 |
|
Remont głowicy |
Autor |
Wiadomość |
ARCADARKA
Kombatant
Twój sprzęt: Pojazd specjalny
Pomógł: 7 razy Dołączył: 06 Sty 2008 Piwa: 85/99 Skąd: STOLYCA
|
Wysłany: 2012-10-04, 15:24 Remont głowicy
|
|
|
Witam
znalazłem troszkę czasu ,postanowiłem głowicę doprowadzić do prządku, gaz chyba swoje zrobił ,diagnoza wypalone gniazda zaworowe,gdy obiorę z serwisu będę wiedział konkretnie ,,,,,,,,co i jak z głowicą ,od Początku jak kupiłem ARCĘ czułem ,że troszeczkę mam za mało mocy,na liczniku ma 140 ,,,,a rozpędzałem się tylko do 100,,,,,,,,, ,przy okazji cylindry zalałem benzyną ekstrakcyjną ,aby upewnić się czy pierścionki są ok ,,,,,,,,,po dwóch dniach cylindry suche ,jak myślicie zostawić ,czy wymienić pierścienie ,mechanik mówi ,że jak wszystko na wierzchu to wymieniać ,,,,,,,,,odkręciłem miskę olejową ,aby wymienić uszczelkę
2012-10-04 15.05.45.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 121 raz(y) 124,17 KB |
2012-10-04 15.05.27.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 127 raz(y) 124,46 KB |
|
_________________ Darek |
|
|
|
 |
makdrajwer
weteran Artur,Ola,Zosia,Zuzia

Twój sprzęt: Bezdomny
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Maj 2011 Piwa: 50/75 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2012-10-04, 15:37
|
|
|
Po dwóch dniach benzyna odparowała. Jak masz zdjętą głowice to wyjmij losowo wybrany tłok i pooglądaj pierścienie. A jak nie są drogie to nawet ich nie oglądaj |
_________________ keep calm and dance
 |
|
|
|
 |
Frowyz
stary wyga
Twój sprzęt: Dethleffs Globetrotter L A 531
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lis 2009 Piwa: 78/43 Skąd: Podbeskidzie ;)
|
Wysłany: 2012-10-04, 18:32
|
|
|
Ja za głowicę zapłaciłem 800 pln (planowanie i utwardzenie gniazd). Pierścienie kupowałem po 30 - 35 pln za komplet na jeden tłok. Jak masz na wierzchu to chyba bym się nie zastanawiał...
Tylko nie oczekuj Bóg wie czego - na ekspresówce robiłem próbę prędkości - 115 - 120 km/h to jest absolutny maks (przynajmniej przy moim moście). Za to spalanie mam na poziomie 14 l LPG/100 km |
_________________ Poczochrani pod beretem |
|
|
|
 |
ARCADARKA
Kombatant
Twój sprzęt: Pojazd specjalny
Pomógł: 7 razy Dołączył: 06 Sty 2008 Piwa: 85/99 Skąd: STOLYCA
|
Wysłany: 2012-10-04, 19:02
|
|
|
Witaj
to masz super spalanie LpG,,,,,mój spala 20 l/100 ,a benzynki 15 litrów |
_________________ Darek |
|
|
|
 |
krzysztofCz
weteran
Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Wrz 2009 Piwa: 47/53 Skąd: z nad morza
|
Wysłany: 2012-10-04, 19:19
|
|
|
Darek, jak już pisano benzyna odparuje. Ja słyszałem o zalewaniu cylindra olejem silnikowym. Stan cylindra i w pewnym sensie pierścieni możesz sprawdzić tuż pod krawędzią cylindra. Jeżeli dotykając palcem gładzi cylindra wyczujesz uskok w tym miejscu to masz już wyjechane tuleje cylindra a i pierścienie pewnie też. Jeżeli nie wyczujesz tego charakterystycznego uskoku to nie jest źle... można składać i jeździć dalej |
_________________ I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/ |
|
|
|
 |
ARCADARKA
Kombatant
Twój sprzęt: Pojazd specjalny
Pomógł: 7 razy Dołączył: 06 Sty 2008 Piwa: 85/99 Skąd: STOLYCA
|
Wysłany: 2012-10-04, 19:55
|
|
|
Witaj Krzysiu
nie,Progów nie ma ,,,,,,na żadnym cylindrze |
_________________ Darek |
|
|
|
 |
kimtop
Kombatant
Twój sprzęt: CARTHAGO C-TOURER
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Wrz 2007 Piwa: 144/44 Skąd: Opoczno
|
Wysłany: 2012-10-04, 20:04
|
|
|
Ja bym nic nie ruszał.
Gdyby pierścienie były zużyte, to benzyna poszłaby w ciągu kilku/kilkunastu minut. |
_________________ Pozdrawiam.
Polak gorszego sortu
Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko. |
|
|
|
 |
ARCADARKA
Kombatant
Twój sprzęt: Pojazd specjalny
Pomógł: 7 razy Dołączył: 06 Sty 2008 Piwa: 85/99 Skąd: STOLYCA
|
Wysłany: 2012-10-04, 20:29
|
|
|
No sam nie wiem ,aczkolwiek co oryginał to oryginał |
_________________ Darek |
|
|
|
 |
marekoliva
weteran

Twój sprzęt: Mercedes Sprinter Rimor Sailer 700
Pomógł: 7 razy Dołączył: 19 Wrz 2009 Piwa: 40/19 Skąd: Gdańsk - Oliwa
|
Wysłany: 2012-10-04, 21:19
|
|
|
Darku benzyna odparuje, ja próbę zrobiłbym naftą (tak chyba się sprawdzało), jeśli rozebrane to szkoda byłoby nie sprawdzić i jeśli uzasadnione wymienić. |
_________________ Marek
"Ty możesz zwlekać ale czas nie będzie "
 |
|
|
|
 |
gino
Kombatant

Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2012-10-05, 06:32
|
|
|
Darek...dodaj jaki masz przebieg na tym silniczku
juz Ci chyba ze 200 razy mowilem...Ty masz NOWY ledwo dotarty silnik
nic nie ruszaj..nic nie zmieniaj...bo lepsze wrogiem dobrego
silnik nie bierze Ci grama oleju, chodzi cichutko-jak nowy
i niech Ci nie przyjdzie do glowy odkrecac stopki korbowodow aby panewki ogladac...
pierscienie ktore masz, sa ulozone do tego silniczka
i przede wszytskim SA ORYGINALNE
przejada jeszcze 200-300tysiecy
tyle..ile przejezdzaja w dozynanych dostawczakach
a nie lajtowo jezdzonym kamperku |
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
 |
krzysztofCz
weteran
Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Wrz 2009 Piwa: 47/53 Skąd: z nad morza
|
Wysłany: 2012-10-05, 08:06
|
|
|
ARCADARKA napisał/a: | Witaj Krzysiu
nie,Progów nie ma ,,,,,,na żadnym cylindrze |
gino napisał/a: | Darek...dodaj jaki masz przebieg na tym silniczku
juz Ci chyba ze 200 razy mowilem...Ty masz NOWY ledwo dotarty silnik
nic nie ruszaj..nic nie zmieniaj...bo lepsze wrogiem dobrego
silnik nie bierze Ci grama oleju, chodzi cichutko-jak nowy
i niech Ci nie przyjdzie do glowy odkrecac stopki korbowodow aby panewki ogladac...
pierscienie ktore masz, sa ulozone do tego silniczka
i przede wszytskim SA ORYGINALNE
przejada jeszcze 200-300tysiecy
tyle..ile przejezdzaja w dozynanych dostawczakach
a nie lajtowo jezdzonym kamperku |
W całości popieram radę Grzesia |
_________________ I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/ |
|
|
|
 |
ARCADARKA
Kombatant
Twój sprzęt: Pojazd specjalny
Pomógł: 7 razy Dołączył: 06 Sty 2008 Piwa: 85/99 Skąd: STOLYCA
|
Wysłany: 2012-10-05, 08:56
|
|
|
No fakt ,na szfie 114 tyś i cyka jak zegareczek ,,,,,,,,wiem Grzesiu znasz te jednostkę ,nawet raz zawory ustawiałeś ,,,,,,,,,,,,,ale Przecie ten zabytek ma 31lat i na zaś wymienić Pirścionki ,obgadam jeszcze z mechanikiem szczegóły
dzięki za zainteresowanie |
_________________ Darek |
|
|
|
 |
kimtop
Kombatant
Twój sprzęt: CARTHAGO C-TOURER
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Wrz 2007 Piwa: 144/44 Skąd: Opoczno
|
Wysłany: 2012-10-05, 10:01
|
|
|
Darek,cytując klasyka, "nie idź tą drogą" |
_________________ Pozdrawiam.
Polak gorszego sortu
Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko. |
|
|
|
 |
szadok
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: przyczłapka
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Piwa: 7/20 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: 2012-10-05, 11:33
|
|
|
ARCADARKA, Darku - prawdopodobieństwo spieprzenia czegoś (nawet najlepszym fachowcom) rośnie z ilością roboty. Jak chcesz Arce zrobić dobrze... to kup te pierścionki, bo są tanie. Pierścionki w papier, olejem nasącz, do wora i na półkę. Będziesz miał jak znalazł przy następnym zdejmowaniu głowicy za jakieś 150ooo km, czyli za jakieś 31 lat... Wtedy o części do Twojego transitka może być trudniej, takoż pierścienie będą bardzo przydatne
Będzie i wilk syty i owca cała - Arca nieruszana pykać se będzie dalej, a Ty będziesz szczęśliwy z udanego zakupu |
_________________ z pozdrowieniami,
szadok
__
"Prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn" (c)Arystoteles |
|
|
|
 |
eMWu
stary wyga

Twój sprzęt: 2 x Knaus traveller 595 + 625
Nazwa załogi: Campertrip.pl
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Gru 2010 Piwa: 11/23 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2012-10-05, 12:48
|
|
|
to ford - zostaw je w spokoju, probowalem zajezdzic pare scorpio (OHC i OHV) i akurat do 400 tysia pierscieni nigdy nie trzeba ruszac nawet na gazie. nawet przy 250kkm przy lekkim progu cisnienie sprezania i zuzycie oleju w normie. natomiast glowice warto szlifnąć i gniazda zaworowe poprawic. Jak tam walek rozrzadu? bo fotek glowicy nie widze |
_________________ www.campertrip.pl |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|