 |
|
1992 J5 2,5TD Test przelewowy. |
Autor |
Wiadomość |
Socale
Kombatant

Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2014-03-16, 23:19 1992 J5 2,5TD Test przelewowy.
|
|
|
Witajcie.
Lubię szukać dziury w całym, dłubać i wiedzieć przede wszystkim.
Chodzi mi po głowie zrobić test przelewowy wtryskiwaczy.
Nasuwa się tu pytanie:
Jak rozumieć wyniki?
Co mi taki test powie, jakie wnioski?
Dużo treści jest nt nowocześniejszych silników typu CR itp.
Mój/nasz jest klasycznym Dieslem który zajedzie 100razydalej niż technologia współczesna.
.
Przyznaję się że w ub wieku na szkole wojskowej szkolili mnie nt regulacji pomp wtryskowych i doskonale to rozumiałem ale dziś mam wątpliwości co do swojej wiedzy nt testu przelewowego który dotyczy stanu wtryskiwaczy.
Napiszcie coś mądrego, lubię się uczyć i pochłaniać wiedzę. Chcę żeby mój kamper był przygotowany do objazdu bez planu i ograniczeń. |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
 |
|
|
|
 |
yaro 65
zaawansowany

Twój sprzęt: Sprinter 212D
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Gru 2013 Piwa: 10/9 Skąd: Chełmek / Kraków
|
Wysłany: 2014-03-16, 23:40
|
|
|
Test przelewowy to na wtryskiwaczu CR , jako pierwsza podstawowa kwalifikacja ,
mechaniczne wtryskiwacze sprawdzasz na szczelność i ciśnienie otwarcia . |
_________________ Życie zaczyna się po pięćdziesiątce,
czasami po dwóch .
pozdr. Jarek |
|
|
|
 |
Socale
Kombatant

Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2014-03-17, 00:28
|
|
|
I chyba dlatego nic na temat nie znalazłem bo po prostu nie dotyczy tradycyjnego diesla z dodmuchem.
Ok, to jednak odstąpię od tego pomysłu. |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
 |
|
|
|
 |
janusz
Kombatant Szeryf

Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Sty 2007 Piwa: 420/147 Skąd: Pajęczno, łódzkie
|
Wysłany: 2014-03-17, 01:22
|
|
|
Socale napisał/a: | Ok, to jednak odstąpię od tego pomysłu. |
Od tego tak, ale od czasu do czasu należy sprawdzić i ewentualnie wyregulować wtryskiwacze, może nie koniecznie przy każdej wymianie oleju ale co jakieś 100 tyś można byłoby sprawdzić. A może nie, może jak auto, dobrze zapala i nie dymi nadmiernie to lepiej nie ruszać żeby nie trzeba było głowicy robić. |
_________________ Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy! |
|
|
|
 |
Socale
Kombatant

Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2014-03-17, 10:23
|
|
|
janusz napisał/a: | ...
od czasu do czasu należy sprawdzić i ewentualnie wyregulować wtryskiwacze
... |
Tak, to już zrobiłem w ub roku. Nowe rozpylacze i regulacja wg książki. |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
 |
|
|
|
 |
SlawekEwa
Kombatant Slawek Dehler

Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 28 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Piwa: 240/601 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2014-03-17, 11:54
|
|
|
Jakie efekty tej operacji? |
_________________ Życie jest dane wszystkim, ale starość tylko wybranym.
 |
|
|
|
 |
Socale
Kombatant

Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2014-03-17, 23:51
|
|
|
SlawekEwa napisał/a: | Jakie efekty tej operacji? |
Nie robiłem testu, zrezygnowałem bo nic mi to nie da. |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
 |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|