowany piec teraz czas na kuchnie
stelaż zrobiony , otwory gotowe i pierwsze przymiarki - jutro gaz i hydraulika jak się uda może część elektryki
|
|
|
|
|
|
Mavv
weteran
Twój sprzęt: Mercedes Sprinter
Nazwa załogi: MadMobile II
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Lut 2014 Piwa: 68/48 Skąd: Ballina, Irlandia
|
Wysłany: 2015-03-29, 01:58
|
|
|
Bardzo ladnie i fajnie Ci to wychodzi. Wysoki (H3) Master jest fajnym autem do przerobki - zwlaszcza dla dwoch osob - mozna wtedy poszalec!
Mamy podobny uklad kuchni po odsunieciu drzwi jest kuchenka, za nia lodowka Ja jednak swojej nie moglem dac tak wysoko, zeby gorna kratka wychodzila ponad prowadnice drzwi, bo daloby mi to wysokosc kuchni ponad 90 cm, a to znowu utrudnialo by dzieciom korzystanie ze zlewu przy np. myciu zebow. Moja kuchenka jest w jedej calosci ze zlewem. |
_________________ Kamperek 1
Kamperek 2
Moje minipodróże po Irlandii
|
|
|
|
|
|