 |
|
Tuleje resoru |
Autor |
Wiadomość |
kimtop
Kombatant
Twój sprzęt: CARTHAGO C-TOURER
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Wrz 2007 Piwa: 144/44 Skąd: Opoczno
|
Wysłany: 2012-01-01, 15:02
|
|
|
Miedziana wkładka to chyba nie zbyt dobry pomysł.Szybko sie wybije. |
_________________ Pozdrawiam.
Polak gorszego sortu
Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko. |
|
|
|
 |
WINNICZKI
Kombatant
Twój sprzęt: przyczepka n-126d
Nazwa załogi: Ania i Tomasz
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Paź 2007 Piwa: 76/84 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2012-01-01, 21:24
|
|
|
Suder Tadeusz. Naprawa resorów i rozciąganie sprężyn
Jana Dekerta 41, Kraków
504 044 921 (Tel. kom.) Może ktoś jeszcze skorzysta. |
_________________ Sympatyk. Nie musisz mieć w życiu wszystkiego. Wystarczy , że masz osobę , która jest dla Ciebie wszystkim.
 |
|
|
|
 |
RISTEAM
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Ducato Frankia
Nazwa załogi: RISTEAM
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Paź 2011 Piwa: 21/8 Skąd: Miechów
|
Wysłany: 2012-01-02, 10:06
|
|
|
patent z miedzianą tuleją już powoli został wdrażany może i miedziana tuleja jest zbyt miękka, ale to i tak wszystko pracuje na gumach więc zobaczymy
w razie czego do Karkowa mam 30km wiec ponownie będziemy działać przeróbki |
|
|
|
 |
RISTEAM
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Ducato Frankia
Nazwa załogi: RISTEAM
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Paź 2011 Piwa: 21/8 Skąd: Miechów
|
Wysłany: 2012-01-03, 10:22
|
|
|
jednak zaistniała zmiana planów i tuleja miedziana wycofana z modernizacji zawieszenia.
pomysł zaświtał wczoraj, gdy przypomniałem sobie o firmie z usług której korzystałem za młodych czasów szaleństw Off-Road, podaje namiary na firmę dla zainteresowanych oczywiście http://www.elast-pol.pl/polibusze/
więdz telefon w rękę i dzwonie, podałem interesujące mnie wymiary i okazało się, że bardzo podobne istnieją przy starym /nissanie Patrolu 160/260 (krótsze resora) wystarczy delikatnie je zmodyfikować (skrócić przy pomocy nożyka do tapet) oraz przeszlifować ranty (boszką) i weszły jak tjalala
dla zainteresowanych podpowiem, że lepiej jest odkręcić całe mocowanie (kawałek ramy) i złożyć to wszystko na zewnątrz, montując później całość w aucie
testów jeszcze nie było ale wszystko siedzi bardzo sztywnie
po wczorajszym montażu na myśl wpadł mi jeszcze pomysł zastosowania takowych samych tulei ale z metalowymi tulejami (zewnętrzną i wewnętrzną) zwłaszcza po patencie odkręcenia części ramy gdzie jest mocowanie wieszaka, ale to zobaczymy z czasem gdyby te nie wytrzymały
ps za wszystkie zapłaciłem 56 PLN |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|