ford transit 2,5D |
Autor |
Wiadomość |
Jarobaro
trochę już popisał
Twój sprzęt: Fiat Ducato 2.5td HYMER
Nazwa załogi: Jarobaro
Dołączył: 13 Gru 2014 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-15, 20:20 ford transit 2,5D
|
|
|
Witam poszukuje infrmacji eksploatacyjnych na temat forda transita 2,5D na co zwrocic uwage przy zakupie takiego kampera oraz jak wyglada jego eksploatacja, za wszelkie info i opinie z gory dzieki i jak taki kamper na tym podwoziu i z tym silnkiem spisuje sie w jezdzie oraz w gorach |
|
|
|
|
krimar
Kombatant
Twój sprzęt: Euramobil 460 - Mitsubishi L300 - DAHAK
Nazwa załogi: Poszukiwacze Zagininej Dyszy
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Lip 2010 Piwa: 58/6
|
Wysłany: 2016-04-15, 20:26
|
|
|
na pompę wtryskową, ma być BOSCH, a nie inna |
_________________ Krawat dodaje szyku.
Tadeusz napisał/a: |
Jest tak jak mówi krimar. |
Brat napisał/a: | (...) mogę z pełnym przekonaniem potwierdzić, że rzeczywiście "jest tak, jak mówi krimar" ... |
|
|
|
|
|
zbyszekwoj
Kombatant
Twój sprzęt: Rapido 707F
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Kwi 2013 Piwa: 330/221 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-04-15, 20:26
|
|
|
Miałem takiego kampera 59KM.żadna góra mu nie straszna,chociaż prędkość spada przy najmniejszym wzniesieniu. Mimo że alkowa spalał poniżej 10l. W kabinie jednak głośno. |
|
|
|
|
chemik
weteran
Twój sprzęt: Ford zabudowa EuraMobil
Nazwa załogi: Ela i Wojtek
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lis 2014 Piwa: 115/19 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: 2016-04-15, 20:40
|
|
|
Witaj, posiadamy takowego już dwa lata, sprawuje się świetnie . Więcej napiszę jutra. To wg. mnie bardzo dobry i niezwodny sprzęt. |
_________________ Chemik |
|
|
|
|
Jarobaro
trochę już popisał
Twój sprzęt: Fiat Ducato 2.5td HYMER
Nazwa załogi: Jarobaro
Dołączył: 13 Gru 2014 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-16, 01:19
|
|
|
Chemik to czekam z niecierpliwością na Twoja opinie |
|
|
|
|
qdlaty_78
stary wyga
Twój sprzęt: Ford Beisl 94'
Nazwa załogi: Ekipa z BAZYLA
Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Lip 2013 Piwa: 19/22 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-04-16, 07:29
|
|
|
krimar napisał/a: | na pompę wtryskową, ma być BOSCH, a nie inna |
Wolnessaki miały chyba tylko boscha, a u turbione da się przerobić za 600 pln na boscha |
_________________
|
|
|
|
|
qdlaty_78
stary wyga
Twój sprzęt: Ford Beisl 94'
Nazwa załogi: Ekipa z BAZYLA
Pomógł: 3 razy Dołączył: 31 Lip 2013 Piwa: 19/22 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2016-04-16, 07:39
|
|
|
Ja ze swojego dziadka jestem zadowolony , zużycie paliwa przy prędkościach 80-90 około 9-9,5 litra. Części tanie, głośno w kabinie ale jak zainwestujesz w wyciszenie to robi się sympatycznie.
Zwrotniejszy niż Chrysler mojej żony. Śmigaliśmy po naszych i Słowackich górach i dawał radę. |
_________________
|
|
|
|
|
|
chemik
weteran
Twój sprzęt: Ford zabudowa EuraMobil
Nazwa załogi: Ela i Wojtek
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lis 2014 Piwa: 115/19 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: 2016-04-16, 09:52
|
|
|
silnik duży, nieobciążony, niewrażliwy na różne paliwo. Części tanie, łatwy do reperacji. Nasz ma 200000 km, chodzi na dotyk. 55 kW zapewnia nam prędkość na różnym 110 km, trochę hałasuje, ale wyciszony jest do przyjęcia. Bardzo dobry do jazdy po górach, duży silnik umożliwia hamowanie na długich i stromych zjazdach.
Brak elektroniki, skomplikowanych układów jak w nowych. Z silnika wychodzi kolektor, potem rura wydechowa i tłumniki - żadnych dopalaczy. Spalanie ( w poprzednim sezonie 0k. 10000 km) - do 10 l/ 100km ( alkowa). Nie jestem mechanikiem, ale miałem nbusa na takim samym silniku - przejechał już 800 000 km i dalej śmiga. Uważam to za bardzo dobry i niezawodny silnik - przejechaliśmy nim w ciągu 2 lat 22 000 km - zero problemów.
Samochód w podróży ma się nie psuć. |
_________________ Chemik |
|
|
|
|
Spax
Kombatant
Twój sprzęt: Fiat Ducato i Hobby 495
Nazwa załogi: Spax
Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2016 Piwa: 193/346 Skąd: Kolumna
|
Wysłany: 2016-04-16, 11:18
|
|
|
Poczytaj tu odnośnie spraw technicznych: http://forum.fordclubpols...splay.php?f=101
Problem z emisją spalin tzn.: nie dostaniesz do tego modelu plakietki środowiskowej. Więc jazda po niemieckich i niektórych włoskich "Umweltzonach" nie jest możliwa. W ekploatacji samochód bardzo tani. Jednak trzeba o niego dbać - jak o wszytkie inne rupcie Części zamienne, które są u mnie na stałe na pokładzie to: przewody paliwowe do pompy (te stalowe - lubią pękać). Pompa podciśnieniowa (na alternatorze) oraz elektrozawór odcinający paliwo do pompy (bosch). Ogólne problemy z rdzą do opanowania. Przed zakupem i tak sprawdzasz co i jak. Okolice tylnego zawieszenia to według mnie największy problem z rudą. Ja na swoim (rocznik 1989) wyśmigałem już około 350 tys. km a jak go od niemieckich dziadków kupowałem to miał 150 tyś. Ciśnienie na cylindrach 31 gdzie nominalnie to coś w granicach 33,4. To jest jak kolega chemik napisał silnik nie do zajechania jeśli się o niego odpowiednio dba. |
_________________ Moje miescówki w Grecji »»» https://bonvoyage-travel.eu/maps/
|
|
|
|
|
|
Jarobaro
trochę już popisał
Twój sprzęt: Fiat Ducato 2.5td HYMER
Nazwa załogi: Jarobaro
Dołączył: 13 Gru 2014 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-16, 18:02
|
|
|
A zwieszenie pneumatyczne z tylu to dobre i rozwiazanie w tym modelu oraz jak z jego trwałością? |
|
|
|
|
Spax
Kombatant
Twój sprzęt: Fiat Ducato i Hobby 495
Nazwa załogi: Spax
Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Mar 2016 Piwa: 193/346 Skąd: Kolumna
|
|
|
|
|
Jarobaro
trochę już popisał
Twój sprzęt: Fiat Ducato 2.5td HYMER
Nazwa załogi: Jarobaro
Dołączył: 13 Gru 2014 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-16, 21:09
|
|
|
dzieki za linka mam teraz duzo do poczytania |
|
|
|
|
wojtekjanus
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Transit 2,0 tdci
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Cze 2014 Piwa: 12/1
|
Wysłany: 2016-04-18, 13:42
|
|
|
Na Forum Forda funkcjonuje mocno już napęczniały wątek "Chcesz kupić Transita? Tu pytamy o auta z ogłoszeń" http://forum.fordclubpols...ead.php?t=85447
Choć znacząca większość postów dotyczy modeli po 2000 roku, to jednak również sporo jest informacji o modelu 2,5D.
Przy podejmowaniu decyzji o zakupie auta pomocny będzie także wątek http://forum.fordclubpols...ad.php?t=114723 |
_________________ Zgredzik |
|
|
|
|
salut
weteran
Twój sprzęt: Weinsberg Cara Loft 700 MEH
Nazwa załogi: SALUCIKI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Paź 2010 Piwa: 108/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-18, 14:51
|
|
|
Jak kupujesz w Warszawie to podjedź do dr Wasia a dowiesz się o samochodzie wszystkiego |
_________________ I don't need Google, my wife knows everything !!!
|
|
|
|
|
Jarobaro
trochę już popisał
Twój sprzęt: Fiat Ducato 2.5td HYMER
Nazwa załogi: Jarobaro
Dołączył: 13 Gru 2014 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-18, 20:17
|
|
|
no wlaśnie nie w warszawie, ale kaze informacje o eksploatacji takiego kamperka na fordzie z tym motorem są dla mnie na wagę złota |
|
|
|
|
|