Dyskusje o różnych bazach na zabudowę |
Autor |
Wiadomość |
toscaner
Kombatant vanlife na pełny etat www.toscaner.com
Twój sprzęt: ToscaVan - Black Panther
Nazwa załogi: Toscaner & VanElla
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Lis 2013 Piwa: 238/267 Skąd: Honolulu, Prypeć
|
Wysłany: 2015-12-27, 21:52
|
|
|
Ja tam jeżdżę zgodnie z przepisami... prawie.
Do jeżdżenia zgodnie, to raczej wszystko po 2000 spokojnie poleci. Spokojnie mam na myśli, że zostaje zapas.
No chyba, że rozważamy, ten szybciej przyśpieszy po zablokowaniu przez tira i mamy sekundy do przodu. Ok. Ktoś jeszcze do Pekinu jedzie, żeby zyskał na takich manewrach z dzień, dwa? |
_________________ Toscaner
Blog: Toscaner.com
Youtube: Toscaner Vanlife
Budowa domka ze złomka
|
|
|
|
|
|
SlawekEwa
Kombatant Slawek Dehler
Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Piwa: 215/483 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2015-12-27, 22:36
|
|
|
Jak kupimy bazę z takim wyposażeniem to da się z tym jakoś jeżdzić?
$_57.JPG
|
|
Plik ściągnięto 31 raz(y) 133,52 KB |
|
_________________ Nie chcem, ale muszem :-{
|
|
|
|
|
Comsio
Kombatant weteran cepek
Twój sprzęt: Ducato II 2,5 tdi 670 Eura Mobil
Nazwa załogi: COMSIOWIE
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Lut 2013 Piwa: 85/405 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: 2015-12-27, 22:39
|
|
|
SlawekEwa napisał/a: | Jak kupimy bazę z takim wyposażeniem to da się z tym jakoś jeżdzić? |
Da się 89 km/h i finisz. 9 godzin i pauza 11god |
_________________ Całe życie mówię , że do flaszki trza dwojga.
Asia i Wiesław pozdrawiają.
|
|
|
|
|
|
koder
Kombatant (statystycznie)
Twój sprzęt: Szara Furia (Hilux '20 + zabudowa w trakcie)
Pomógł: 18 razy Dołączył: 10 Lis 2010 Piwa: 188/87 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 2015-12-27, 23:07
|
|
|
toscaner napisał/a: | Wszystko ok, ale chodzi mi o porównanie tego Ducato np. L3h2 z silnikiem 130 koni do vito, gdzie silnik 200 koni to rarytas i z reguły są mniejsze. No nie biorę już pod uwagę 180 konnych Ducato.
Chodzi mi o porównanie baz na których budujemy, bo to wybieramy. Nie biorę pod uwagę gotowych, bo na tym nie budujemy. |
No ale takie pocztowe sprintery z silnikami 2.2 80KM już wpadają w w/w problem, pojedziesz tym 120, ale po prostym i rozpędzenie się jednak dużo dłużej zajmuje. Nie wiem też, jak z komfortem akustycznym w takim ducato przy 130-140km/h?
Nie neguję sensowności budowy, już kilka razy na ten temat rozmawialiśmy i też uważam, że l3h2/h3 z 130KM silnikiem to bardzo dobry kompromis osiągów, rozmiaru i manewrowości.
toscaner napisał/a: | Jedynie gdy ktoś pisze "wybieram vito, a nie np. Ducato ze względu na prędkość przejazdową". O tym mówię. |
I słuszne śmieszy, bo przypuszczam, że na dystansie powiedzmy 500km to nie będzie dużej różnicy między Twoim Złomkiem, a moją Smoczycą - zakładając oczywiście jazdę przepisową i drogową. Są oczywiście bazy, które mają z tego czy innego względu ograniczone prędkości maksymalne. Taka Milka na przykład chyba nie może jechać powyżej 100km/h? A to w końcu blaszak
Względem manewrowości, to moim zdaniem granica występuje w miejscu, gdy przestajesz się na parkingu np. pod marketem mieścić. |
_________________
|
|
|
|
|
magicbus142
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Dethleffs Globetrotter 2.5TD
Nazwa załogi: MagicBus142
Dołączył: 06 Gru 2015 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-12-28, 08:19
|
|
|
Toscaner, wypisałem plusy i minusy posiadania Vito, a nie porównuje go do Twojego Ducato, ja nie o tym.
Swoją drogą, mój poprzedni bus to Jumper L2H1 ze ''słynnym'' 2.2,a teraz mam starszego Vito i uwierz mi, jest róznica przy stałej prędkości np 150 km/h z przewagą głośności, komfortu i spalania na stronę mniejszego samochodu. Oba z 6-biegową skrzynią, a i tak to nie to samo.
Przez prędkość podróżowania rozumiem np,zaplanowane 3 dni jazdy na rowerze w Alpach i 4 dni przeznaczonego na to czasu. Do celu mam 1000 km i wtedy opłaca się przycisnąć szybciej na niemieckich autostradach tam gdzie można.To daje około godziny/półtorej szybciej. Mi robi. Nikt tu nie mówi o ściganiu się bo to nie takie samochody. |
|
|
|
|
Karas
zaawansowany
Twój sprzęt: Ducato 3.0 Blaszak L3H2
Dołączył: 16 Maj 2014 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Dębe Wielkie
|
|
|
|
|
magicbus142
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Dethleffs Globetrotter 2.5TD
Nazwa załogi: MagicBus142
Dołączył: 06 Gru 2015 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-12-28, 09:20
|
|
|
Karas, co kilka miesięcy wiozę w góry zawodników sprinterem 3.0 V6 i nadal twierdze,że co tam nie wstawisz pod maskę, to i tak się nie nadaje do szybkiej jazdy, zaczynając od podmuchów wiatru a na spalaniu 15+ kończąć Super silnik na budowę lub pod przyczepę. |
|
|
|
|
toscaner
Kombatant vanlife na pełny etat www.toscaner.com
Twój sprzęt: ToscaVan - Black Panther
Nazwa załogi: Toscaner & VanElla
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Lis 2013 Piwa: 238/267 Skąd: Honolulu, Prypeć
|
Wysłany: 2015-12-28, 11:22
|
|
|
No jeśli przez Niemcy dużo jeździsz i na krótkie wyjazdy to racja. O tym nie pisałeś.
Ja wziąłem pod uwagę całą Europę ogólnie. Bo tak większość jeździ na wakacje, a forum czyta wielu. Ktoś by to wziął za wyznacznik.
No i nie jestem zwolennikiem przekraczania prędkości. W niektórych krajach to drogo wychodzi.
Czyli chodziło mi o sytuację - jadąc zgodnie z przepisami po całym kontynencie będzie praktycznie taka sama.
Ale mam wyjaśnione. |
_________________ Toscaner
Blog: Toscaner.com
Youtube: Toscaner Vanlife
Budowa domka ze złomka
|
|
|
|
|
|
Karas
zaawansowany
Twój sprzęt: Ducato 3.0 Blaszak L3H2
Dołączył: 16 Maj 2014 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Dębe Wielkie
|
Wysłany: 2015-12-28, 11:44
|
|
|
Ja raczej latam w okolicach przepisów, max te 10-15km/h więcej. Ducato latam czasami po 150km/h, jak mocno się śpieszy, ale to nie jest przyjemność. W środku jest już głośno, z okien dachowych hałas.
Natomiast do 120km/h jest cicho, po dodaniu spojlerka nawet z okna dachowego jest cisza. Do tej prędkości z pewnością wystarczą 2.3, zresztą teraz kupując auto celowałbym w 2.3 150KM. Moc przydaje się w górach, stromych podjazdach, czy przyśpieszaniu(wyprzedzanie). W prędkości tej mocy z pewnością nie wykorzystuję, bo jest to mało przyjemne. W zeszłym roku sprawdzałem prędkość max, i przy wadze 3500 (ważony) rozpędził się do 175km/h licznikowe. |
_________________ Moja budowa... http://www.camperteam.pl/...pic.php?t=19441 |
|
|
|
|
|
CORONAVIRUS
Kombatant fan SAN ESCOBAR
Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Sie 2011 Piwa: 566/755 Skąd: z Rumi przez jedno i
|
Wysłany: 2015-12-28, 18:58
|
|
|
taka ciekawostka , że na takich starych modelach też się jeszcze cos nowego wyrabia
http://olx.pl/oferta/fiat...html#78ba0bb234
325781465_1_644x461_fiat-ducato-koniowoz-do-przewozu-zwierzat-dubel-kabina-sypialnia-pila.jpg
|
|
Plik ściągnięto 3748 raz(y) 88,97 KB |
|
|
|
|
|
toscaner
Kombatant vanlife na pełny etat www.toscaner.com
Twój sprzęt: ToscaVan - Black Panther
Nazwa załogi: Toscaner & VanElla
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Lis 2013 Piwa: 238/267 Skąd: Honolulu, Prypeć
|
|
|
|
|
jarko_66
weteran
Twój sprzęt: Ducato 3
Dołączył: 03 Sty 2013 Piwa: 42/27 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2015-12-28, 21:40
|
|
|
Koniowóz jeżeli był nie używany ostatecznie może być . Jeżeli służył do czego służył to nie zazdroszczę zapachów. |
|
|
|
|
CORONAVIRUS
Kombatant fan SAN ESCOBAR
Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Sie 2011 Piwa: 566/755 Skąd: z Rumi przez jedno i
|
Wysłany: 2015-12-28, 21:42
|
|
|
Chciałbym zobaczyć tego dubla z koniobudą i dwoma szkapami na jednej wadze powodzenia |
|
|
|
|
toscaner
Kombatant vanlife na pełny etat www.toscaner.com
Twój sprzęt: ToscaVan - Black Panther
Nazwa załogi: Toscaner & VanElla
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Lis 2013 Piwa: 238/267 Skąd: Honolulu, Prypeć
|
|
|
|
|
|