Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Typowe usterki FIAT i PSA 2006 ->
Autor Wiadomość
eMKa 
Kombatant


Twój sprzęt: Ducato 2,3 09 CAMPERIA
Nazwa załogi: eMKa
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 22 Sty 2010
Piwa: 297/156
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-02-25, 22:28   Typowe usterki FIAT i PSA 2006 ->

Ta usterka zatrzymała samochód. Znikające przewody w układzie sterowania to prawdziwa zmora w “nowych” samochodach. W przewodach jest za mało miedzi w miedzi, a koszulki jak gąbka przepuszczają wodę. Efekt murowany jak na zdjęciu.

przewód 2.jpg
Plik ściągnięto 81 raz(y) 46,37 KB

_________________
Gosia & Krzysiek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Robinson_44 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Błękitek Ducato 3,0 H3L3 177 KM
Nazwa załogi: RobinSony
Dołączył: 05 Sty 2013
Piwa: 1/2
Wysłany: 2013-02-25, 23:02   

Witam,
Jeśli wolno dociec to ile wiosen liczy Twoja maszyna? Pytam bo piszesz "..nowych", a od grudnia 2012 jestem w posiadaniu nowego Ducato Maxi 3,0 177 KM. którego przerabiam właśnie na kampera w specjalistycznej firmie.
_________________
Robinson_44

Idąc przed siebie nie oglądaj się wstecz, patrz dokąd zmierzasz, zawsze pamiętaj skąd przychodzisz.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Argo 
weteran

Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
Nazwa załogi: Argonauta
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Gru 2011
Piwa: 31/1
Skąd: Nowa Wola
Wysłany: 2013-02-25, 23:09   

Typowe uszkodzenie od wpinania się w przewód (np. miernikiem) i niezabezpieczenie uszkodzonej otuliny po diagnozie.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bajaga 
Kombatant

Nazwa załogi: FiveStars
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lut 2012
Piwa: 108/7
Wysłany: 2013-02-25, 23:51   

Robinson_44 napisał/a:
Witam,
Jeśli wolno dociec to ile wiosen liczy Twoja maszyna? Pytam bo piszesz "..nowych", a od grudnia 2012 jestem w posiadaniu nowego Ducato Maxi 3,0 177 KM. którego przerabiam właśnie na kampera w specjalistycznej firmie.


Na marginesie: którą firmę wybrałeś ?
_________________
Pozdrawiam,

Bajaga&Instruktori
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
eMKa 
Kombatant


Twój sprzęt: Ducato 2,3 09 CAMPERIA
Nazwa załogi: eMKa
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 22 Sty 2010
Piwa: 297/156
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-02-26, 13:04   

Robinson_44 napisał/a:
Witam,
Jeśli wolno dociec to ile wiosen liczy Twoja maszyna? Pytam bo piszesz "..nowych", a od grudnia 2012 jestem w posiadaniu nowego Ducato Maxi 3,0 177 KM. którego przerabiam właśnie na kampera w specjalistycznej firmie.



2009 2,3 160 KM (V-tech)
zabudowa Camperia
_________________
Gosia & Krzysiek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
eMKa 
Kombatant


Twój sprzęt: Ducato 2,3 09 CAMPERIA
Nazwa załogi: eMKa
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 22 Sty 2010
Piwa: 297/156
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-02-26, 13:06   

AiR napisał/a:
Typowe uszkodzenie od wpinania się w przewód (np. miernikiem) i niezabezpieczenie uszkodzonej otuliny po diagnozie.


racja
ale trafiają sie też wiązki dziewicze, jak w tym wypadku, trzeba było zniszczyć oplot wiązki.
_________________
Gosia & Krzysiek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Robinson_44 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Błękitek Ducato 3,0 H3L3 177 KM
Nazwa załogi: RobinSony
Dołączył: 05 Sty 2013
Piwa: 1/2
Wysłany: 2013-03-01, 23:50   

Bajaga napisał/a:
Robinson_44 napisał/a:
Witam,
Jeśli wolno dociec to ile wiosen liczy Twoja maszyna? Pytam bo piszesz "..nowych", a od grudnia 2012 jestem w posiadaniu nowego Ducato Maxi 3,0 177 KM. którego przerabiam właśnie na kampera w specjalistycznej firmie.


Na marginesie: którą firmę wybrałeś ?


Po wielu próbach z kilkoma firmami zdecydowaliśmy się na NEO-TRAVELLER z Karczewa.
_________________
Robinson_44

Idąc przed siebie nie oglądaj się wstecz, patrz dokąd zmierzasz, zawsze pamiętaj skąd przychodzisz.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
fousek 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Fiat Frankia Luxory 840QD 13r.
Nazwa załogi: Marcela i Kamil
Dołączył: 02 Wrz 2012
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 2013-03-01, 23:56   

ad Robinson

a jakie koszta takiej przeróbki?
_________________
Darz Bór
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Robinson_44 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Błękitek Ducato 3,0 H3L3 177 KM
Nazwa załogi: RobinSony
Dołączył: 05 Sty 2013
Piwa: 1/2
Wysłany: 2013-03-03, 18:25   

Oj spore, nawet nie pytaj. Dla orientacji dodam, że nie mniejsze niż cena nowego pojazdu. Ale czyż marzenia nie są warte poświęcenia? [hura] [hura] [hura]
_________________
Robinson_44

Idąc przed siebie nie oglądaj się wstecz, patrz dokąd zmierzasz, zawsze pamiętaj skąd przychodzisz.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
silny 
Kombatant
czlonek KBP

Twój sprzęt: był Jumper slideout , Hymerb524 , jest PILOTE
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 07 Wrz 2011
Piwa: 51/50
Skąd: PSL z nad Warty
Wysłany: 2013-03-03, 22:28   

w sprawie zgnitego kabelka to sklaniam sie do diagnozy kol. Air .

dwa tygodnie temu odremontowalem elektryke w lawecie i bylo kilka miejsc lutowanych ktore nijak nie dalo sie pokryc termokurczkami.

dwa wyjazdy do Austrii i sol a raczej plyn ktory oni leja na drogi kompletnie zdzarl te zaizolowane tasma luty

takie warunki na drogach i chemikalia
_________________
----------------------------------------------------------

gazuuuu , muszę się pośpieszyć żeby mieć więcej czasu na dalszy pośpiech........

--------------------------------------------------------
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bajaga 
Kombatant

Nazwa załogi: FiveStars
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lut 2012
Piwa: 108/7
Wysłany: 2013-03-04, 23:28   

Robinson_44 napisał/a:
Bajaga napisał/a:
Robinson_44 napisał/a:
Witam,
Jeśli wolno dociec to ile wiosen liczy Twoja maszyna? Pytam bo piszesz "..nowych", a od grudnia 2012 jestem w posiadaniu nowego Ducato Maxi 3,0 177 KM. którego przerabiam właśnie na kampera w specjalistycznej firmie.


Na marginesie: którą firmę wybrałeś ?


Po wielu próbach z kilkoma firmami zdecydowaliśmy się na NEO-TRAVELLER z Karczewa.


Dobry wybór :wyszczerzony: Jedna z ich propozycji "seryjnych" czy własna inwencja projektowa ?
_________________
Pozdrawiam,

Bajaga&Instruktori
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
eMKa 
Kombatant


Twój sprzęt: Ducato 2,3 09 CAMPERIA
Nazwa załogi: eMKa
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 22 Sty 2010
Piwa: 297/156
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-03-04, 23:43   

fusek, Bajaga, Robinson-44

przeczytajcie temat
załóżcie nowy i dyskutujcie w temacie :ok
_________________
Gosia & Krzysiek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
eMKa 
Kombatant


Twój sprzęt: Ducato 2,3 09 CAMPERIA
Nazwa załogi: eMKa
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 22 Sty 2010
Piwa: 297/156
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2013-03-04, 23:47   

majsterek napisał/a:
w sprawie zgnitego kabelka to sklaniam sie do diagnozy kol. Air .

dwa tygodnie temu odremontowalem elektryke w lawecie i bylo kilka miejsc lutowanych ktore nijak nie dalo sie pokryc termokurczkami.

dwa wyjazdy do Austrii i sol a raczej plyn ktory oni leja na drogi kompletnie zdzarl te zaizolowane tasma luty

takie warunki na drogach i chemikalia


ok,masz racje, ale mamy nienaruszone wiązki, z fabrycznym oplotem
_________________
Gosia & Krzysiek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
silny 
Kombatant
czlonek KBP

Twój sprzęt: był Jumper slideout , Hymerb524 , jest PILOTE
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 07 Wrz 2011
Piwa: 51/50
Skąd: PSL z nad Warty
Wysłany: 2013-03-05, 19:17   

a przewody elektryczne silnika w mercedesach , taki szajs ze ulegaja biodegradacji jeszcze w trakcie urzytkowania .

mysle ze taka jakosc teraz

ktos pisal na forum jak mu przerywal silnik a okazalo sie ze przewod zasilajacy pompowtrysk byl fabrycznie tak krotki ze ledwo laczyl
_________________
----------------------------------------------------------

gazuuuu , muszę się pośpieszyć żeby mieć więcej czasu na dalszy pośpiech........

--------------------------------------------------------
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Robinson_44 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Błękitek Ducato 3,0 H3L3 177 KM
Nazwa załogi: RobinSony
Dołączył: 05 Sty 2013
Piwa: 1/2
  Wysłany: 2013-03-10, 23:28   

Bajaga napisał/a:
Robinson_44 napisał/a:
Bajaga napisał/a:
Robinson_44 napisał/a:
Witam,
Jeśli wolno dociec to ile wiosen liczy Twoja maszyna? Pytam bo piszesz "..nowych", a od grudnia 2012 jestem w posiadaniu nowego Ducato Maxi 3,0 177 KM. którego przerabiam właśnie na kampera w specjalistycznej firmie.


Na marginesie: którą firmę wybrałeś ?


Po wielu próbach z kilkoma firmami zdecydowaliśmy się na NEO-TRAVELLER z Karczewa.


Dobry wybór :wyszczerzony: Jedna z ich propozycji "seryjnych" czy własna inwencja projektowa ?


Niestety nie bawią się już w indywidualne zabudowy. Wybraliśmy jedną z ich wersji, ale z kilkoma naszymi uwarunkowaniami. Strasznie ciężko się do nich dostać. Wcześniej próbowaliśmy 2 razy i nic nie wskóraliśmy, dopiero fart zaraz na początku roku pomógł i się dzieje. Produkują głównie dla potentata z Niemiec stąd ciężko o jakikolwiek termin. Koniec tematu :) Ewentualne pytania zapraszam na priv.
_________________
Robinson_44

Idąc przed siebie nie oglądaj się wstecz, patrz dokąd zmierzasz, zawsze pamiętaj skąd przychodzisz.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***