|
Do Chorwacji 1-15 Sierpnia |
| Autor |
Wiadomość |
bart_f2
początkujący forumowicz
|
Wysłany: 2011-07-08, 00:05 Do Chorwacji 1-15 Sierpnia
|
|
|
Witam,
Jestem nowy na forum i zielony w kwestii wyjazdów kamperem. Mam kilka pytan i bylbym wdzieczny za rzeczowe rady i odpowiedzi.
Wybieram sie do Chorwacji w terminie 1-15 sierpnie, wyjazd z Nowego Sącza - planuje jazde przez Słowacje, Węgry i wjazd do Chorwacji, powrót przez Wenecje, Austrie i Słowacje.
- Czy kupowac winiety w Polsce w PZM czy przy granicach?
- na podróz brac Euro czy złotówki i wymieniac na miejscu?
- gdzie najlepiej tankowc po drodze ON?
- czy w Chorwacji trzeba miec jakies przejściówki do pradu?
To narazie tyle jakby co to bede jeszcze pytal:D
Pozdrawiam
Bartek |
|
|
|
 |
bart_f2
początkujący forumowicz
|
Wysłany: 2011-07-08, 00:27
|
|
|
Planowalem tez odpoczynek na wyspie Hvar. Czy ktos z forumowiczów tam zajechal?
Czytalem ze sa tam strasznie niebezpieczna drogi i tunel... Czy to prawda? Czy warto ryzykowac czy lepiej sobie odpuscic? |
|
|
|
 |
olcha20
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Brak :( Aktualnie przyczepa
Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Lis 2010 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2011-07-08, 08:33
|
|
|
| bart_f2 napisał/a: | | - Czy kupowac winiety w Polsce w PZM czy przy granicach? |
Dużo tańsze są przy granicach - na stacjach beznynowych
| bart_f2 napisał/a: | | - na podróz brac Euro czy złotówki i wymieniac na miejscu? |
Gadałem z kilkoma znajomymi, i po pierwsze lepiej od razu zabrać kuny (bo to jest waluta chorwacji) niż tracić na przeliczniku dwa razy (raz w PL, raz w Cro)
| bart_f2 napisał/a: | | - gdzie najlepiej tankowc po drodze ON? |
http://www.pzmtravel.com.pl/paliwa-w-europie.html
| bart_f2 napisał/a: | | - czy w Chorwacji trzeba miec jakies przejściówki do pradu? |
Z tego co tu wszyscy piszą na forum, to zdecydowanie lepiej mieć. (sam takową zrobiłe m przed wyjazdem)