|
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
Kupujemy kampera - Proszę o pomoc w zakupie Hymera
sebacze - 2011-07-12, 13:33 Temat postu: Proszę o pomoc w zakupie Hymera Witam serdecznie. Z tego względu że dopiero chce rozpocząć przygode z carawaningiem jestem całkowitym laikiem. Mam zamiar zakupić hymerka na bazie mercedesa do 80r.
Np. cos takiego
http://otomoto.pl/mercede...c-T2359809.html
lub
http://suchen.mobile.de/f...de&pageNumber=7
Moze ktoś z furomowiczów oglądał tego z allegro i moze cos wiecej na jego temat powiedzieć??
Pozdrawiam
airgaston - 2011-07-12, 16:44
Witaj.
Pierwszy jest w stanie do roboty ale ma ta zaletę że jest na bazie Mercedesa kaczki mój np na 308 i cześci w bród i na pewno DMC to 3200kg. Drugi jest na bazie ciężarówki 508 waży dobrze ponad 4T tak że prawo jazdy C ViaTOLL i parę innych utrudnień. Ja bym polecał Ci 1.
Może ktoś z Hanysów mógłby podskoczyć i obejrzeć. Ta zabudowa jest niezwykle trwała bo ma stalowy szkielet. Wart jest tych pieniędzy aczkolwiek na foto widzę parę braków. Np mocowania lusterek, tylnych lamp, trochę wnętrza. Nie wiem skąd jesteś więc trudno Ci poradzić na co zwrócić uwagę.
sebacze - 2011-07-12, 17:02
Dzieki!
No to już jestem madrzejszy. Musze szukać czegoś lżejszego
Gadałem z gościem i sporo jest do roboty w środku nie ma materacy i ogólnie kosmetyka.
Tak na marginesie czy kupując starego kampera musze wymieniać materace czy sa jakies pralnie takich rzeczy??
Jestem z Pomorskiego
MILUŚ - 2011-07-12, 18:03
airgaston napisał/a: | ....................
Może ktoś z Hanysów mógłby podskoczyć i obejrzeć................ |
Kędzierzyn leży na Opolszczyźnie ............ a Hanysy mieszkają na Ślunsku
artanek - 2011-07-12, 19:03
Oj Milus ,Milus ! Górny Slunsk składa sie z dużej częsci Opolszczyzny .Kędzierzyn zawsze do niego należał .Stolicą Górnego ŚLUNSKA nawet było Opole .To politycy rozbili Górny Ślunsk i wyszło z tego gów...no .
airgaston - 2011-07-14, 09:27
Miluś moje korzenie są z Zawiercia