Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Chcem kupić Camper Tabbert 580LS Classic
Autor Wiadomość
Camp77 
zaawansowany


Twój sprzęt: PILOTE Fiat Ducato 1,9 TD, 2000r.
Dołączył: 31 Paź 2010
Piwa: 6/1
Skąd: Warszawa i Białystok
Wysłany: 2010-10-31, 22:32   Chcem kupić Camper Tabbert 580LS Classic

Proszę kolegów o informacje na temat campera Camper Tabbert 580LS Classic 1995r.
Noszę się z zamiarem jego kupna. Jaka jest Wasza opinia?
Nie znam wogóle tej marki. Brak również danych w internecie.
Link do strony:
http://otomoto.pl/fiat-inny-camper-C12981323.html
_________________
Jeśli ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy że jesteśmy jeszcze coś warci. (Paulo Coelho)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Andrzej 73 
Kombatant
lawendowy


Twój sprzęt: LAIKA KREOS 4009 - 50 EDITION
Nazwa załogi: SŁONECZKA Renata i Andrzej + Patii i Matii
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Piwa: 332/84
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2010-10-31, 22:58   

Tapicerką miał wymienioną , ta nie jest oryginałem. Na zdjęciach kamperek wygląda bardzo fajnie.

:spoko
_________________
Polub nas na facebooku https://www.facebook.com/MebleRenee
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
StasioiJola 
Kombatant


Twój sprzęt: Fiat Bürstner
Nazwa załogi: StasioiJola
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Piwa: 81/283
Skąd: Gąbin
Wysłany: 2010-10-31, 23:05   

Zabudowa bardzo dobrej firmy Tabbert, silnik też o odpowiedniej mocy!!! Jak dla mnie to z takim wyposażeniem jest to okazja -tylko trzeba dokładnie sprawdzić szczelnośc zabudowy!!!!!!!!!!! :spoko
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
AUTOJUR 
Kombatant


Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Cze 2007
Piwa: 9/1
Skąd: Poznań okolica
Wysłany: 2010-10-31, 23:15   

Proponuje dokładnie sprawdzić przód pojazdu zwłaszcza podłużnice chyba :?: był naprawiany przód pojazdu.Dziwnie wygląda uszczelka szyby i przednia część deski rozdzielczej przy bokach :bigok
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Dorota i Robert 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: 9lat James Cook teraz HYMER
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Wrz 2007
Piwa: 5/2
Skąd: Niemcy
Wysłany: 2010-10-31, 23:16   

Ta firma jest dobrze znana z przyczep. Kampery ktore wyprodukowali ciesza sie w Niemczech b. dobra opinia, jest ich niewiele na rynku. Tutaj znalazlam dwa http://www.caraworld.de/Tabbert-Wohnmobile
Szukaj wiecej na niemieckich stronach.
Jezeli stan kampera jest w porzadku to jest to dobry wybor.
Pozdrawiam
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MAWI 
Kombatant


Twój sprzęt: Carthago E-line L55 Yachting
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 19 Sty 2010
Piwa: 100/17
Skąd: Kutno
Wysłany: 2010-11-01, 09:24   

Dobry wybór jeśli chodzi o firmę .Gorzej reszta.Miałem kiedyś przyczepę Tabbert Picasso,w tej firmie nie ma mowy o takich niedoróbkach i niespasowaniach.Bądź czujny jeśli chodzi o przód bo widać gołym okiem coś nie tak,pytanie kto to naprawiał i jak.Pamiętaj ,silnik wymienisz za niewielkie pieniądze to samo inne mechaniczne elementy.Natomiast NIGDY nie naprawisz w 100% budy,jeśli była bita to zawszy z uszczelek będzie gwizdało i gdzieś tam podciekało.Należy pod uwagę brać fakt ,że nie jest to typowa kabina dostawczaka i jeśli było bum to mało ludków ,ze względu na koszty decyduje się na wymianę raczej to starają się pokleić.Moja rada bezwypadkowy tak, bity(szczególnie przodem) nie.
_________________
Ważne są tylko te dni których jeszcze nie znamy.
MARZENKA i WIESIEK
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MAWI 
Kombatant


Twój sprzęt: Carthago E-line L55 Yachting
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 19 Sty 2010
Piwa: 100/17
Skąd: Kutno
Wysłany: 2010-11-01, 09:38   

Jeszcze jedno,nie jestem pewien czy w 1995 montowali już do kamperów 2,5TDI,122KM sprawdź to ,może tak ale sprawdź.Przy oględzinach zwróć uwagę na te nierówne szpary.
_________________
Ważne są tylko te dni których jeszcze nie znamy.
MARZENKA i WIESIEK
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
AUTOJUR 
Kombatant


Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Cze 2007
Piwa: 9/1
Skąd: Poznań okolica
Wysłany: 2010-11-01, 10:47   

Można tanio kupić przyrząd mierzenia powłoki lakierniczej :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl szczegóły
MAWI 
Kombatant


Twój sprzęt: Carthago E-line L55 Yachting
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 19 Sty 2010
Piwa: 100/17
Skąd: Kutno
Wysłany: 2010-11-01, 16:12   

Nie tak łatwo.większość przyżądów merzy na zasadzie grubości powloki ale tylko na blasze,a zabudowa integrala to nie metale i kłopot pozostaje.Tu raczej bazowałbym na wprawnym oku zaprzyjażnionego lakienika czy blacharza ,w tym konkretnym przykładzie ewidentnie widać ,że poszycie ma jakieś przejścia,szczególnie przód.Tojest niestety moim skromnym zdaniem minus integrala,przy zwykłej szoferce wyminiasz maskę ,drzwi czy błotnik za parę groszy i cześć, a tu do czego się nie dotkniesz to bulisz krocie.Z drugiej strony integra zawsze jest sporo droższa i chyba wygodniejsza.
_________________
Ważne są tylko te dni których jeszcze nie znamy.
MARZENKA i WIESIEK
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Camp77 
zaawansowany


Twój sprzęt: PILOTE Fiat Ducato 1,9 TD, 2000r.
Dołączył: 31 Paź 2010
Piwa: 6/1
Skąd: Warszawa i Białystok
Wysłany: 2010-11-01, 16:50   

Witam!

Serdecznie dziękuję wszystkim forumowiczom za ich cenne uwagi. :)
Jestem mile zaskoczony, podejściem do mojej prośby!!!
Pozdrawiam. :spoko

P.S.

Po obejrzeniu sprzętu w naturze, napiszę. :kwiatki:
_________________
Jeśli ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy że jesteśmy jeszcze coś warci. (Paulo Coelho)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
AUTOJUR 
Kombatant


Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Cze 2007
Piwa: 9/1
Skąd: Poznań okolica
Wysłany: 2010-11-01, 17:50   

MAWI wiem :spoko ale na tworzywa też są już mierniki :bigok
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
wmaker 
stary wyga


Twój sprzęt: bezdomny :|
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Wrz 2007
Piwa: 5/20
Skąd: świętokrzyskie
Wysłany: 2010-11-01, 18:20   

trochę jestem uprzedzony do "klimatyzacji na wodę" - pompowanie wilgoci do wnętrza kampera to nie jest dobry pomysł. Widziałem co prawda 18 latka z takim ustrojstwem - nie wyglądało to dobrze. :bajer
_________________
Non omne licitum honestum
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Camp77 
zaawansowany


Twój sprzęt: PILOTE Fiat Ducato 1,9 TD, 2000r.
Dołączył: 31 Paź 2010
Piwa: 6/1
Skąd: Warszawa i Białystok
Wysłany: 2010-11-01, 18:36   

Mam podobne zdanie. Może wymienić na tradycyjną klimę lub nie używać jako klimy a jedynie wentylator.
_________________
Jeśli ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy że jesteśmy jeszcze coś warci. (Paulo Coelho)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
hanllok 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Ford Transit 2,5TD Chausson
Dołączył: 08 Paź 2010
Piwa: 1/1
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-11-01, 18:43   

Ja go niedawno oglądałem. Był rzeźbiony na pewno z przodu i to przez kiepskiego fachowca. Poza tym są jakieś wycieki pod silnikiem. Na zdjęciach wygląda o wiele korzystniej niż w naturze. Na pewno jest przy nim sporo do porobienia.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Camp77 
zaawansowany


Twój sprzęt: PILOTE Fiat Ducato 1,9 TD, 2000r.
Dołączył: 31 Paź 2010
Piwa: 6/1
Skąd: Warszawa i Białystok
Wysłany: 2010-11-01, 19:52   

No to sprawa prosta. Camper do roboty. :gwm
Dziękuję Hanllok za informację :lol:
_________________
Jeśli ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy że jesteśmy jeszcze coś warci. (Paulo Coelho)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***