 |
|
Piecyk ogrzewanie i Jolly Boiler problem |
Autor |
Wiadomość |
kazik_
trochę już popisał

Twój sprzęt: Kayak Rimor
Nazwa załogi: [P_D_K]
Dołączył: 30 Gru 2010 Piwa: 1/2 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2011-09-06, 15:01 Piecyk ogrzewanie i Jolly Boiler problem
|
|
|
Witam od czasu zakupu kamperka Kayak Rimor nie sprawdziłem jeszcze ogrzewania gazowego, tak wody jak i kabiny. Mam Jolly Boiler i piecyk Traumatic, ale są tam porozłaczane kable i i wtyczka, czy ktoś mi może rozjaśnić o co chodzi i jak to działa, albo polecić się obym podjechał do kogoś aby mi na to spojrzał. Tutaj dam fotki. Może mi ktoś opisze zasadę działania elektryki i gazu dla bojlera i piecyka.
IMG_8558.jpg Sterowanie też go jeszcze nie rozumiem |
 |
Plik ściągnięto 262 raz(y) 59,48 KB |
IMG_8559.jpg Piecyk |
 |
Plik ściągnięto 206 raz(y) 64,9 KB |
IMG_8560.jpg Bojler, jest tam na fotce rozłączona wtyczka na 6 pinów |
 |
Plik ściągnięto 275 raz(y) 75,32 KB |
IMG_8562.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 280 raz(y) 65,56 KB |
IMG_8563.jpg Tutaj widać po izolowane kabelki, a na ściance w tle wiszą czerwony i niebieski również po izolowane chyba do piecyka. Nie wiem czy mają być połączone czy nie. |
 |
Plik ściągnięto 242 raz(y) 72,18 KB |
|
|
|
|
 |
Skorpion
Kombatant Normalny inaczej wariatek stary wyga

Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 278/1300 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-09-06, 15:12
|
|
|
a.d. 1 fotka wlaczenie boilera poprzez przekrecenie galki odpowiedio 50 stopni lub w skrajne polozenie 70 stopni,nizej jest wlacznik nadmuchu piecyka w prace ciagla lub automatyczna,w poscie na temat pieca gazowego zamieszczalem instrukcje obslugi w pdf.odnajdz i i poczytaj przyda sie.Piec wlaczasz pokretlem tak jak i kuchenke musisz przekrecic i poczekac by powstala iskra ,musisz tez sprawdzic czy masz w zasobniku pieca sprawna baterie z ktorej jest generowana iskra do odpalenia pieca.
trumatics3002s5002_installation_pl.pdf
|
Pobierz Plik ściągnięto 316 raz(y) 246,31 KB |
trumatics3002s5002_instruction_pl.pdf
|
Pobierz Plik ściągnięto 845 raz(y) 207,07 KB |
|
_________________
Tadeusz
Byle do przodu
 |
|
|
|
 |
kazik_
trochę już popisał

Twój sprzęt: Kayak Rimor
Nazwa załogi: [P_D_K]
Dołączył: 30 Gru 2010 Piwa: 1/2 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2011-09-06, 15:57
|
|
|
Dzięki to już krok w przód |
|
|
|
 |
AUTOJUR
Kombatant

Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Cze 2007 Piwa: 9/1 Skąd: Poznań okolica
|
Wysłany: 2011-09-06, 21:25
|
|
|
W piecyku może nie być baterii tylko jest podłączany pod instalacje samochodu / tak jest w moim przypadku / i trochę inaczej działa |
|
|
|
 |
kazik_
trochę już popisał

Twój sprzęt: Kayak Rimor
Nazwa załogi: [P_D_K]
Dołączył: 30 Gru 2010 Piwa: 1/2 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2011-09-07, 16:59
|
|
|
To by mogło tłumaczyć te kable niebieski i czerwony opisany + i -
Po ciężkich walkach udało mi się wszystko odpalić porobiłem zabezpieczenia i dodatkowe wyłączniki. W razie jakby co służę pomocą. ;-) |
|
|
|
 |
pawko13
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Chausson 650
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lip 2012 Piwa: 4/2 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2013-07-26, 18:16
|
|
|
Witam, do czego służą dwie rurki zaznaczone na zdjęciu (Twoim ) strzałkami. Mam taki sam boiler i wydaje mi się że są to rurki przelewowe (bezpieczeństwa) ale nie jestem pewien. U mnie znikają gdzieś pod podłogą. Od dołu ich nie widać , ale w gorące dni jak zostawię pompę włączoną to pod samochodem mam mniej więcej w tym rejonie troszkę nakapanej wody.
Jolly przewody.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 210 raz(y) 141,37 KB |
|
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|