|
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
Nadwozia kempingowe i zabudowy - Gwarancja z ModernHome i niesprawny regulator Tracer 2210RN
toscaner - 2017-02-07, 15:28 Temat postu: Gwarancja z ModernHome i niesprawny regulator Tracer 2210RN Dzwoniłem do firmy w sprawie regulatora, który jest na gwarancji, ale nikt nie odbiera tam chyba telefonów. Albo miałem pecha.
Numery tel na które próbowałem się dodzwonić to:
29 764 56 28
0 801 00 30 26
796 20 17 20
Zna ktoś jakiś inny, pod którym można się skontaktować?
Wiem, można mailem, ale chciałem porozmawiać z człowiekiem.
Więcej o problemie z regulatorem Tracer w moim temacie:
http://www.camperteam.pl/...p=629868#629868
toscaner - 2017-02-07, 17:43
Niestety nadal:
"Przepraszamy, wybrany numer w tej chwili nie odpowiada"
Rowerek - 2017-02-07, 18:11
ten pierwszy jest dobry wczoraj zamawiałem zestaw tel 29 7645628
bwie - 2017-02-07, 18:11
http://www.modernhome.pl/contact-pol.html
Jak chcesz pogadać a telefonów nie odbierają to są podane namiary na skype
Skype: Obsługa zamówień
Skype: Obsługa zamówień
Skype: Pomoc techniczna
BTW ten adres w Ostrołęce ul. 11 listopada 5A mieści kilka firm, zadzwoń do którejś z nich i spytaj czy ten sklep jeszcze istnieje
https://www.google.pl/#q=...%82%C4%99ka+tel
Budynek nie wygląda na taki żeby sąsiedzi nie zauważyli likwidacji sklepu
https://www.google.pl/map...!8i6656!6m1!1e1
Pozdr.
ps. Tu jeszcze jakiś namiar
Modern HST M.P.Prytulak Sp.j.
ul. 11 Listopada 5a
07-410 Ostrołęka
woj. mazowieckie
tel. (29) 764 56 28
tel. (29) 760 02 33
Rowerek - 2017-02-07, 18:17
firma istnieje pod tym samym adresem
toscaner - 2017-02-07, 18:19
No to będę jeszcze dzwonił jutro, bo dziś w Polsce już po 18-ej.
Dzięki za info z telefonem
Skype nie mam od dawna. Tylko Whatsup i Hangouts. Oni tego chyba nie mają
Bronek - 2017-02-07, 18:32
Ja jak u nich kupowałem, to mailowo kontakt był bardzo dobry, na wszelkie pytania odpowiedzieli oraz udzielili i rad itp.
toscaner - 2017-02-07, 20:37
Jutro się muszę do nich dobić, bo pewnie i tak wszystko z wysyłaniem w obie strony zajmie z miesiąc. Akurat będzie na marzec, gdy słoneczko zacznie lepiej ładować.
Jeszcze tylko dokupić ze 140W coby było 400W na dachu i można albo rybki albo akwarium
Mateusz_mh - 2017-02-16, 15:31
Cześć toscaner, możesz się kontaktować bezpośrednio do mnie na 531-449-702, a najlepiej napisz do nas mail na sale@modernhome.pl
ps. dalej istniejemy
marek s - 2017-02-16, 19:46
Kupowałem tam 2 razy solary i z kontaktem nie było problemu raczej bardzo konkretna obsługa no chyba że coś za działało na nie korzyść
MAWI - 2017-02-16, 20:05
Tez ma to ustrojstwo ,ale przez niedbalstwo od jekigoś czasu nie używam
toscaner - 2017-02-17, 14:03
Udało mi się dodzwonić
I już wszystko ustalone. Teraz czekam na zamówiony tani regulator PWM z Ebay, podmieniam na czas wysyłki do Polski, coby mieć tymczasowo jakikolwiek regulator i czekam.
toscaner - 2017-07-19, 12:05
Perypetii z Modernhome ciąg dalszy.
Jako, że kupiłem drugi regulator, to mogłem uszkodzony (padł końcem zeszłego roku) odesłać do Polski i odesłałem do Grzegorza. Do niego wcześniej wysłałem wyświetlacz myśląc, że to jego wina. Czyli wszystko do wymiany pójdzie razem.
Odesłałem w kwietniu. Końcem lipca Grzesiek miał być w Szkocji, więc idealnie gdyby zabrał mi nowy zestaw regulator + wyświetlacz.
Niestety w firmie nie mieli na stanie, bo trzeba czekać 3 tyg.
To rozmowa z czerwca. Czyli zwrot pieniędzy na podane konto. Taką propozycję otrzymałem od MH.
Ja konta polskiego nie mam, więc poprosiłem Grzegorza i zapytałem czy mogą pieniądze odesłać na jego. OK.
26 czerwca podałem wszystkie dane w mailu wysłanym do Modernhome i nadal cisza. Kilkukrotne dzwonienie i też za każdym razem "sprawdzę". To nie jest tak, że mogę sobie dzwonić codziennie. Muszę być w zasięgu. I skoro z kimś coś ustalam, tym bardziej jeśli sam proponuje, to zakładam, że rozmawiam z dorosłymi ludźmi, którzy robią tak jak mówią.
Czyli jak dotąd ani regulatora, ani pieniędzy.
Dziś Grzegorz zadzwonił już w moim imieniu, bo mu działa polski numer, a mi nie.
Znów usłyszał "sprawdzę"
Zobaczymy...
toscaner - 2017-07-28, 13:22
Trochę to trwało, ale finalnie temat zakończony. Kasa odesłana.
Czyli gdyby nie czas, to pozytywnie. Ogólnie kontakt dobry, chociaż trzeba było kilka razy dzwonić i się przypominać, ale liczy się finał.
Można powiedzieć, że temat zamknięty.
cichy - 2017-07-31, 06:56
Trochę nie rozumiem, kontakt z firmą był słaby ale jednak dobry
Towar odesłany w kwietniu, kasa miała być odesłana w czerwcu, odesłali w lipcu.
Co w tym wszystkim dobrego?
Bronek - 2017-07-31, 07:04
Właśnie Polak nawet na "wychodźtwie" różni się od europejczyka..
Tacy dziwni jesteśmy
Dlatego m. in. nie nadajemy się do UE. I w tym aspekcie nie spełniamy standardów.
toscaner - 2017-07-31, 17:04
Kontakt z osobą z MH , która podała w temacie numer telefonu do siebie był dobry. Zły był na firmowe z internetów, bo nie dodzwoniłem się przez ileś tam czasu.
Kasa na koncie, więc pozytywnie. Trochę się wlecze w porównaniu z zachodami, ale mi dzieci nie płaczą i kasy na michę nie brakuje, więc mi ten miesiąc czy nawet 3 nie przeszkadzało poczekać.
Firma duża, mają osobne działy, to księgowość, to to i tamto, może dlatego to trwa tyle. Nie wiem.
Finał jest ważny. Gdyby firma się wypięła i wciskała kity, że to ja zepsułem, to bym inaczej pisał. W tym przypadku odzyskałem całe 100% pieniędzy z dnia zakupu czyli lipca 2015. To dlaczego mam narzekać i źle pisać o firmie?
|
|