| pasek wieloklinowy w Sprinterze | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | jedrek49   weteran
 badz zawsze usmiechniety
 
 Twój sprzęt: sprinter CDI 2,7 316
 Nazwa załogi: jedrek49
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 07 Sie 2009
 Piwa: 52/3
 Skąd: Rzeszow
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-05-07, 07:42   pasek wieloklinowy w Sprinterze |   
 |  
               | 
 |  
               | witam moze ktos z Was ma schemat ulozenia paska wieloklinowego w sprinterze CDI 316 156kM z 2003r z klimatyzacja
 chce wiedziec aby w razie awarii paska mozna wymienic w trasie
 pozdrawiam
 jedrek49
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | Cykada   weteran
 
 Twój sprzęt: Sprinter 2.9TD
 Nazwa załogi: RodzinkaPL
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 28 Lip 2009
 Piwa: 12/9
 Skąd: Dzierżoniów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-05-07, 19:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | ten pod spodem z klimą 
 
 
	
		| pasek 316.jpg 
 |  
		|  |  
		| Plik ściągnięto 699 raz(y) 31,41 KB |  
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | Argo   weteran
 
 Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
 Nazwa załogi: Argonauta
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 19 Gru 2011
 Piwa: 31/1
 Skąd: Nowa Wola
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-05-07, 19:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | Najpierw potrenuj na starym, ale jak nie jesteś mechanikiem i ze 100 pasków nie wymieniłeś to marnie to widzę. Lepiej wymienić pasek na nowy (oryginał) i 100 000 km spokoju. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | Cykada   weteran
 
 Twój sprzęt: Sprinter 2.9TD
 Nazwa załogi: RodzinkaPL
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 28 Lip 2009
 Piwa: 12/9
 Skąd: Dzierżoniów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-05-07, 19:45 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | AiR napisał/a: |  	  | Najpierw potrenuj na starym, ale jak nie jesteś mechanikiem i ze 100 pasków nie wymieniłeś to marnie to widzę. Lepiej wymienić pasek na nowy (oryginał) i 100 000 km spokoju. | 
 jędrek nie chce wymieniać w 100 modelach aut tylko w sprinterze 316. Jak ma ręce i oczy to wymieni.
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | Argo   weteran
 
 Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
 Nazwa załogi: Argonauta
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 19 Gru 2011
 Piwa: 31/1
 Skąd: Nowa Wola
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-05-07, 19:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie wymieni bo. przeszkadza osłona wentylatora i wentylator, nie ma specjalnego klucza do cofnięcia napinacza i nie wymieniał a nawet nie widział wymiany w silniku 2.7 MB. Nawet jak jest zdjęta osłona co wiąże się z zdjęciem przewodu chłodnicy to i tak potrzebne są zdolności manualne nabyte praktyką. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | Cykada   weteran
 
 Twój sprzęt: Sprinter 2.9TD
 Nazwa załogi: RodzinkaPL
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 28 Lip 2009
 Piwa: 12/9
 Skąd: Dzierżoniów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-05-07, 20:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | wymieni. klucz 18 od spodu nakłada na nakrętkę napinacza i odciąga napinacz. Wtedy ściąga pasek.   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | Argo   weteran
 
 Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
 Nazwa załogi: Argonauta
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 19 Gru 2011
 Piwa: 31/1
 Skąd: Nowa Wola
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-05-07, 20:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | A co z dolną osłoną silnika i nie klucz 18 tylko można pokrętką i przedłużką o kwadracie 1/2 cala. Przedłużka 5cm i najważniejsze zabraknie mu przynajmniej pary rąk. O innych niuansach nie będę pisał bo i tak nie wymieni. A klucz na nakrętkę od napinacza to zakładaj w swoim aucie, a nie doradzaj komuś bo grozi bardzo poważną awarią. Poczytaj na forum MB to się dużo dowiesz na ten temat. Z moje strony koniec dyskusji. Cały czas chodzi o wymianę paska w trasie. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | silny   Kombatant
 czlonek KBP
 
 Twój sprzęt: był Jumper slideout , Hymerb524 , jest PILOTE
 Pomógł: 10 razy
 Dołączył: 07 Wrz 2011
 Piwa: 51/50
 Skąd: PSL z nad Warty
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-05-07, 21:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | nik nie spytal z jakiej paki toto ma sie zerwac  bo jak zyje to wielorowkowy w zadbanym samochodzie nie peknie no chyba ze u dziadola co to rolki wymienia jak sie juz zatarly   
 a i tak nie wymieni
     |  
				| _________________ ----------------------------------------------------------
 
 gazuuuu , muszę się pośpieszyć żeby mieć więcej czasu na dalszy pośpiech........
 
 --------------------------------------------------------
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | Cykada   weteran
 
 Twój sprzęt: Sprinter 2.9TD
 Nazwa załogi: RodzinkaPL
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 28 Lip 2009
 Piwa: 12/9
 Skąd: Dzierżoniów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-05-08, 07:24 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | AiR napisał/a: |  	  | A co z dolną osłoną silnika i nie klucz 18 tylko można pokrętką i przedłużką o kwadracie 1/2 cala. Przedłużka 5cm i najważniejsze zabraknie mu przynajmniej pary rąk. O innych niuansach nie będę pisał bo i tak nie wymieni. A klucz na nakrętkę od napinacza to zakładaj w swoim aucie, a nie doradzaj komuś bo grozi bardzo poważną awarią. Poczytaj na forum MB to się dużo dowiesz na ten temat. Z moje strony koniec dyskusji. Cały czas chodzi o wymianę paska w trasie. | 
 koledze chodzi o wymianę paska w trasie.A ,że byłem świadkiem takiej wymiany to wiem ,że się da w godzinkę wymienić. Ale tej osłony pod silnikiem co prawda nie było. Jak potrzeba specjalistyczne klucze do ściągnięcia osłony to nie wymieni paska w trasie.
 Mam 312 i akurat wymieniałem pasek pod domem i SUKCES!!!! udało się bez wzywania ADAC!!! też nie jest to proste bo jest osłona wentylatora i ciężko przechodzi ale się da.Poza tym ciężko założyć pomiędzy gładką rolkę i koło silnika. POZDRAWIAM i tym optymistycznym akcentem kończę i życzę trochę wiary w ludzkie możliwości.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | jedrek49   weteran
 badz zawsze usmiechniety
 
 Twój sprzęt: sprinter CDI 2,7 316
 Nazwa załogi: jedrek49
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 07 Sie 2009
 Piwa: 52/3
 Skąd: Rzeszow
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2013-05-08, 07:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | witam Dziekuje wszystkim za opinie ,rady
 Mam troche zdolnosci manualnych ,woze ze soba klucze ale chcialem wiedziec na wszelki wypadek ,W tym roku wymienile pasek oraz rolki i napinacz/w zakladzie samochodowym/ale jest roznie i moze cos sie stac w drodze ,bedzie rezerwowy pasek i zdolnosci moje lub zaklad naprawczy i dam schemat moze zaloza pasek
 dzieki sliczne
 Na CT mozna liczyc
 jedrek49
 dziekuje
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      |  | 
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Możesz ściągać załączniki na tym forum
 
 | Dodaj temat do ulubionych
 Wersja do druku
 
 
 |