Przesunięty przez: janusz 2009-02-02, 00:20 |
truma bojler pytanie |
Autor |
Wiadomość |
staszek
doświadczony pisarz weteran

Twój sprzęt: Roller Team Granduca XLP
|
Wysłany: 2007-10-21, 12:26 truma bojler pytanie
|
|
|
Witam klubowiczów!
jestem nowicjuszem w użytkowaniu campera, przed zimą chcę spuścić wode z bojlera trumy. Czy ktoś może mi wyjaśnić jak trzeba to zrobić?? Nie znalazłem w swoim camperze kurka spustowego od trumy, jedynie od zbiornika czystej wody.
/staszek |
_________________ staszek
 |
|
|
|
 |
STRUSIEC
trochę już popisał Strusiec

Twój sprzęt: KARMAN GIPSY VW T4
Dołączył: 09 Cze 2007 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Rzeszów Kraczkowa
|
Wysłany: 2007-10-21, 13:19
|
|
|
Obok bojlera na przewodzie dolotowym powinien być zaworek musi być na podłożu bo ma wyprowadzenie pod kampióra , tamtędy spuszczamy wodę. W moim jest po lewej stronie pod siedzeniem w części mieszkalnej i ma żółtą wajchę. Możesz poszukać pod kampiórem otworu w podłodze z krótką rurką ( otwartą, bo zawór jest wewnątrz )to powinno być to. |
|
|
|
 |
staszek

|
Wysłany: 2007-10-21, 13:25
|
|
|
dzieki bardzo udało się spuścić wodę-bo umnie jest temp ok 0 C |
 |
|
|
|
 |
Jerzy
weteran
Twój sprzęt: Adria Sun Living
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Sty 2007 Otrzymał 6 piw(a) Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 2007-10-21, 17:42
|
|
|
staszek napisał/a: | bo umnie jest temp ok 0 C | Nie masz takiego czegoś pod bojlerem?
Zawór.JPG
|
 |
Plik ściągnięto 6135 raz(y) 15,78 KB |
|
|
|
|
 |
staszek

|
Wysłany: 2007-10-21, 18:17
|
|
|
witam dzięki zdołałem wodę spuścic z bojlera znalazłem czerwony kurek |
 |
|
|
|
 |
Tadeusz
Administrator CamperPapa

Twój sprzęt: Fiat Talento Hymercamp
Nazwa załogi: Kucyki
Pomógł: 16 razy Dołączył: 06 Lis 2007 Piwa: 1595/2326 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2007-11-11, 14:17
|
|
|