Ściąganie samochodu. |
Autor |
Wiadomość |
Skorpion
Kombatant Normalny inaczej wariatek stary wyga

Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 278/1309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-06-14, 22:07
|
|
|
Zadzwon tu i zapytaj sie czy bedziesz mogl wjechac podajac wysokosc kamperka i czy maja urzadzenie cztero-glowicowe . Jutro zadzwon do mnie w ciagu dnia .
PUH ARDA Przemkowska 20
Dzierża Artur 54-426 Wrocław
Dane serwisu:
Telefon: 71 354 50 56, 601 732 144
E-mail:
Otwarte w tyg.: 08.00-16.00
Otwarte w sob.: 08.00-14.00
Zakres usług:
Mechanika Elektronika Geometria Tłumiki Klimatyzacja Q-Service Diagnostyka komputerowa Układy zasilania Naprawy silników Naprawy skrzyni biegów Hamulce Układy wydechowe Motointegrator
Pozdrawiam |
_________________
Tadeusz
Byle do przodu
 |
|
|
|
 |
Malefisto
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Mobilvetta design driver 57s
Dołączył: 15 Maj 2010 Piwa: 1/1 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2011-06-15, 11:00
|
|
|
Kuba L. czekam na wieści jak już zrobisz czy to pomogło bo jak się przyjrzałem to mój tez delikatnie siedzi na lewą stronę.
I jak byś mógł wysłać namiar na ten warsztat na jelonkach. I czy pierw byłeś u nich i zdiagnozowali że resory są do zrobienia.? |
|
|
|
 |
Kuba L.
stary wyga

Twój sprzęt: Dethleffs Nomad 490BLF/Audi Q5 40TDI 204PS
Nazwa załogi: 2kubusie
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Wrz 2009 Piwa: 19/48 Skąd: WPI
|
Wysłany: 2011-06-15, 22:07
|
|
|
S.G.J. Reskor Waleria Korgul
ZAWSZE SPADAMY NA CZTERY ŁAPY
Produkty i usługi
Naprawa i regeneracja resorów.
Dorabianie nowych piór z atestowanych materiałów.
Zakład wyposażony jest w narzędziownię i obrabiarki umożliwiające dorabianie nietypowych części.
4 stanowiska do naprawy samochodów ciężarowych.
Kontakt
ul. Nowej Huty 2, Warszawa, tel. 22 6649390
Dodatkowe dane kontaktowe
24h tel. 601 322 182
24h tel. 601 926 424
Ja sam sobie zdjagnozowałem co dolega w moim samochodzie i umówiłem się od razu na naprawę - regenerację tylnych resorów.
|
|
|
|
 |
Malefisto
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Mobilvetta design driver 57s
Dołączył: 15 Maj 2010 Piwa: 1/1 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2011-06-17, 21:54
|
|
|
Kuba jakie wrażenia po naprawie , możesz opisać czy jesteś zadowolony i czy to pomogło w sprawie sciagania auta? |
|
|
|
 |
Kuba L.
stary wyga

Twój sprzęt: Dethleffs Nomad 490BLF/Audi Q5 40TDI 204PS
Nazwa załogi: 2kubusie
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Wrz 2009 Piwa: 19/48 Skąd: WPI
|
Wysłany: 2011-06-17, 22:17
|
|
|
Witaj, własnie się zabierałem za pisanie posta...
Resory przehabrowane i dołożone po jednym piórze na stronę.
Bardzo pozytywne wrażenia z jazdy, auto przestało sciagać w prawo, poprawiła sie stabilność w jeździe na wprost i w zakrętach, super sie prowadzi. Ogólnie rewelacja.
Tył podniósł się o około 5cm.
Zaplaciłem 600pln.
Polecam każdemu kto ma juz lekko "siadnięty" tył.
W moim wypadku bez sensu było zakładać poduszki pneumatyczne, dobrze radze każdemu najpierw zacząć od resorów... (nosiłem sie z tym zamiarem na początku)
P.S. W warsztacie mechanik opowiadał mi, że jakiś czas temu robili kampera z rampą na motocykl, który miał juz założone poduszki ale nadal strasznie żle auto się prowadziło i dopiero po wzmocnieniu resorów poprawił sie komfort jazdy w tamtym kamperku.
20110617107.1.jpg W środku dołozone nowe piąte pióro |
 |
Plik ściągnięto 4198 raz(y) 80,94 KB |
|
|
|
|
 |
kimtop
Kombatant
Twój sprzęt: CARTHAGO C-TOURER
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Wrz 2007 Piwa: 144/44 Skąd: Opoczno
|
Wysłany: 2011-06-17, 22:34
|
|
|
Kuba L. napisał/a: | W moim wypadku bez sensu było zakładać poduszki pneumatyczne, dobrze radze każdemu najpierw zacząć od resorów... |
Panowie,około 3 lata temu w temacie poduszek pisałem,że najpierw trzeba zrobić resory |
_________________ Pozdrawiam.
Polak gorszego sortu
Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko. |
|
|
|
 |
Malefisto
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Mobilvetta design driver 57s
Dołączył: 15 Maj 2010 Piwa: 1/1 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2011-06-19, 08:52
|
|
|
U mnie resory wyglądają tak
samochód jednak stoi chyba równo tzn. że nie jest przechylony , na parkingu trochę stał na lewą stronę ale możliwe ze było nierówne podłoże.
Nie wiem czy to widać na zdjęciu ale tak jak psiałem jedno koło jest przkoszone w lewo wiec u mnie ściąganie jest pewnie tym spowodowane, niestety ale ustawienie geometrii nic nei dąło było niby lepiej przez dwa dni a potem znów wróciło trochę na lewo, czego to może być wina, czy nie dokręcili dobrze śrub?
 |
|
|
|
 |
MER-lin
stary wyga

Twój sprzęt: Ford Transit
Nazwa załogi: Ewa i Marek
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Paź 2009 Piwa: 44/9 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-06-19, 12:03
|
|
|
Sprawdzałeś stan tulei wahaczy, sworzni zwrotnic i gum stabilizatora? |
|
|
|
 |
Malefisto
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Mobilvetta design driver 57s
Dołączył: 15 Maj 2010 Piwa: 1/1 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2011-06-19, 21:08
|
|
|
Przy ustawianiu geometrii czyli w marcu tego roku było sprawdzane przednie zawieszenie , jest ok tak powiedział mechanik.
Jedynie powiedział że łożysko w lewym kole niedługo będzie do wymiany ale to na razie nic pilnego. |
|
|
|
 |
Grzegorz565
weteran
Twój sprzęt: Fiat Dukato
Dołączył: 07 Gru 2010 Otrzymał 30 piw(a) Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2011-06-20, 07:29
|
|
|
Każde ustawienie geometrii,trzeba zacząć od sprawdzenia stanu zawieszenia pojazdu.Tak przedniego jak tylnego,gdy stwierdzimy luzy to jest nie możliwe zrobić prawidłowo całkowitą geometrię pojazdu.Geometrię ustawiamy zawsze;kół względem jezdni i ustawienie kół względnie siebie i pojazdu. |
_________________ Rokers |
|
|
|
 |
Malefisto
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Mobilvetta design driver 57s
Dołączył: 15 Maj 2010 Piwa: 1/1 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2011-06-20, 10:35
|
|
|
JA tego nie ustawiałem byłem u mechanika i on wszystko ustawił , założył 4 sondy na każde kółko jedna i sprawdzął w komputerze , cos tam było nie tak to ustawił tak jak powinno być.
Tyle że tak jak psiałem wcześniej auto znów wróciło do porpzedniego stanu , więc jak teraz jedno kółko jest bardziej w lewo niż drugie to napewno nie jest poprawna geometria. |
|
|
|
 |
Andrzej_M
trochę już popisał

Twój sprzęt: Roller Team, Transit
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Paź 2009 Otrzymał 3 piw(a) Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-06-20, 14:34
|
|
|
Malefisto napisał/a: | założył 4 sondy na każde kółko jedna i sprawdzął w komputerze |
Przed założeniem sond , powinien podnieść samochód, mocno "poszarpać" każdym kołem, wejść z solidną łyżką/łomem pod samochód i posprawdzać czy na zawieszeniu nie ma luzów. Jeżeli tego nie zrobił, to duże prawdopodobieństwo, że korzyść z tego jego sprawdzania w komputerze i ustawiania- żadna (mnie się tak ze dwa razy zdarzyło, że ustawiali geometrię wybitego zawieszenia- albo fajansiarze, albo świadomie kasowali naiwnego-piszę o sobie). |
|
|
|
 |
Malefisto
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Mobilvetta design driver 57s
Dołączył: 15 Maj 2010 Piwa: 1/1 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2011-06-21, 21:24
|
|
|
Zawieszenie jest dobre zero luzów, podnosil auto , szarpał kołami sprawdzał zawieszenie wszystko zrobil ok , zresztą to zaufany duży warsztat dobrze wyposażony ja i znajomi robimy tam od kilku lat swoje auta tylko że nie jest blisko bo około 15 km od warki i nie mam teraz za bardzo czasu zeby do niego jechać.
Myśle że jutro ustawię to na patyki i zobaczymy, a jak znajdę chwilę to podjadę znów na geometrie. |
|
|
|
 |
polaris20
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Hymer 55 było 2.5 jest 2.8 :)
Nazwa załogi: Drużyna J&J Joanna i Jacek
Dołączył: 14 Sie 2012 Piwa: 2/3 Skąd: Szczecin-Dziwnówek
|
Wysłany: 2021-11-02, 00:35
|
|
|
Witam Panowie
Przychodzę tu ze swoim problem otóż od początku posiadania mojego ducato wstyd się przyznać bo będzie już 10 lat kamperka ściąga w prawo. W zależności od kata nachylenia jezdni i wiatrów bocznych objawy są różne ale zawsze kierunek jest ten sam. Zrobiłem pełen przegląd wymianę gum regenerację resorów a teraz jeszcze dokładam poduchy jednak ciężko mi uwierzyć ze i to przyniesie poprawę. Na przeglądzie i na geometrii wszystko niby jest cacy. Teraz robiłem swapa na doładowane 2.8 i przy 110km/h jest tragicznie. Moja teoria jest tez taka ze Kamper jest zle wyważony tj. Akumulatory x2 zbiornik na wodę lodówka kuchnia cała ta masa jest na prawej stronie, za to lewa to filtr powietrza, koło zapasowe, bojler No i zabudowa łazienki ale co tam może ważyć. Nie wiem może wypowiedzą się koledzy co maja modę Hymer 55 jak to u nich jest. Będę z tym walczył i się nie poddam bo nie ma przyjemności z jazdy na autostradzie. |
_________________ Zapraszamy do naszego skromnego Bursztyna w Międzywodziu. Tani camping 200m od morza. osrodekbursztyn.com |
|
|
|
 |
andi at
Kombatant
Twój sprzęt: szukam H1L2
Pomógł: 15 razy Dołączył: 20 Lis 2008 Piwa: 80/38 Skąd: wieden
|
Wysłany: 2021-11-02, 05:22
|
|
|
Obecnie dostępny jest komputer do geometrii kół ,Jedź do kogoś co takie coś ma i jak gościu jest kumaty to powie co jest krzywe i do wymiany . A przyczyną może być najechanie ostro na krawężnik albo wjechanie kołem w dziurę na drodze .Na moje to coś się wygięło przy kole .
Tutaj takie coś mają https://www.google.com/ma...952!4d16.677822 |
|
|
|
|
 |
|