Mitsubishi L300 - spalanie. |
Autor |
Wiadomość |
unicron
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Ford Transit 2.5 TD - zabudowa Challenger
Dołączył: 26 Mar 2010 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-10-04, 13:20 Mitsubishi L300 - spalanie.
|
|
|
Witam,
jestem szczęśliwym posiadaczem Miśka, którego zakupiłem od Garbatejmilki.
Chciałbym się dowiedzieć ile palą Wasze Miśki.
Mi wyszło tak:
- Spokojna jazda (w trasie 80-90km/100), bez pasażerów i dodatkowych rzeczy 9l/100km.
- Spokojna jazda 4 osoby + dodatkowe rzeczy 11-12 l/100km.
Jakie są wsze doświadczenia? Jaka prędkość w trasie jest dla miśka najlepsza?
Pozdrawiam serdecznie,
Unicron. |
|
|
|
 |
gino
Kombatant

Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2010-10-04, 13:46
|
|
|
przy naszych ''alkowowych'' kamperkach w spalaniu ma duze znaczenie czy jedziesz z.....wiatrem czy, pod wiatr.. |
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
 |
pirat666
weteran

Twój sprzęt: Ducato 1.9D Dethleffs
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Kwi 2009 Piwa: 9/17 Skąd: Warszawa-Wesoła
|
Wysłany: 2010-10-04, 14:06
|
|
|
unicron napisał/a: | Mi wyszło tak:
- Spokojna jazda (w trasie 80-90km/100), bez pasażerów i dodatkowych rzeczy 9l/100km.
- Spokojna jazda 4 osoby + dodatkowe rzeczy 11-12 l/100km. |
80-100 km/h to nie jest spokojna jazda kamperkiem he he
jak będziesz jechał 60-70 km/h to będzie spokojna i ekonomiczna jazda i zejdziesz poniżej 9l/100km bez większych problemów
i oczywiście to o czym wspomniał Gino jak pod wiaterek a chcesz z tą samą prędkością to też łyknie ze 2 l więcej |
_________________  |
|
|
|
 |
unicron
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Ford Transit 2.5 TD - zabudowa Challenger
Dołączył: 26 Mar 2010 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-10-04, 14:09
|
|
|
pirat666 napisał/a: | [
80-100 km/h to nie jest spokojna jazda kamperkiem he he
jak będziesz jechał 60-70 km/h to będzie spokojna i ekonomiczna jazda i zejdziesz poniżej 9l/100km bez większych problemów
i oczywiście to o czym wspomniał Gino jak pod wiaterek a chcesz z tą samą prędkością to też łyknie ze 2 l więcej |
Heh, faktycznie, muszę pozbyć się przyzwyczajeń z samochodów osobowych
A co do wiatru, to rzeczywiście wiało wczoraj prosto w moją przednią szybę jak skurczybyk |
|
|
|
 |
piotreksylwia
zaawansowany

Twój sprzęt: Mitsubishi L300 EURO MOBIL
Nazwa załogi: Biała Mewa
Dołączyła: 30 Mar 2009 Piwa: 4/1 Skąd: Poznań okolice
|
Wysłany: 2010-10-04, 16:05
|
|
|
Masz L 300 przy spokojnej jeżdzie 60-80km./h spala koło 9 litrów
Chcę dodać że zawsze jeżdzimy spokojnie |
|
|
|
 |
waldi
stary wyga

Twój sprzęt: Fiat Dukato FFB 560 EUROPA
Nazwa załogi: grawalki
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Piwa: 5/1 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 2010-10-04, 17:35
|
|
|
piotreksylwia napisał/a: | Masz L 300 przy spokojnej jeżdzie 60-80km./h spala koło 9 litrów
Chcę dodać że zawsze jeżdzimy spokojnie |
Ale tez zaladowani po brzegi i Chorwacja wyszla srednia 8,5l |
|
|
|
 |
piotreksylwia
zaawansowany

Twój sprzęt: Mitsubishi L300 EURO MOBIL
Nazwa załogi: Biała Mewa
Dołączyła: 30 Mar 2009 Piwa: 4/1 Skąd: Poznań okolice
|
Wysłany: 2010-10-04, 17:40
|
|
|
waldi napisał/a: | piotreksylwia napisał/a: | Masz L 300 przy spokojnej jeżdzie 60-80km./h spala koło 9 litrów
Chcę dodać że zawsze jeżdzimy spokojnie |
Ale tez zaladowani po brzegi i Chorwacja wyszla srednia 8,5l |
Zapomniałam dodać że jeżdzimy w 4 osoby |
|
|
|
 |
waldi
stary wyga

Twój sprzęt: Fiat Dukato FFB 560 EUROPA
Nazwa załogi: grawalki
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Piwa: 5/1 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 2010-10-04, 17:46
|
|
|
piotreksylwia napisał/a: | waldi napisał/a: | piotreksylwia napisał/a: | Masz L 300 przy spokojnej jeżdzie 60-80km./h spala koło 9 litrów
Chcę dodać że zawsze jeżdzimy spokojnie |
Ale tez zaladowani po brzegi i Chorwacja wyszla srednia 8,5l |
Zapomniałam dodać że jeżdzimy w 4 osoby |
I PIES |
|
|
|
 |
unicron
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Ford Transit 2.5 TD - zabudowa Challenger
Dołączył: 26 Mar 2010 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-10-04, 19:45
|
|
|
Ok, czyli rozumiem, że troszku należy zwolnić i spalanie powinno spaść.
W takim razie jeszcze jedno pytanie, bo nigdy wcześniej nie jeździłem dieslem bez turbiny.
Kiedy zmieniać biegi, tzn czy jak najszybciej i ciągnąć bieg od jak najniższych obrotów, czy może odwrotnie, wyciągać na biegu wyższe obroty i dopiero zmiana biegu? |
|
|
|
 |
roger
Kombatant

Twój sprzęt: TABBERT FFB Classic 570
Nazwa załogi: ROGER-y
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Sty 2009 Piwa: 42/38 Skąd: W-wa & Lubuskie
|
Wysłany: 2010-10-05, 12:30
|
|
|
unicron napisał/a: | tzn czy jak najszybciej i ciągnąć bieg od jak najniższych obrotów, czy może odwrotnie |
I jedno i drugie spowoduje wzrost zużycia paliwa .....ani nie obciążać za mocno ani nie przeciągać na biegach ... jak we wszystkim najlepszy złoty środek .... |
_________________ rkw1968@tlen.pl
ʎuɯnɹʇ po oʞǝıʍ oʇ ɯǝsɐzɔ oʞlʎʇ˙˙˙ɯǝıʞǝıʍ z ǝɾǝzɹpɐɯ ʞǝıʍolzɔ
 |
|
|
|
 |
unicron
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Ford Transit 2.5 TD - zabudowa Challenger
Dołączył: 26 Mar 2010 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-10-05, 13:28
|
|
|
Dziękuję za wyjaśnienia.
Przyszło mi do głowy jeszcze jedno pytanie. Czy w silnikach, w których dawka paliwa nie jest sterowana elektronicznie opłaca się hamować silnikiem, czy może lepiej wrzucać na luz i dotaczać się do świateł? |
|
|
|
 |
dziadek
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Mitsubishi B1.6 L-300 1986 HymerCamp
Dołączył: 26 Maj 2009
|
Wysłany: 2010-10-23, 17:51
|
|
|
hm ............szkoda że od razu nie napisałeś że masz Diesel
Bo mi benzyny pali 11-12 l 2 os. i full bagazu łącznie z klimą na kółkach |
|
|
|
 |
niuniogomes
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Iveco daily 2004
Nazwa załogi: nuniogomes
Dołączył: 14 Gru 2007 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2010-11-01, 17:14
|
|
|
ja to sie nie mam czymchwac lata jezdziem l-300 nigde nie zszedem ponizej 16 l moj jcied dal rade 12 ale teraz zprzedalsmy i zaprzyjaznilismy sie z nowym wlacicielem i jemu pai 8 nic nie bylo regulowane no ale on jezdzi 60 raz jechal 70 a my zawsze 110 i taka jest roznica sorki za braki w tekscie ale klawatura mi pada teraz jezdzimy 2,0l citroenem i nie schodze ponizej 20 |
_________________
 |
|
|
|
 |
waldi
stary wyga

Twój sprzęt: Fiat Dukato FFB 560 EUROPA
Nazwa załogi: grawalki
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2009 Piwa: 5/1 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 2010-11-01, 17:25
|
|
|
Kolego zeby mniej palil musisz szybko sie zapisac na terapie odchudzajaca prawa noge |
|
|
|
 |
niuniogomes
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Iveco daily 2004
Nazwa załogi: nuniogomes
Dołączył: 14 Gru 2007 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2010-11-01, 20:20
|
|
|
ale ja wogole nie chce zeby mniej palil po to go przerobilem na gaz zebym mogl z niego wyciskac co sie da a dalej bylo taniej jak kolega jedzie za mna to diesla przy takiej jezdzie lyka 13-14 wiec ja jade duzo taniej pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
|