Przesunięty przez: janusz 2009-10-05, 22:31 |
Alternator |
Autor |
Wiadomość |
tycek [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-19, 02:00 Alternator
|
|
|
Witam
Mam pytanko do fachowcow :: Ile mocy wytwarza moj alternator w Ducato z 1991 roku.
poz
Tycek |
|
|
|
 |
janusz
Kombatant Szeryf

Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Sty 2007 Piwa: 420/147 Skąd: Pajęczno, łódzkie
|
Wysłany: 2007-09-19, 08:03
|
|
|
Jeżeli jest standardowy to 55 A x 12V = około 650 -700 Wat. |
_________________ Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy! |
|
|
|
 |
sasquatch
weteran CamperPark.pl

Twój sprzęt: Riva Mobil City540 Ducato 1,9td
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Lut 2007 Piwa: 5/1 Skąd: Przedzeń
|
Wysłany: 2007-09-19, 09:44
|
|
|
Januszu - na pewno jesteś większym fachowcem w tej dziedzinie niz ja. Podejrzewam jednak że "standardowy" dotyczy "dostawczka" i "standardowo" w kamperach jest montowany 90Amperowy alternator - właśnie ze wzgledy na obecnośc fabrycznie dwóch akumulatorów. U mnie w transit'cie właśnie tak jest - sprawdzałeś już w swoim nowym? Jaki jest duży? |
_________________ "Jeśli chcesz - szukasz sposobów. Jeśli nie chcesz - szukasz powodów"
www.CamperPark.pl
 |
|
|
|
 |
janusz
Kombatant Szeryf

Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Sty 2007 Piwa: 420/147 Skąd: Pajęczno, łódzkie
|
Wysłany: 2007-09-19, 09:53
|
|
|
Możesz nawet mieć rację. A w moim fordzie nie widać nalepki ani napisu na alternatorze i nie miałem bardzo czasu go obczaić narazie dostosowuję auto do moich doswiadczeń kamperowych. |
_________________ Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy! |
|
|
|
 |
eler1
Kombatant

Twój sprzęt: kamper
Nazwa załogi: elerki
Pomógł: 12 razy Dołączył: 15 Sty 2007 Piwa: 52/129 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2007-09-19, 10:13
|
|
|
sasquatch napisał/a: | w kamperach jest montowany 90Amperowy alternator - | u mnie w fiacie jest 80A a jak by była klimatyzacja fabryczna to dają 120A |
_________________ Pierwsza MAŁA KARAWANA na CT
Życie jest jak pudełko czekoladek nigdy nie wiadomo na co się trafi.
 |
|
|
|
 |
tycek [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-19, 10:48
|
|
|
Kurcze to wszystko za malo......od jakich aut pasuja inne i ile maja mocy ?
poz
Tycek |
|
|
|
 |
janusz
Kombatant Szeryf

Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Sty 2007 Piwa: 420/147 Skąd: Pajęczno, łódzkie
|
Wysłany: 2007-09-19, 11:36
|
|
|
Ja w poprzednim moim dukacie miałem 120A od Opla podobno Zafiry. Pasował bez przeróbek Dukacz 2,5 TD 93 |
_________________ Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy! |
|
|
|
 |
tycek [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-19, 22:23
|
|
|
No tak,ale moj Dukacz to 91 rok i pasek klinowy jest z tych waskich jak w maluchu,dla tego mysle,ze jak juz to bedzie pasowac od jakiegos starego DKW.
Tycek |
|
|
|
 |
janusz
Kombatant Szeryf

Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Sty 2007 Piwa: 420/147 Skąd: Pajęczno, łódzkie
|
Wysłany: 2007-09-19, 22:43
|
|
|
U mnie też był taki paseczek jak akumulatory były rozładowane i dałem więcej gazu to dym szedł z paska. |
_________________ Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy! |
Ostatnio zmieniony przez janusz 2007-10-27, 19:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
STRUSIEC
trochę już popisał Strusiec

Twój sprzęt: KARMAN GIPSY VW T4
Dołączył: 09 Cze 2007 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Rzeszów Kraczkowa
|
Wysłany: 2007-10-27, 19:04
|
|
|
U mnie w T4 z 1991 fabrycznie powinien być 65A, poprzedni właściciel założył 90A. Obecnie po mojej interwencji jest 150A od Mercedesa, przeróbek niewiele, sezon zamknąłem i nic się nie działo. |
|
|
|
 |
jelo71
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Duży, ciężki i kochany
Dołączył: 10 Lut 2007 Piwa: 3/6 Skąd: tuż obok Krakowa
|
Wysłany: 2007-11-14, 00:50 za słaby alternator w j5
|
|
|
Witam
prośba do Kolegów poganiaczy J5 z silnikiem 2500 D, TD.
Czy udało się komuś znaleźć alternator do tych silników większy od fabrycznego. Zamontowałem klimę i mam kłopot. Moja prądnica daje przy 14V tylko 60 A, mało to jest.
jelo |
|
|
|
 |
sławek w.
stary wyga

Twój sprzęt: Fiat Ducato III
Nazwa załogi: Sławek W
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Sty 2010 Piwa: 10/1 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-12-06, 23:57
|
|
|
janusz napisał/a: | Ja w poprzednim moim dukacie miałem 120A od Opla podobno Zafiry. Pasował bez przeróbek Dukacz 2,5 TD 93 |
Czy przekładając alternator od Zafiry (sprawdzałem w katalogu - będzie pasował) zmieniałeś koła pasowe? - bo na pojedynczym pasku zbyt długo nie pochodzi. W Ducatach są koła (wał, alternator, pompa) na pasek pojedynczy bez napinacza. W większych alternatorach są koła wielorowkowe często ze sprzęgłem. Można też dotoczyć koła podwójne (na dwa paski dotychczasowe). Rozważam na razie możliwość przekładki. Jak Ty to rozwiązałeś? |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|