"Wirusowanie" silnika |
Autor |
Wiadomość |
papamila
Kombatant

Twój sprzęt: ROLLER TEAM
Nazwa załogi: papamila
Pomógł: 27 razy Dołączył: 16 Cze 2007 Piwa: 121/5 Skąd: Trójmiasto i okolica
|
Wysłany: 2013-02-17, 11:06
|
|
|
zmiana z 15 na 16 znaczaco poprawia komfort podrozowania,
auto lepiej wybiera nierównosci- to plusy
z minusów mniejszych to zafalszowanie wskazań szybkosciomierza
a wiekszy minus to że auto "straci na mocy", subiektywnie bedzie słabsze
mi w takim wypadku pomógł czip 30 KM |
|
|
|
 |
SlawekEwa
Kombatant Slawek Dehler

Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 29 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Piwa: 241/606 Skąd: z głębokiego buszu
|
Wysłany: 2013-02-17, 11:15
|
|
|
Cytat: | mi w takim wypadku pomógł czip 30 KM |
Jarku do jakiej mocy dokładałeś te 30 KM ? |
_________________ Życie jest dane wszystkim, ale starość tylko wybranym.
 |
|
|
|
 |
papamila
Kombatant

Twój sprzęt: ROLLER TEAM
Nazwa załogi: papamila
Pomógł: 27 razy Dołączył: 16 Cze 2007 Piwa: 121/5 Skąd: Trójmiasto i okolica
|
Wysłany: 2013-02-17, 12:21
|
|
|
SlawekEwa napisał/a: | do jakiej mocy dokładałeś te 30 KM |
silnik 2,3 multijet, moc 130KM + ok 30 KM czip
efekt elastyczności przeszedł moje najśmielsze oczekiwania
auto (na 6 biegu) ktore wymagało redukcji poniżej 85- 90 km/h
po "wirusowaniu" spokojnie się podniosiło z 65-70 km/h
warto było |
|
|
|
 |
Komplecik
Kombatant
Twój sprzęt: Adriianna
Nazwa załogi: Kompleciki :)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 14 Cze 2011 Piwa: 298/636 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-02-17, 13:54
|
|
|
papamila napisał/a: | SlawekEwa napisał/a: | do jakiej mocy dokładałeś te 30 KM |
silnik 2,3 multijet, moc 130KM + ok 30 KM czip
efekt elastyczności przeszedł moje najśmielsze oczekiwania
auto (na 6 biegu) ktore wymagało redukcji poniżej 85- 90 km/h
po "wirusowaniu" spokojnie się podniosiło z 65-70 km/h
warto było |
Czym się różnią, nowe jednostki 2,3l mają już ponad 150KM
Mapą silnika ,turbiną ?
Też mam 2,3 i myśle podnieść moc. |
_________________ komplet |
|
|
|
 |
lepciak
weteran
Twój sprzęt: FIAT Ducato 2,5TD Burstner
Nazwa załogi: lepciaki
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Wrz 2008 Piwa: 61/39 Skąd: Gdańsk-Oliwa
|
Wysłany: 2013-02-17, 13:56
|
|
|
W moim Passacie "wirusowanie" podniosło uciąg na haku potrzebny przy holowaniu przyczepy kempingowej, prędkość oraz spalanie. Pojawiło się dymienie z rury wydechowej. Kolega z karawaningu zajmujący się zawodowo "wirusowaniem" samochodów radził wrócic do pierwotnego układu gdyż "wirusowanie" przede wszystkim obniża żywotność silnika. Jest przeznaczone do rasowania silników wyczynowych. |
_________________ lepciak
''A najwięcej do powiedzenia mają Ci, którzy przeważnie nic nie mają do powiedzenia''
 |
|
|
|
 |
papamila
Kombatant

Twój sprzęt: ROLLER TEAM
Nazwa załogi: papamila
Pomógł: 27 razy Dołączył: 16 Cze 2007 Piwa: 121/5 Skąd: Trójmiasto i okolica
|
Wysłany: 2013-02-17, 15:04
|
|
|
Komplecik napisał/a: | nowe jednostki 2,3l mają już ponad 150KM |
moj był wg rocznika 2008 |
|
|
|
 |
CORONAVIRUS
Kombatant fan SAN ESCOBAR

Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Sie 2011 Piwa: 566/755 Skąd: z Rumi przez jedno i
|
Wysłany: 2013-02-17, 15:31
|
|
|
lepciak napisał/a: | W moim Passacie "wirusowanie" podniosło uciąg na haku potrzebny przy holowaniu przyczepy kempingowej, prędkość oraz spalanie. Pojawiło się dymienie z rury wydechowej. Kolega z karawaningu zajmujący się zawodowo "wirusowaniem" samochodów radził wrócic do pierwotnego układu gdyż "wirusowanie" przede wszystkim obniża żywotność silnika. Jest przeznaczone do rasowania silników wyczynowych. |
Lepciak ma rację w 100%-tach .... wirusowanie jeszcze starych silników , które w sobie miały faktycznie silnik nie było tak ryzykowne jak w wypadku nowych jednostek posklejanych z materiałów wytrzymujących gwarancję ( nie zawsze zresztą) i coś jeszcze ale nie za wiele ....
Jak się chce mieć 160 KM to trzeba taki kupić |
|
|
|
 |
Komplecik
Kombatant
Twój sprzęt: Adriianna
Nazwa załogi: Kompleciki :)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 14 Cze 2011 Piwa: 298/636 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-02-17, 15:33
|
|
|
papamila napisał/a: | Komplecik napisał/a: | nowe jednostki 2,3l mają już ponad 150KM |
moj był wg rocznika 2008 |
Po zmianie mocy było wszystko ok. żadnych psikusów ubocznych?
Jest szansa na mniejsze spalanie |
_________________ komplet |
|
|
|
 |
Komplecik
Kombatant
Twój sprzęt: Adriianna
Nazwa załogi: Kompleciki :)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 14 Cze 2011 Piwa: 298/636 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-02-17, 15:42
|
|
|
.[/quote]Lepciak ma rację w 100%-tach .... wirusowanie jeszcze starych silników , które w sobie miały faktycznie silnik nie było tak ryzykowne jak w wypadku nowych jednostek posklejanych z materiałów wytrzymujących gwarancję ( nie zawsze zresztą) i coś jeszcze ale nie za wiele ....
Jak się chce mieć 160 KM to trzeba taki kupić [/quote]
O, to ja właśnie pytam czym się różni 2,3 z 09roku 130KM od 2,3 z 13roku no może nie całe 160KM tylko programem,turbiną
Też grałem w totka i nic zostaje przy starym |
_________________ komplet |
|
|
|
 |
Ahmed
Kombatant Burak

Twój sprzęt: Bezdomny
Nazwa załogi: Buraki
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Lut 2009 Piwa: 207/306 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2013-02-17, 15:43
|
|
|
Komplecik napisał/a: | c zostaje przy starym |
Ładny mi on stary
Ps. chyba sprzedałem przyczepę |
|
|
|
 |
CORONAVIRUS
Kombatant fan SAN ESCOBAR

Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Sie 2011 Piwa: 566/755 Skąd: z Rumi przez jedno i
|
Wysłany: 2013-02-17, 15:47
|
|
|
odpowiedzi na Twoje pytanie nie znają nawet w serwisach ... pozornie tak samo , pozornie tylko turbinka i mapka , może intercooler większy ale materiał jaki ? Pytania są zdawane dopiero jak się sypie , tłoki się topią albo wychodzą bokiem ... |
|
|
|
 |
Komplecik
Kombatant
Twój sprzęt: Adriianna
Nazwa załogi: Kompleciki :)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 14 Cze 2011 Piwa: 298/636 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-02-17, 15:52
|
|
|
No name napisał/a: | odpowiedzi na Twoje pytanie nie znają nawet w serwisach ... pozornie tak samo , pozornie tylko turbinka i mapka , może intercooler większy ale materiał jaki ? Pytania są zdawane dopiero jak się sypie , tłoki się topią albo wychodzą bokiem ... |
Na tyle towaru co jeździ przygody muszą być , ogólnie to te ducato to mniej jak 500 nie robią
W kamperku przy tym przelicie to tylko kibelek jest w całości
|
_________________ komplet |
|
|
|
 |
SlawekEwa
Kombatant Slawek Dehler

Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 29 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Piwa: 241/606 Skąd: z głębokiego buszu
|
Wysłany: 2013-02-17, 16:05
|
|
|
Komplecik napisał/a: | ogólnie to te ducato to mniej jak 500 nie robią |
Tak tylko w dostawczakach nie pracują cały przebieg z pełnym obciążeniem tek jak w kamperku |
_________________ Życie jest dane wszystkim, ale starość tylko wybranym.
 |
|
|
|
 |
HENRYCZEK
weteran
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Lis 2011 Piwa: 81/131 Skąd: Południe
|
Wysłany: 2013-02-17, 16:07
|
|
|
oskp napisał/a: |
Ps. chyba sprzedałem przyczepę |
Gratulacje
Może za niedługo pojawi się na ALL...na jakomś podwoziu |
|
|
|
 |
koko
Kombatant

Twój sprzęt: CARTHAGO C-LINE 4.8 I
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Sty 2007 Piwa: 71/31 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2013-02-17, 18:27
|
|
|
A ja się ciągle wachom na razie mi starcza 131 KM |
_________________ KoKo
Piszę tylko merytorycznie.
Mądrzy ludzie wiedzą przed a nie po |
|
|
|
 |
|