Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Nadwozia kempingowe i zabudowy - Gwarancja z ModernHome i niesprawny regulator Tracer 2210RN

toscaner - 2017-02-07, 15:28
Temat postu: Gwarancja z ModernHome i niesprawny regulator Tracer 2210RN
Dzwoniłem do firmy w sprawie regulatora, który jest na gwarancji, ale nikt nie odbiera tam chyba telefonów. Albo miałem pecha.

Numery tel na które próbowałem się dodzwonić to:
29 764 56 28
0 801 00 30 26
796 20 17 20

Zna ktoś jakiś inny, pod którym można się skontaktować?
Wiem, można mailem, ale chciałem porozmawiać z człowiekiem.

Więcej o problemie z regulatorem Tracer w moim temacie:
http://www.camperteam.pl/...p=629868#629868

toscaner - 2017-02-07, 17:43

Niestety nadal:
"Przepraszamy, wybrany numer w tej chwili nie odpowiada"

Rowerek - 2017-02-07, 18:11

ten pierwszy jest dobry wczoraj zamawiałem zestaw tel 29 7645628
bwie - 2017-02-07, 18:11

http://www.modernhome.pl/contact-pol.html
Jak chcesz pogadać a telefonów nie odbierają to są podane namiary na skype
Skype: Obsługa zamówień
Skype: Obsługa zamówień
Skype: Pomoc techniczna


BTW ten adres w Ostrołęce ul. 11 listopada 5A mieści kilka firm, zadzwoń do którejś z nich i spytaj czy ten sklep jeszcze istnieje 8-)

https://www.google.pl/#q=...%82%C4%99ka+tel

Budynek nie wygląda na taki żeby sąsiedzi nie zauważyli likwidacji sklepu 8-)

https://www.google.pl/map...!8i6656!6m1!1e1

Pozdr.

ps. Tu jeszcze jakiś namiar

Modern HST M.P.Prytulak Sp.j.
ul. 11 Listopada 5a
07-410 Ostrołęka
woj. mazowieckie
tel. (29) 764 56 28
tel. (29) 760 02 33

Rowerek - 2017-02-07, 18:17

firma istnieje pod tym samym adresem
toscaner - 2017-02-07, 18:19

No to będę jeszcze dzwonił jutro, bo dziś w Polsce już po 18-ej.
Dzięki za info z telefonem :ok
Skype nie mam od dawna. Tylko Whatsup i Hangouts. Oni tego chyba nie mają

Bronek - 2017-02-07, 18:32

Ja jak u nich kupowałem, to mailowo kontakt był bardzo dobry, na wszelkie pytania odpowiedzieli oraz udzielili i rad itp.
toscaner - 2017-02-07, 20:37

Jutro się muszę do nich dobić, bo pewnie i tak wszystko z wysyłaniem w obie strony zajmie z miesiąc. Akurat będzie na marzec, gdy słoneczko zacznie lepiej ładować.
Jeszcze tylko dokupić ze 140W coby było 400W na dachu i można albo rybki albo akwarium :ok

Mateusz_mh - 2017-02-16, 15:31

Cześć toscaner, możesz się kontaktować bezpośrednio do mnie na 531-449-702, a najlepiej napisz do nas mail na sale@modernhome.pl 8-)
ps. dalej istniejemy :lol:

marek s - 2017-02-16, 19:46

Kupowałem tam 2 razy solary i z kontaktem nie było problemu raczej bardzo konkretna obsługa no chyba że coś za działało na nie korzyść
MAWI - 2017-02-16, 20:05

Tez ma to ustrojstwo ,ale przez niedbalstwo od jekigoś czasu nie używam :-/
toscaner - 2017-02-17, 14:03

Udało mi się dodzwonić :ok
I już wszystko ustalone. Teraz czekam na zamówiony tani regulator PWM z Ebay, podmieniam na czas wysyłki do Polski, coby mieć tymczasowo jakikolwiek regulator i czekam. :wyszczerzony:

toscaner - 2017-07-19, 12:05

Perypetii z Modernhome ciąg dalszy.

Jako, że kupiłem drugi regulator, to mogłem uszkodzony (padł końcem zeszłego roku) odesłać do Polski i odesłałem do Grzegorza. Do niego wcześniej wysłałem wyświetlacz myśląc, że to jego wina. Czyli wszystko do wymiany pójdzie razem.
Odesłałem w kwietniu. Końcem lipca Grzesiek miał być w Szkocji, więc idealnie gdyby zabrał mi nowy zestaw regulator + wyświetlacz.
Niestety w firmie nie mieli na stanie, bo trzeba czekać 3 tyg.
To rozmowa z czerwca. Czyli zwrot pieniędzy na podane konto. Taką propozycję otrzymałem od MH.
Ja konta polskiego nie mam, więc poprosiłem Grzegorza i zapytałem czy mogą pieniądze odesłać na jego. OK.
26 czerwca podałem wszystkie dane w mailu wysłanym do Modernhome i nadal cisza. Kilkukrotne dzwonienie i też za każdym razem "sprawdzę". To nie jest tak, że mogę sobie dzwonić codziennie. Muszę być w zasięgu. I skoro z kimś coś ustalam, tym bardziej jeśli sam proponuje, to zakładam, że rozmawiam z dorosłymi ludźmi, którzy robią tak jak mówią.
Czyli jak dotąd ani regulatora, ani pieniędzy.
Dziś Grzegorz zadzwonił już w moim imieniu, bo mu działa polski numer, a mi nie.
Znów usłyszał "sprawdzę"

Zobaczymy...

toscaner - 2017-07-28, 13:22

Trochę to trwało, ale finalnie temat zakończony. Kasa odesłana.
Czyli gdyby nie czas, to pozytywnie. Ogólnie kontakt dobry, chociaż trzeba było kilka razy dzwonić i się przypominać, ale liczy się finał.

Można powiedzieć, że temat zamknięty. :ok

cichy - 2017-07-31, 06:56

Trochę nie rozumiem, kontakt z firmą był słaby ale jednak dobry
Towar odesłany w kwietniu, kasa miała być odesłana w czerwcu, odesłali w lipcu.

Co w tym wszystkim dobrego? :ok

Bronek - 2017-07-31, 07:04

Właśnie Polak nawet na "wychodźtwie" różni się od europejczyka..

Tacy dziwni jesteśmy :lol:

Dlatego m. in. nie nadajemy się do UE. I w tym aspekcie nie spełniamy standardów. :mrgreen:

toscaner - 2017-07-31, 17:04

Kontakt z osobą z MH , która podała w temacie numer telefonu do siebie był dobry. Zły był na firmowe z internetów, bo nie dodzwoniłem się przez ileś tam czasu.
Kasa na koncie, więc pozytywnie. Trochę się wlecze w porównaniu z zachodami, ale mi dzieci nie płaczą i kasy na michę nie brakuje, więc mi ten miesiąc czy nawet 3 nie przeszkadzało poczekać.

Firma duża, mają osobne działy, to księgowość, to to i tamto, może dlatego to trwa tyle. Nie wiem. :niewiem: :ok

Finał jest ważny. Gdyby firma się wypięła i wciskała kity, że to ja zepsułem, to bym inaczej pisał. W tym przypadku odzyskałem całe 100% pieniędzy z dnia zakupu czyli lipca 2015. To dlaczego mam narzekać i źle pisać o firmie? :bigok


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group