Silnik zaburtowy Chysler 4 |
Autor |
Wiadomość |
ferguson
zaawansowany

Twój sprzęt: Nissan Urvan 4x4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2014 Piwa: 5/1 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2014-01-29, 16:07 Silnik zaburtowy Chysler 4
|
|
|
Posiadam taki silnik zaburtowy dwusuwowy. Chciałem ściągnąć stopę. Wszystkie zewnętrzne śruby były odkręcone i niestety stopa nie chce zejść. Boję się mocniej walnąć, obawiając się uszkodzenia odlewu. Silnik podobny jest do Jonsona. Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym zakresie? |
_________________ Pozdrawia Krzysztof |
|
|
|
 |
Jacek999
zaawansowany

Twój sprzęt: W budowie
Dołączył: 21 Paź 2011 Piwa: 24/22 Skąd: Wieś podkrakowska
|
Wysłany: 2014-01-29, 17:34
|
|
|
Sprawdź, cięgno zmiany biegów, czy nie trzeba rozpiąć. Może być zaślepka gumowa na kolumnie, lub zatrzask pod gaźnikiem, jeśli nie to mogło się zapiec. |
_________________ Jacek |
|
|
|
 |
Agostini
weteran

Twój sprzęt: Hymer ML-T 580
Pomógł: 4 razy Dołączył: 19 Sty 2011 Piwa: 245/114 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-01-29, 17:45
|
|
|
Cięgno zmiany biegów trzeba rozłączyć, tak jak Jacek podpowiada. |
_________________ Basia i Andrzej
 |
|
|
|
 |
ferguson
zaawansowany

Twój sprzęt: Nissan Urvan 4x4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2014 Piwa: 5/1 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2014-01-29, 19:23
|
|
|
Ten silnik nie posiada wstecznego biegu. O jakim cięgnie jest mowa? |
_________________ Pozdrawia Krzysztof |
|
|
|
 |
Jacek999
zaawansowany

Twój sprzęt: W budowie
Dołączył: 21 Paź 2011 Piwa: 24/22 Skąd: Wieś podkrakowska
|
Wysłany: 2014-01-29, 19:49
|
|
|
Ok, wstecznego nie musisz mieć, ale jakoś trzeba włączyć bieg do przodu. Do tego służy jakaś dzwignia w okolicach manetki, która jest połączona za pomocą stalowego pręta z przekładnią, która znajduje się w stopie. Chyba, że u Ciebie bieg jest na stałe włączony i nie ma pozycji neutral. |
_________________ Jacek |
|
|
|
 |
ferguson
zaawansowany

Twój sprzęt: Nissan Urvan 4x4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2014 Piwa: 5/1 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2014-01-29, 20:36
|
|
|
Muszę dokładnie się temu przyjrzeć. Brat, który ma warsztat mechaniki pojazdowej próbował to ściągać, ale spasował, dlatego pytam, aby nie dać ciała. |
_________________ Pozdrawia Krzysztof |
|
|
|
 |
MajTeam
trochę już popisał

Twój sprzęt: Tymczasowo nic ale ....... coś na rzeczy jest
Nazwa załogi: MajTeam z kamperem Stefano ;-)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lip 2008 Piwa: 13/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2014-01-30, 00:00
|
|
|
Prawdopodobnie mam instrukcję serwisową do siników zaburtowych Chrysler lata 60-90 ? Jutro poszukam na dysku w pracy i jak coś to udostępnię |
|
|
|
 |
ferguson
zaawansowany

Twój sprzęt: Nissan Urvan 4x4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2014 Piwa: 5/1 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2014-01-30, 11:09
|
|
|
Byłoby świetnie. Muszę wymienić (przypuszczalnie już sparciała) wirnik pompy wody. |
_________________ Pozdrawia Krzysztof |
|
|
|
 |
JaWa
Kombatant Pierwsza "Mała Karawana"

Twój sprzęt: Fiat Ducato Roller Team Granduca
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Sty 2007 Piwa: 367/234 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2014-01-30, 11:19
|
|
|
ferguson napisał/a: | Muszę wymienić (przypuszczalnie już sparciała) wirnik pompy wody. |
A tam napewno jest pompa wody ? Takie silniki były chłodzone powietrzem. |
_________________ Wanda i Jacek Kutno
-------------------------------------------
www.youtube.com/@JacekKropidlowskikutno/videos
 |
|
|
|
 |
ferguson
zaawansowany

Twój sprzęt: Nissan Urvan 4x4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2014 Piwa: 5/1 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2014-01-30, 13:54
|
|
|
Na pewno jest przepływ wody i niestety już nie był ciągły tylko czasami pluło. |
_________________ Pozdrawia Krzysztof |
|
|
|
 |
krzysztofCz
weteran
Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Wrz 2009 Piwa: 47/53 Skąd: z nad morza
|
Wysłany: 2014-01-30, 15:56
|
|
|
ferguson napisał/a: | Na pewno jest przepływ wody i niestety już nie był ciągły tylko czasami pluło. |
Jeżeli pluło to może uszkodzony jest termostat, jeżeli jest w tym modelu. |
_________________ I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/ |
|
|
|
 |
ferguson
zaawansowany

Twój sprzęt: Nissan Urvan 4x4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2014 Piwa: 5/1 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2014-01-30, 18:55
|
|
|
Tak, czy owak, stopę trzeba ściągnąć. Przegląd jest wskazany. |
_________________ Pozdrawia Krzysztof |
|
|
|
 |
krzysztofCz
weteran
Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Wrz 2009 Piwa: 47/53 Skąd: z nad morza
|
Wysłany: 2014-01-30, 19:51
|
|
|
ferguson napisał/a: | Tak, czy owak, stopę trzeba ściągnąć. Przegląd jest wskazany. |
Jeżeli nie masz cięgła biegów a wszystkie śruby odkręciłeś to pewnie jest tylko zapieczone. Pewnie od nowego nikt nie ruszał, a tam jest też wydech. |
_________________ I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/ |
|
|
|
 |
MajTeam
trochę już popisał

Twój sprzęt: Tymczasowo nic ale ....... coś na rzeczy jest
Nazwa załogi: MajTeam z kamperem Stefano ;-)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lip 2008 Piwa: 13/2 Skąd: Radom
|
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
ferguson
zaawansowany

Twój sprzęt: Nissan Urvan 4x4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Sty 2014 Piwa: 5/1 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2014-01-30, 22:13
|
|
|
Coś z tego będzie, znalazłem w niej swój model. |
_________________ Pozdrawia Krzysztof |
|
|
|
 |
|