 |
|
|
Ducato 1,9TD 97' szarpanie i wariujacy wskaźnik paliwa. |
| Autor |
Wiadomość |
Malefisto
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Mobilvetta design driver 57s
Dołączył: 15 Maj 2010 Piwa: 1/1 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2013-05-05, 09:02 Ducato 1,9TD 97' szarpanie i wariujacy wskaźnik paliwa.
|
|
|
Właśnie wróciliśmy z majówki n, kraków, wieliczka , pieniny łącznie około 1100 km, no i wyszlo kilka problemów z kamperkiem
Auto to fiat ducato 1,9 td z 97' zabudowa z alkową , mianowicie :
-wskaźnik paliwa wariował pokazuje połowę baku po czym spada do zera , w trakcie jeszcze kilka razy skoczy ....
-Wskażnik temperatury pokazuje standardowo 70 c ale juz o tym poczytalem i ten typ tak ma.
-i największy problem auto traciło moc były momenty że jechał ładnie ale czesto tracił moc i nawet przy zjezdzie z górki przy prędkości 80 km/h szarpał - przerywał jak by coś nie tak było z paliwem , tankowane na dobrych stacjach dolałem także specyfik stp czyszcacy wtryski i uszlachetniajacy paliwo, nie pomogło .
Przy podjazdach pod niektóre wzniesienia jak dostał muła musiałem redukwac do 2. |
|
|
|
 |
cirrustravel
weteran CB RADIO - 26

Twój sprzęt: Chausson S697 GA
Nazwa załogi: NICKT
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Gru 2010 Piwa: 82/78 Skąd: świętokrzyskie
|
Wysłany: 2013-05-05, 09:29
|
|
|
Ten trzeci objaw najbardziej niepokojący.
Co do pierwszego to mój typ też tak ma (Peugeot Boxer '99 2.5TD). Naleję do pełna i wskazówka skacze jak szalona, potem opada do zera, a po ok. 350-400km pokazuje trochę ponad pół baku i już spokojnie opada zgodnie ze zużyciem paliwa. |
_________________ Mariusz
www.cirrus-travel.pl
 |
|
|
|
 |
Malefisto
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Mobilvetta design driver 57s
Dołączył: 15 Maj 2010 Piwa: 1/1 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 2013-05-05, 09:41
|
|
|
Właśnie to samo u mnie, pierw myślalem że to przez jazdę po górach , ale na prostym terenie jest to samo i co chwile dotankowywałem bo mialem stresa zeby nie stanąć gdzies w trasie.
Nie da się z tym nic zrobić? |
|
|
|
 |
cirrustravel
weteran CB RADIO - 26

Twój sprzęt: Chausson S697 GA
Nazwa załogi: NICKT
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Gru 2010 Piwa: 82/78 Skąd: świętokrzyskie
|
Wysłany: 2013-05-05, 11:02
|
|
|
| Nie wiem, mnie to nie przeszkadza. Ważne, że od połowy baku pokazuje autentyczny stan. |
_________________ Mariusz
www.cirrus-travel.pl
 |
|
|
|
 |
buzdys
początkujący forumowicz
Dołączył: 05 Maj 2013
|
Wysłany: 2013-05-05, 20:43
|
|
|
cirrustravel,
Ewidentny opis uszkodzonego pływaka w zbiorniku paliwa.Pozdr. |
|
|
|
 |
miciurin
weteran

Twój sprzęt: Fiat Ducato S.E.A A640
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Sie 2011 Piwa: 17/83 Skąd: ja to wiem?
|
Wysłany: 2013-05-05, 20:46
|
|
|
U mnie problem ze wskaźnikiem paliwa zaczyna się dopiero tak przy 1/4 ilości paliwa jednak nie jest to aż tak mocno problematyczne.
Wskaźnik temperatury jak jest auto rozgrzane to trzyma równo 90*
Co do problemu z mocą zaczął bym od wymiany filtra paliwa i powietrza no chyba że auto dymi jak z lokomotywy. Można by się też przyjrzeć turbinie i wtryskom. |
_________________ Fiat Ducato 1,9 TD, 1989r, zabudowa Fendt 560 SK - był
Fiat Ducato 2,2 MultiJet, 2007r, zabudowa S.E.A A640 - był
Na pewno będzie kolejny kamper
 |
|
|
|
 |
Camper Diem
Kombatant

Twój sprzęt: Eura Mobil
Nazwa załogi: Camper Diem!
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Wrz 2007 Piwa: 59/73 Skąd: Gdańsk-Wrzeszcz
|
Wysłany: 2013-05-05, 21:00
|
|
|
Malefisto, miałem podobnie, okazało się, że syf w zbiorniku zatyka sitko na pompie paliwa. co 1000 km wykręcałem i czyściłem, obyło się bez zdejmowania i czyszczenia zbiornika, po kilku razach jest ok. sprawdź czy to nie to samo |
_________________ Camper Diem! |
|
|
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|