|
Czy ktoś coś wie, prośba o pomoc i informacje |
| Autor |
Wiadomość |
janusz
Kombatant Szeryf

Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Sty 2007 Piwa: 420/147 Skąd: Pajęczno, łódzkie
|
Wysłany: 2012-07-14, 19:16
|
|
|
| szymek1967 napisał/a: | to się może zdarzyć nawet w silnikach 6 litrowych |
W sześciocylindrowych nie ma prawa
Napisałem o tej gwarancji bo auto (nie kamper ale kuzyn twojego samochoda) weszło z wieku dziecięcego w młodzieńczy, 29.06 skończyła się gwarancja, a 7.07 padło pozycjonowanie xenonów. Czy to przypadek, czy tak były zaprogramowane? |
_________________ Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy! |
|
|
|
 |
Argo
weteran
Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
Nazwa załogi: Argonauta
Pomógł: 4 razy Dołączył: 19 Gru 2011 Piwa: 31/1 Skąd: Nowa Wola
|
Wysłany: 2012-07-14, 19:44
|
|
|
| ale jest jeszcze rękojmia |
|
|
|
 |
szymek1967
Kombatant

Twój sprzęt: VW colorado KARMANN
Nazwa załogi: rodzinka
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Lis 2011 Otrzymał 37 piw(a) Skąd: zielona gora
|
Wysłany: 2012-07-14, 19:47
|
|
|
tak,to nie przypadek..
dziwnym trafem niemoc dopada takie autko zaraz po gwarancji
ps. i przykład: volvo mojej żonki do chwili kiedy było na gwarancji sprawowało się znakomicie ,
jednak w kilka miesięcy po zaczęły się dziać cuda na kiju ( nie będę wymieniał całego szeregu awarii bo nie o to loto)
faktem jest że usterki które mają teraz miejsce nie należą do najtańszych a mit o bezawaryjności tej marki pękł jak mydlana bańka
wiem jedno, volvo już nie kupię |
_________________ szymek1967 |
|
|
|
 |
Cykada
weteran
Twój sprzęt: Sprinter 2.9TD
Nazwa załogi: RodzinkaPL
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lip 2009 Piwa: 12/9 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 2012-07-14, 20:51
|
|
|
faktycznie ten ford ma układ common rail co nie zmienia faktu ,że pogoń za normami euro , materiały z jakich są teraz robione części przyczynia się do awaryjności systemu cr.
miesiąc temu przywiozłem santa fe 2.0 crdi czyli cammon rail. W aucie był zwiększony poziom oleju o około 5cm , zero wody w zbiorniczku wyrównawczym.
Silnik nie odpalał. Co się okazało : padła pompa wysokiego ciśnienia przez co wypalił sie wtrysk który wypalił dziurę w tłoku i głowicy (dlatego poszedł płyn do oleju) i zrobił wgłębienie w bloku. Auto oryginalnie 90tys.przebiegu .....no comment |
_________________ Nie wolno pić alkoholu , bo potem człowiek jest z siebie za bardzo zadowolony |
|
|
|
 |
papamila
Kombatant

Twój sprzęt: ROLLER TEAM
Nazwa załogi: papamila
Pomógł: 27 razy Dołączył: 16 Cze 2007 Piwa: 121/5 Skąd: Trójmiasto i okolica
|
Wysłany: 2012-07-14, 21:45
|
|
|
mnie się zdarzyło X5 mocno walnąć przy cofaniu w citroena xarę picasso
u mnie lekkie zdrapanie a rach za naprawę xary 30.000zł- dochodziłem dlaczego? co? tyle?
okazuje się ze wszystkie newralgiczne elementy elektroniki są umieszczone np pod zderzakiem, poniżej przedniej lamy, wiele detali jest nierozbieralnych, wystepują jakie całe bloki
bezawaryjnej i bezwypadkowej jazdy wszystkim Wam życzę
|
|
|
|
 |
GregSad
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Buerstner a625 na Ducato 2,8 jtd
Nazwa załogi: Pasjonaci
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2012 Piwa: 3/1 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: 2012-07-15, 20:42
|
|
|
Witajcie,
ale się fajnie temat rozrósł, ale jeżeli pozwolicie chciałbym wrócić do mojego problemu tj. do oceny samochodu ford transit 2,2 z zabudową chausson.
Mam dodatkowe pytanie czym różni się zabudowa chausson od katamarano light. Ze zdjęć obie są podobne.
Proszę o opinię - sprawa jest pilna. Sam niestety nie jestem w stanie tego ustalić
Pozdrawiam |
_________________ Pozdrawiam
Grzegorz |
|
|
|
 |
papamila
Kombatant

Twój sprzęt: ROLLER TEAM
Nazwa załogi: papamila
Pomógł: 27 razy Dołączył: 16 Cze 2007 Piwa: 121/5 Skąd: Trójmiasto i okolica
|
Wysłany: 2012-07-15, 21:48
|
|
|
to prawie to samo, parametry podobne, różnice kosmetyczne
P.S. otrzymałeś PW? |
|
|
|
 |
| Wyświetl szczegóły |
 |
GregSad
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Buerstner a625 na Ducato 2,8 jtd
Nazwa załogi: Pasjonaci
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2012 Piwa: 3/1 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: 2012-07-15, 21:56
|
|
|
Witaj Papamila,
Dostałem priv, sorki, że nie odpisałem troche zaganiany byłem. Zadzwonie jutro bo dzisiaj to już nie ta pora
Mam nadzieję że się nie gniewasz
Napisz o której najlepiej dryndnąć?
Pozdr |
_________________ Pozdrawiam
Grzegorz |
|
|
|
 |
GregSad
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Buerstner a625 na Ducato 2,8 jtd
Nazwa załogi: Pasjonaci
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2012 Piwa: 3/1 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: 2012-07-16, 21:17
|
|
|
Witaj papamila,
Jeszcze raz dziękuję za naszą dzisiejszą rozmowę. Postawiłem Ci piwo - na razie wirtualne czekam na możliwość uczynienia trego w realu
Pozdr.
Grzegorz |
_________________ Pozdrawiam
Grzegorz |
|
|
|
 |
star2666
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: laika kreos
Dołączył: 29 Lip 2012
|
Wysłany: 2012-08-04, 17:29
|
|
|
| Witam i ja cos dopowiem te silniki vw 2,0 to niesa az takie cud malina ja to pisza a te forda transita nieznam ale jak mowia ford g.... wort dlamnie najlepszym silnikiem jest iveco 2,5d 2,5tdi 2,8 sam mialem w busie renowki 2,5d na ktorym zrobilem okolo 380 000 km bez jakiej powaznej awarii |
|
|
|
 |
|
|