Przesunięty przez: janusz 2009-10-05, 22:30 |
Podłączenie akumulatora. Pomocy?? |
Autor |
Wiadomość |
gustek020
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Mitsubischi L300 "Hymer"
Nazwa załogi: Kobyłka
|
Wysłany: 2008-08-16, 18:53 Podłączenie akumulatora. Pomocy??
|
|
|
WITAM
Zakupiłem kampera Mitsubishi L300 1983 (mam go ze 3 miesiace) i powoli zaczynam sie wgryzac. Od początku na "budzie" nie miałem akumulatora, niedawno sobie sprawłem i w związku z tym mam pytanie... Po podłączeniu klemy do + (takiej do której są przyczepione 2 kabelki , z tego co sie zdazylem zorientowac to taka kleme podpina sie do +) i drugiej do - oswietlenie zaczyna swiecic. Niby jest wszystko ok, ale jak zmienie kolejność podlaczennia tj. kleme z dwoma kabelkami podlacze do - a ta druga do + to tez swieci?????
Wydaje mi sie ze nie powinnoa tak byc... bardzo prosze o porade jak to podlaczyc. Obawiam sie ze jak zle podlacze i alternator zacznie ladowac to moge zepsuc akumulator.. Jestem w tych sprawach zielony
Z gory dziekuje za odpowiedz
Pozdrawiam
D.R. |
|
|
|
 |
wbobowski
Kombatant moder

Twój sprzęt: Dethleffs Globetrotter I-645 DB Ducato 2,5TDI
Nazwa załogi: Bobosie
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Lut 2008 Piwa: 354/135 Skąd: Lublin - Dąbrowica
|
Wysłany: 2008-08-17, 12:46 Re: Podłączenie akumulatora. Pomocy??
|
|
|
gustek020 napisał/a: | ... Jestem w tych sprawach zielony... |
Są tu koledzy, którzy są fachowcami w tej branży. Jak zauważą Twoje pytanie to może otrzymasz cenne uwagi. Ale ja na podstawie koloru z Twojego cytatu radziłbym Ci udać się jednak do elektromechanika i najlepiej takiego, który zna kampery.
Powodzenia |
_________________ Włodek i Ela
Nasze kamperki
 |
|
|
|
 |
janusz
Kombatant Szeryf

Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Sty 2007 Piwa: 420/147 Skąd: Pajęczno, łódzkie
|
Wysłany: 2008-08-17, 13:33
|
|
|