| |
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
Nadwozia kempingowe i zabudowy - obsługa urządzeń kampera
machony - 2017-04-20, 21:51 Temat postu: obsługa urządzeń kampera do czego służy okrągłe gniazdko,po prawej? i jeszcze jedno pytanie,jak uruchomić grzanie wody na panelu sterowania,co trzeba zrobić by uruchomić funkcje grzania wody na obecną chwile umiem uruchomić ogrzewanie kampera(działa),sorry za naiwne pytanie,ale jestem zielony na chwile obecną pzdr.
kimtop - 2017-04-20, 23:30
Ad.1 Jest to gniazdko samochodowe 12 V.
Ad.2 Zalej bojler wodą,przesuń ten czerwony pstryczek do dołu i ustaw pokrętłem temperaturę wody.
TomekM - 2017-04-20, 23:31
To gniazdko po prawej to 12v ale standard u nas mało znany. Miałem kiedyś ok. 25 lat temu telewizor (ek) turystyczny z taką wtyczką.
Dziabong - 2017-04-21, 07:24
Cały czas są dostępne wtyczki z adapterem pasują do obu standardów gniazdek. Na wtyczce mały czerwony zdejmowany plastykowy dynks.
MAWI - 2017-04-21, 07:40
Ale to otwarte ,to przecież 230 v. A wtyczkę do drugiego (12V) kupisz w każdym sklepie motoryzacyjnym.
Bronek - 2017-04-21, 07:49
Ot dla... Jasności
Uniwersalne i dedykowane
Bogusław i Ewa - 2017-04-21, 07:58
Przy uruchamianiu bojlera trzeba pamiętać o zdjęciu pokrywki na zewnątrz zabudowy(o ile taka jest jest).Z założoną pokrywką nie odpali.
machony - 2017-04-21, 08:10
Serdeczne dzięki za informacje,jeszcze dzisiaj sprawdze jak to będzie działać.Aż przedziwne się wydaje by bojler zadziałał bez potrzeby uruchamiania iskrownika.Natomiast gniazdko 12 v o tak nietypowym kształcie do czego można wykorzystać ? co podłączyć? pzdr.informatorów,aha jeszcze pewnie będe potrzbował podpowiedzi!!!Licze na Was !!!!!!!!!
mrsulki - 2017-04-21, 08:33
Do gniazda 12V jak sama nazwa wskazuje podłączamy odbiorniki zasilane tym że napięciem z dbałością oczywiście by nie przekroczyć prądu na jaki przewidziane jest owo przyłącze.
lwojtek - 2017-04-21, 08:38
http://www.sklep.milecki....?sort=4a&page=1