| Kto ma  Campera "Mitsubishi L-300 "  ? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | dziadek   początkujący forumowicz
 
  
 Twój sprzęt: Mitsubishi B1.6 L-300 1986 HymerCamp
 Dołączył: 26 Maj 2009
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-07-06, 15:18   Kto ma  Campera "Mitsubishi L-300 "  ? |   
 |  
               | 
 |  
               | WIELKA prośba szukam kogoś kto ma takiego kamperka chciałbym o kilka rzeczy zapytać bo kupiłem go kilka dni temu. 
 Jakby ktoś miał czas aby chwile porozmawiać byłbym b. wdzięczny .
 S p r a w a p i l n a  bo wyjeżdzam we środę na urlop
 
 Proszę o info na Email:  i7i@op.pl
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | roger   Kombatant
 
  
 Twój sprzęt: TABBERT FFB Classic 570
 Nazwa załogi: ROGER-y
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 19 Sty 2009
 Piwa: 42/38
 Skąd: W-wa & Lubuskie
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | Andi466   doświadczony pisarz
 
 Twój sprzęt: Mitsubishi L 300 Eura mobil 470
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 24 Wrz 2008
 Otrzymał 2 piw(a)
 Skąd: Szczecinek
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-07-06, 22:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja mam takiego kamperka .Pytaj w miarę możliwości odpowiem na pytania. |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | czupur   początkujący forumowicz
 
 Twój sprzęt: Mitsubishi L300
 Nazwa załogi: Rodzinka
 Dołączył: 12 Sie 2009
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2009-08-15, 12:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | dziadek,  Witam kolegę, ja też niedawno zakupiłem L300, jeszcze wszystkiego nie rozgryzłem, ciekawe czy mamy podobne ustawienie? Ja jestem z okolic Koła, dawne konińskie, może wymienimy się wiadomościami? Pozdrawiam Tomek |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | dziadek   początkujący forumowicz
 
  
 Twój sprzęt: Mitsubishi B1.6 L-300 1986 HymerCamp
 Dołączył: 26 Maj 2009
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-07-19, 04:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | L300  kamper 1986 rok benzyna 1.6 
 Wymieniałem uszczelke głowicy i uszczelniacze zaworów.
 Po tym remoncie BARDZO mocno wzrosło spalanie ~~ 12.5-13.0 l/100 - w ubieglym roku na Węgry na tej samej trasie spalał 9.4 - 9.6 l/100
 
 Co mogło sie stać ??? gdzie szukać przyczyny ? dodam że NIC poza uszczelka nie było robione.
 
 Mam podejrzenie na automatyczne ssanie , może jest włączone NONSTOP np. na 50% ...ale jak to sprawdzić ?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | gino   Kombatant
 
  
 Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
 Nazwa załogi: Gino
 Pomógł: 36 razy
 Dołączył: 29 Mar 2008
 Piwa: 639/978
 Skąd: ta Radość
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-07-19, 05:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | na poczatek zdejmij filtr powietrza z gaznika..sprawdz czy przepsustnica ssania, jest w pozycji ''zamknietej'' ...czyli, czy zamyka cala srednice gardzieli.. pozniej nagrzej autko,i sprawdz czy klapka od ssania, jest calkowicie pionowo..czy moze lekko uchylona...
 przy dobrym/prawidlowym otwraciu ssania..powinna byc calkowicie PIONOWA..
 
 jesli nie bedzie..zobacz, czy da sie nia ruszac..i recznie ustaw ja pionowo..
 
 gdy, bedzie chodzic, po jednej ze stron ''osi'' tej klapki, powinna byc regulacja polozenia przepustnicy ssania...
 
 nie mam L300 nie wiem czy masz ssanie elektryczne..wodne czy...reczne..
 ale..sprawdzxa sie w kazdym tak samo..
   |  
				| _________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
 a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
 #CamperMajstry
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | Andi466   doświadczony pisarz
 
 Twój sprzęt: Mitsubishi L 300 Eura mobil 470
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 24 Wrz 2008
 Otrzymał 2 piw(a)
 Skąd: Szczecinek
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-07-20, 18:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sprawdziłbym też czy hamulce nie blokują .Przy włączonej przepustnicy ssania są podwyższone obroty. |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | dziadek   początkujący forumowicz
 
  
 Twój sprzęt: Mitsubishi B1.6 L-300 1986 HymerCamp
 Dołączył: 26 Maj 2009
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-08-26, 17:17 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wracam do problemu   
 Przepustnica OK zamyka się szczelnie bez zacięć i otwiera równo w pionie {działa na zasadzie nagrzania bimetalu]
 
 hamulce ok
 
 Byłem na badaniu spalin i wyniki parametrów są lepiej niz dobre
 
 Byłem na Węgrzech i spalił 12.10  trasa razem ok 850 km
 A jak pisałe wcześniej palił poniżej 10 l/100 [ na tej samej trasie]
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | gino   Kombatant
 
  
 Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
 Nazwa załogi: Gino
 Pomógł: 36 razy
 Dołączył: 29 Mar 2008
 Piwa: 639/978
 Skąd: ta Radość
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-08-26, 17:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | moim zdanie przy sliniczku 1.6 i ALKOWIE 12/100 to i tak niezly wynik... |  
				| _________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
 a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
 #CamperMajstry
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | dziadek   początkujący forumowicz
 
  
 Twój sprzęt: Mitsubishi B1.6 L-300 1986 HymerCamp
 Dołączył: 26 Maj 2009
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-08-26, 17:37 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | gino napisał/a: |  	  | moim zdanie przy sliniczku 1.6 i ALKOWIE 12/100 to i tak niezly wynik... | 
 
 heh.....może tak ........ale szukam przyczyny wzrtostu o ponad 2 l/100
     |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | gino   Kombatant
 
  
 Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
 Nazwa załogi: Gino
 Pomógł: 36 razy
 Dołączył: 29 Mar 2008
 Piwa: 639/978
 Skąd: ta Radość
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-08-26, 18:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | a nie zmieniales opon na mniejsze? moze jezdzisz szybciej niz wczesniej..wzrost zuzycia paliwa przy roznicy nawet 5-10km/h jest bardzo duzy..
 |  
				| _________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
 a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
 #CamperMajstry
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | jury   zaawansowany
 
  
 Twój sprzęt: N-126 za Lancia Ypsilon
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 20 Lis 2009
 Piwa: 3/2
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2010-08-26, 19:21 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | dziadek napisał/a: |  	  |  	  | gino napisał/a: |  	  | moim zdanie przy sliniczku 1.6 i ALKOWIE 12/100 to i tak niezly wynik... | 
 
 heh.....może tak ........ale szukam przyczyny wzrtostu o ponad 2 l/100
     | 
 
 Zaznaczam że jest to głosne gdybanie ale czy podczas składania silnika po remoncie nie zostały założone nowe uszczelki na kolektorze wydechowym, może otwór usczelki jest mniejszy niź otwór kolektora co powoduje nieznaczny spadek mocy i przez co naciskasz mocniej na pedał gazu i ci więcej pali.
 
 Nie jestem mechanikiem ale w modości miałem podobny przypadek w maluchu. Wtedy jeszcze starałem sie wszystko robić sam , dziś mi się nie chce.
 
 Po wymianie uszczelki pod głowicą wymieniłem uszczelki pod kolektorem tylko że założyłem od 600 a miałem 650 , samochodzik zaczął mi słabo jechać, spalanie drastycznie skoczyło do góry więc pojechałem ogłupiały do warsztatu a tam doszli do tego że mam nie takie jak trzeba uszczelki.
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      |  |